Kickstarter - Salmon Run

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Robert wrote:Jeg kan evt. kommer forbi på fredag fra Odden - færge formentlig kl 15 eller 16 fra Århus - dvs. knap 2½ time senere i Tåstrup.
Det finder vi bare ud af. Hvis jeg ikke er hjemme, kan jeg stille ud i skuret for enden af carporten, så du bare kan samle det op.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Robert wrote:Det blev så lidt dyrere end jeg havde forventet.
Allerede tilbage på side 1 i denne tråd forsøgte jeg at regne på det.
Stony wrote:Jeg regnede lige lidt på det.
...
Hvis man bestiller fire styk (den største pakke der er mulig blandt deres kickstarter tilbud) bliver prisen $140 for de fire eksemplarer samt $50 i forsendelse. Det giver ca. 1120 kroner. Så er der eventuelt moms og gebyr på 280 + ca. 120. Delt på fire personer giver det 280 eller 380 alt afhængig af om pakken bliver "fanget".
...og den blev fanget. Jeg ved ikke om det er dollarkursen eller hvad, for der blev en mindre afvigelse, men jeg var da kun 8 kroner forbi på mit gæt på 380 hvis pakken blev snuppet til importbehandling. Så jeg synes egentlig at det er rimeligvis spot-on i.f.t. forventningen.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Tadaaaaa. They have arrived.

Image
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Som det kan ses på billedet, så har æsken yderst til højre ligget helt ud til siden af kassen. Og da kassen fik et tryk på hjørnet fik æsken det også. Den har jeg taget selv. Så I behøver ikke bekymre jer om buler.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Sir William »

Stony wrote:Som det kan ses på billedet, så har æsken yderst til højre ligget helt ud til siden af kassen. Og da kassen fik et tryk på hjørnet fik æsken det også. Den har jeg taget selv. Så I behøver ikke bekymre jer om buler.
Egentlig en underlig måde, de er pakket på når det er en distributør med erfaring i at sende spil. Der er jo ikke overvældende megen "luft" mellem emballage og spillet. Så tabes kassen, som måske er tilfældet, vil spillene tage skade.

Ærgerligt, at de ikke har brugt en kasse nummeret større.

Ikke fordi jeg er ekspert i at sende pakker, men så en video på bgg om hvad man skal og ikke skal gøre, når man sender pakker.

Heldigvis påvirker sådan et tryk ikke selve spillet, men det kunne have været værre.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by netsapiens »

Sir William wrote:Ikke fordi jeg er ekspert i at sende pakker, men så en video på bgg om hvad man skal og ikke skal gøre, når man sender pakker.
Den vil jeg da gerne se. Linky?
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by digter »

Jeg skal i øvrigt også betale for MartinK's udgifter til drikkelse, slik og frugt på DC
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Sir William »

quote="netsapiens"]
Sir William wrote:Ikke fordi jeg er ekspert i at sende pakker, men så en video på bgg om hvad man skal og ikke skal gøre, når man sender pakker.
Den vil jeg da gerne se. Linky?[/quote]

http://boardgamegeek.com/video/15385/ou ... -packaging
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by digter »

Hey stony, jeg overvejer at komme forbi i eftermiddag/aften. Hvornår er du hjemme?
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Om torsdagen er jeg "kun" hjemme for en kort bemærkning, for at hente min træningstaske og så ud af døren igen... Så skal det være på et tidspunkt i intervallet 17.00-17.30. Eller også skal vi aftale - ligesom jeg nok gør med Robert - at jeg lægger spillet til dig i skuret.
Sidst spillet:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by digter »

Men det er onsdag i dag?
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Ahhhh crap. Jeg fik det i mit hovedet til at du mente imorgen. *tørrer lige søvnen ud af øjnene*

Jeg er desværre ikke hjemme før ca. 17.00-17.30 stykker.
Sidst spillet:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by digter »

Det er fint. Kommer omkring kl 20 hvis det er ok med dig
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Vi ses.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Bare lige til info, så fik jeg afhændet det sidste eksemplar.

Jeg skrev til Legius i starten af måneden. Jeg kan se at han har været logget ind og har læst beskeden uden at svare. Han har så i skrivende stund ikke været logget ind siden d. 4. maj, så nu skred jeg til handling. Myde har tidligere luftet interesse for at aftage mit eksemplar, så da hun var på besøg idag for at spille Steam, lod jeg hende aftage det fjerde og sidste eksemplar fra vores samkøb.
Sidst spillet:
Image
Post Reply