Reaper Miniatures på Kickstarter

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Reaper Miniatures på Kickstarter

Post by BACON! »

En lille service til folk som bruger figurer til det ene eller andet.
Reaper Miniatures er ved at udvide deres sortiment ved hjælp af Kickstarter og det går over alt forventning. Lige nu kan der for $100 + $25 i fragt købes en stor samling på omkring 125 - 130 figurer, forestillende alt fra fantasy dværge til scifi soldat typer. Der bliver endda fyldt flere og flere figurer i $100 pakken uden at det koster ekstra.

For mig kribler det i fingrene for at bestille, men jeg har en ide om at jeg aldrig får brugt 90% af figurene.

http://www.kickstarter.com/projects/151 ... gaming-min
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Reaper Miniatures på Kickstarter

Post by Mik »

Jeg har en ide om at SKAT vil ligge på lur...
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Reaper Miniatures på Kickstarter

Post by Brichs »

Selvom skat ligger på lur er det rimeligt billige miniaturer.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Re: Reaper Miniatures på Kickstarter

Post by BACON! »

Der er jo altid risiko for at SKAT stikker deres ulækre fingre frem ved sådan noget her, men det ligner at Reaper har en sjov forståelse af hvad en pakkes værdi er så det de skriver på pakken er lavere end den egentlige værdi.

Det er stadig latterligt billigt. Da der var lige under 100 minis var der nogen som lavede en pris sammenligning for at se hvad det ville koste at købe alle de eksisterende minis ude i butikkerne, og der var der da lidt over $300 at spare.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
User avatar
T'hain Esh Kelch
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 33
Joined: Tue Mar 05, 2013 2:04 pm
Location: Aarhus

Re: Reaper Miniatures på Kickstarter

Post by T'hain Esh Kelch »

Jeg hiver lige den her op igen...

Var der nogen som endte med at bestille? For så er jeg gerne interesseret i at bytte figurer, da jeg selv købte grundpakken, samt lidt ekstra. Jeg maler kun, men overvejer at starte med Pathfinder, så jeg rent faktisk kan bruge dem til noget. ;)

Iøvrigt har de også startet deres næste Kickstarter, med samme princip. Jeg hælder lidt frem og tilbage om jeg skal købe denne gang, idet vi selv skal betale for forsendelsen i denne runde, og det løber hurtigt op i 300,-... (Plus moms og gebyr fra Post Danmark)
User avatar
T'hain Esh Kelch
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 33
Joined: Tue Mar 05, 2013 2:04 pm
Location: Aarhus

Re: Reaper Miniatures på Kickstarter

Post by T'hain Esh Kelch »

Så er Bones 3 Kickstarteren oppe og køre. Det går ikke så hurtigt som den foregående, hvilket nok skyldes primært den stærke dollar.
User avatar
Wuffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 173
Joined: Thu Jan 24, 2008 5:43 pm
Location: København

Re: Reaper Miniatures på Kickstarter

Post by Wuffer »

Lidt øv med "straf"portoen på 160 kr. og moms/told :?
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Reaper Miniatures på Kickstarter

Post by 40crew »

Var fristet hvis det var mere EU venligt :)
Image
User avatar
T'hain Esh Kelch
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 33
Joined: Tue Mar 05, 2013 2:04 pm
Location: Aarhus

Re: Reaper Miniatures på Kickstarter

Post by T'hain Esh Kelch »

Der er en gut på Powerfist.dk som bestiller hjem, og der er flere ink. undertegnede, som bestiller igennem ham, så vi kan spare på forsendelse og told. Så jo flere vi er, jo billigere bliver det, såfremt der er nogen som skal have et par figurer med.
Post Reply