Erfaringer med allgames4you.de

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
Muggert
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 28
Joined: Tue Apr 20, 2010 5:28 pm

Erfaringer med allgames4you.de

Post by Muggert »

Hey!

Nogen her der har erfaringer med handel fra allgames4you.de?

Og nogen der ved hvilken fragt de bruger? Forhandlerlisten siger postDK, er der nogen der kan bekræfte det ?
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14584
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 630 times
Contact:

Re: Erfaringer med allgames4you.de

Post by Frouvne »

De var vores foretrukne forhandler i en lang periode, og der var - så vidt jeg erindrer - aldrig noget bøvl med dem
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Erfaringer med allgames4you.de

Post by Helle »

Enig, der er ikke noget vrøvl.
De har tidligere brugt DHL, der overgav til postDanmark.
Det er dog lidt tid siden jeg har brugt ham, men jeg har bestilt fra dem mindst 20 gange, og det mest irriterende ved dem er, at når man har betalt forud, og de så pludselig mangler et spil, fordi der er sket en fejl, så får man kontanter tilbage ...
Muggert
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 28
Joined: Tue Apr 20, 2010 5:28 pm

Re: Erfaringer med allgames4you.de

Post by Muggert »

Super.. Tak for info...

Så tror jeg jeg bestiller lidt derfra :-)
Image
Muggert
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 28
Joined: Tue Apr 20, 2010 5:28 pm

Re: Erfaringer med allgames4you.de

Post by Muggert »

Jeg bestilte 3 spil i søndags og kan se PostDK har været her idag...

Overraskende hurtigt må jeg sige :-)
Image
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Erfaringer med allgames4you.de

Post by Torcida »

Er det kun muligt at betale via bank overførelse, synes ikke rigtig jeg kan læse mig frem til andre muligheder på deres side?
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Erfaringer med allgames4you.de

Post by Helle »

Det er vist også eneste mulighed, men der er stort set ikke noget bøvl med dem. Jeg har ikke oplevet ret meget bøvl - nogle af de andre steder i Tyskland, hvor jeg har handlet har der været en hel del bøvl - med spil, der kom med skader, lange ventetider, dyr porto og lign.
Og hvis man er i tvivl om noget, kan man skrive en engelsk mail og få forståeligt svar tilbage - det kan man heller ikke alle steder :-).

... og nej, jeg har ikke aktier i butikken, men det er et af de steder, som vi holdt fast ved gennem lang tid, netop pga. stabilitet, kvalitet og pris. Der er kun et enkelt sted, der slår allgames for mig - og der kan vi desværre ikke handle længere, fordi det kun var engros :-(

Helle
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Erfaringer med allgames4you.de

Post by Torcida »

Tak for svaret Helle :)

Jeg kan oplyse at det er muligt at betale via Paypal også.

Jeg skrev til dem i går at jeg ikke ønskede min ordre da man kun kunne betale via bankoverførelse.
Forklarede dem at det ville koste mig et bankgebyr at overfører penge til dem.
Fik et par minutter efter en mail om at jeg kunne betale via Paypal, hvilket jeg så gjorde og pakken blev sendt samme dag :)
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Re: Erfaringer med allgames4you.de

Post by ozimek »

Udover mulige gebyrer mister man som forbruger også den sikkerhed, der er forbundet med at betale med fx VISA. Hvis varerne ikke dukker op, kan man - hvis man hr betalt med VISA - henvende sig i sin bank, og få pengene refunderet. Med bankoverførsel er der ikke denne mulighed.
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Erfaringer med allgames4you.de

Post by Torcida »

ozimek wrote:Udover mulige gebyrer mister man som forbruger også den sikkerhed, der er forbundet med at betale med fx VISA. Hvis varerne ikke dukker op, kan man - hvis man hr betalt med VISA - henvende sig i sin bank, og få pengene refunderet. Med bankoverførsel er der ikke denne mulighed.
Lige præcis - dette var også en af grundene, hvis ikke den vigtigste, til at jeg ville annullere min ordre.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Erfaringer med allgames4you.de

Post by Helle »

Torcida wrote:
ozimek wrote:Udover mulige gebyrer mister man som forbruger også den sikkerhed, der er forbundet med at betale med fx VISA. Hvis varerne ikke dukker op, kan man - hvis man hr betalt med VISA - henvende sig i sin bank, og få pengene refunderet. Med bankoverførsel er der ikke denne mulighed.
Lige præcis - dette var også en af grundene, hvis ikke den vigtigste, til at jeg ville annullere min ordre.
Jeg vidste ikke, at de havde fået paypal - men det er jo kun godt.
Men jeg har heller ingen betænkeligheder ved bankoverførsel til de store tyske spilfirmaer, fordi jeg har gjort det mange gange - og ikke har haft problemer.
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Erfaringer med allgames4you.de

Post by Torcida »

Helle wrote:
Torcida wrote:
ozimek wrote:Udover mulige gebyrer mister man som forbruger også den sikkerhed, der er forbundet med at betale med fx VISA. Hvis varerne ikke dukker op, kan man - hvis man hr betalt med VISA - henvende sig i sin bank, og få pengene refunderet. Med bankoverførsel er der ikke denne mulighed.
Lige præcis - dette var også en af grundene, hvis ikke den vigtigste, til at jeg ville annullere min ordre.
Jeg vidste ikke, at de havde fået paypal - men det er jo kun godt.
Men jeg har heller ingen betænkeligheder ved bankoverførsel til de store tyske spilfirmaer, fordi jeg har gjort det mange gange - og ikke har haft problemer.
Regnede heller ikke med at jeg ville få nogle problemer med at lave en bankoverførelse, jeg gad bare ikke betale et bankgebyr for at lave en sådan overførelse :)
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Re: Erfaringer med allgames4you.de

Post by ozimek »

Det var på ingen måde for at bringe den konkrete forretning i miskredit :) Det er bare et generelt princip.
Post Reply