Kickstarter - Salmon Run

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Mikkel »

Øv! Så var man for langsom.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Hvis du stadig er interesseret, kan det være det er muligt at finde tre mere. Bare råb op. :-)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Robert »

Morten (Tecnosmølf) - til info: Jeg er i Århus på arbejde ind i mellem, så måske kan vi spare lidt porto. Det er dog ofte dagture med færge frem og tilbage og med arbejdssted i Lystrup, men der er en overnatning ind i mellem. Lad os have se hvordan timingen kommer til at passe til den tid.

Robert
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Mikkel »

Stony wrote:Hvis du stadig er interesseret, kan det være det er muligt at finde tre mere. Bare råb op. :-)
OPRÅÅÅÅÅÅÅÅB!!!!! :)
Image
Technosmølf
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 232
Joined: Fri Nov 10, 2006 5:37 pm
Location: Randers SV (Vorup)

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Technosmølf »

Hej Robert,

Ja, det var måske også en mulighed. Lad os se om de kan hold deres leveringtider eller om de ligesom mange andre må skubbe dem. Takker for tilbuddet under alle omstændigheder.
Robert wrote:Morten (Tecnosmølf) - til info: Jeg er i Århus på arbejde ind i mellem, så måske kan vi spare lidt porto. Det er dog ofte dagture med færge frem og tilbage og med arbejdssted i Lystrup, men der er en overnatning ind i mellem. Lad os have se hvordan timingen kommer til at passe til den tid.

Robert
Hilsen Morten

Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by digter »

maxell wrote:
Stony wrote:Hvis du stadig er interesseret, kan det være det er muligt at finde tre mere. Bare råb op. :-)
OPRÅÅÅÅÅÅÅÅB!!!!! :)
Hørt!. Jeg er på hvis vi kan skaffe 2 andre.
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Mikkel »

Skobbolop wrote:
maxell wrote:
Stony wrote:Hvis du stadig er interesseret, kan det være det er muligt at finde tre mere. Bare råb op. :-)
OPRÅÅÅÅÅÅÅÅB!!!!! :)
Hørt!. Jeg er på hvis vi kan skaffe 2 andre.
Hvis du gerne vil stå for projektet, så er jeg på! Har ikke helt lige styr på hvordan og hvorledes det fungerer med det her Kickstarter ;)
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by digter »

Ehh... jeg har heller ikke prøvet det før, men det kan vel ikke være så svært? Jeg kan godt prøve. Men først skal vi ha skaffet 2 mere
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Stony »

Man går ind på KS siden og laver en bestilling. Der er som regel links, som tager hånd om det meste, så du betaler det rigtige beløb, men der kan godt være noget du selv må regne ud, så som "Hvis du er fra USA er det fragtfrit. Hvis du er fra Europa lægger du $XX,XX til."
Og det må man så tage højde for.

Når du afleverer bestillingen, bliver pengene reelt deponeret hos Kickstarter. Og det er vistnok Amazon der er bagmænd for Kickstarter. Såfremt målet opfyldes, bliver pengene overført til dem der har projektet. Hvis ikke det når målet, bliver pengene ført tilbage til dem der ellers havde lagt en bestilling.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Gunness »

Stony wrote:Når du afleverer bestillingen, bliver pengene reelt deponeret hos Kickstarter. Og det er vistnok Amazon der er bagmænd for Kickstarter. Såfremt målet opfyldes, bliver pengene overført til dem der har projektet. Hvis ikke det når målet, bliver pengene ført tilbage til dem der ellers havde lagt en bestilling.
Næsten. Der overføres ikke nogen penge før projektets deadline, og da kun, hvis projektets mål er nået.
Derimod mener jeg, at Indiegogo opkræver pengene med det samme.

Mht Salmon Run er jeg måske interesseret, jeg skal bare lige læse lidt mere om spillet først :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by digter »

Gunness wrote:
Stony wrote:Når du afleverer bestillingen, bliver pengene reelt deponeret hos Kickstarter. Og det er vistnok Amazon der er bagmænd for Kickstarter. Såfremt målet opfyldes, bliver pengene overført til dem der har projektet. Hvis ikke det når målet, bliver pengene ført tilbage til dem der ellers havde lagt en bestilling.
Næsten. Der overføres ikke nogen penge før projektets deadline, og da kun, hvis projektets mål er nået.
Derimod mener jeg, at Indiegogo opkræver pengene med det samme.

Mht Salmon Run er jeg måske interesseret, jeg skal bare lige læse lidt mere om spillet først :)
Det tager jeg som et ja :lol:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by digter »

Så er der under 14 dage tilbage! vi mangler én!
Image
Technosmølf
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 232
Joined: Fri Nov 10, 2006 5:37 pm
Location: Randers SV (Vorup)

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Technosmølf »

Hejsa,

Hvis der skulle være noget som er interesseret i at tage min plads på den oprindelige ordre, så skriv, så angiver jeg den gerne Jeg har lidt for mange ting i gang nu, så det gør ikke noget hvis jeg ikke er med på den her. Hvis ikke, så beholder jeg selvfølgelig min plads.

mvh
Morten
Hilsen Morten

Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by digter »

Hvis pladsen ikke er taget Technosmølf så nupper jeg den gerne. Men jeg vil nu helst ikke brænde min egen "gruppe" af, så det er kun i tilfælde af at vi ikke finder den sidste til vores 4-mands gruppe.

Så jeg vil gerne reservere pladsen, men vil først give endelig svar om 3 dage? Hvad siger du til det?

Nu hvor vi er i gang, så vil jeg gerne lige gøre opmærksom på at 16k stretch-goal er nået. Det betyder wooden dice!
Jeg ville have vist et billede af terningerne her, men det virker ikke. Så her er linket:
http://boardgamegeek.com/thread/872661/ ... al-reached

Vi mangler én til vores gruppe og da Technosmølf gerne vil springe fra mangler vi realiteten 2 mere. Der er 6 dage tilbage!
Image
Technosmølf
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 232
Joined: Fri Nov 10, 2006 5:37 pm
Location: Randers SV (Vorup)

Re: Kickstarter - Salmon Run

Post by Technosmølf »

Hejsa,

det er bare helt ok, du kan bare skrive herind i tråden

mvh
Morten
Hilsen Morten

Image
Post Reply