Kickstarter - Salmon Run

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by digter »

Nå, med 3 dage igen , og med ingen interesse fra andre brugere, så tager jeg Technosmølfs plads på Stony's "hold". (Hvis det altså er ok med Stony)

Bemærk at de i skrivende stund kun er 47 dollars fra det tredje "Strech Goal" som er en 5-player expansion. De har desuden annonceret et 24.000 $ Strech Goal som er en ekstra spilleplade! :9
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Gunness »

Ok, held og lykke med spillet til alle. Jeg ser frem til at prøve Stonys eksemplar på et tidspunkt :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Bare lige en status-opdatering. Produktionen skrider frem som planlagt, og de regner med at spillene kan afskibes fra fabrikken d. 1. marts med skib fra Kina til USA. Derefter skal de sendes til de endelige modtagere.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Statusopdatering. Det løber nææææsten efter planen. Spillene står i øjeblikket klar til afskibning fra Hong Kong, og de forventer at kunne sende til de enkelte modtagere primo April.
Sidst spillet:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by digter »

Hvis alt går vel kan vi spille det på DC ;)
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by digter »

Spillene skulle være blevet sendt til DK fra USA i går. De skulle senest være her d. 25 april, så det er ikke sikkert at de når det til DC. Vi krydser fingre!
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Jeg modtog en opdatering, som bekræftede at alle pakkerne igår var blevet afsendt. Jeg tør dog ikke forvente at jeg når at modtage dem inden Djengis Con, for jeg er overbevist om at en pakke i den størrelse bliver plukket ud af PostDanmark til told/moms behandling, og der går altid nogle dage ekstra fra de har modtaget pakken, måske sendt et brev med en anmodning om at sende dem en faktura, behandlet forsendelsen, og endelig fået det sendt ud til undertegnede.
Skulle jeg mod forventning have dem, medbringer jeg naturligvis.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Pokkers også! Posten har været forbi i fredags for at aflevere en oplysningsanmodning i forbindelse med fortoldning, så den kom altså liiiiige akkurat for sent til at jeg kunne medbringe på Djengis Con.

På den anden side er spillene endelig ankommet. Jeg sender straks oplysningerne afsted, og forventer at modtage spillene i løbet af ugen.
Last edited by Stony on Sun Apr 21, 2013 9:06 pm, edited 1 time in total.
Sidst spillet:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by digter »

Shit happens :)
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Robert »

Jeg har i sagens natur ikke spillet det endnu, men syntes at det er på sin plads at gøre opmærksom på denne
http://boardgamegeek.com/thread/964129/ ... -like-a-de
som helt klart skal checkes ud.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by digter »

Jeg har også læst at standardreglenrne skulle være lidt for familievenlige, så fedt med en simpel variant der øger sværhedsgraden.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Statusopdatering: Jeg har lige fået en email, der fortæller at forsendelsen er blevet toldbehandlet, og jeg vil kunne afhente pakken om et par dage. Der stod desværre ikke nogen beløbsangivelse.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Så ankom importopkrævningen. Den lyder på 433,- alt i alt. Så vi lander på 388,- pr. person. Så kommer der indenrigs forsendelse, men det var der så hudt jeg hvisker ikke nogen der ville gøre brug af...?

Jeg afhenter spillene senere idag.
Sidst spillet:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by digter »

Jeg håber jeg har mulighed for at komme forbi inden længe. Modregner du mine udgifter til DC?
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Robert »

Det blev så lidt dyrere end jeg havde forventet. Men det er jo første gang jeg prøver Kisckstarter. Har vi betalt noget til dig i forvejen ( :shock: det burde jeg nok have haft styr på :shock: )?

Jeg regner med en afhentning eller at mødes et sted. Hvor er det du arbejder? Jeg ved endnu ikke om jeg kommer til Consim på søndag da jeg skal overtage hus i morgen og spille det meste af lørdagen. Jeg kan evt. kommer forbi på fredag fra Odden - færge formentlig kl 15 eller 16 fra Århus - dvs. knap 2½ time senere i Tåstrup.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Post Reply