GMT P500?

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

GMT P500?

Post by ozimek »

Er der nogen der har fundet en økonomisk tålelig model for at deltage i GMT's P500 fra Danmark? ShopUSA eller noget i dén stil måske? Jeg ved at UGG i Tyskland har én eller anden form for samarbejde med GMT, men preorders igennem dem er ikke så attraktive af forskellige årsager:

1) Pris
2) Ingen "fall sale" kvalifikation
3) Tæller (måske) ikke på om target bliver nået

Måske kunne man gå sammen nogle stykker og samle preorders for at spare gebyrer. Problemet er bare, at det er ret uforudsigeligt hvornår de enkelt titler på listen går igennem, så hvis der er mange forskellige spil bliver timingen vanskelig.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: GMT P500?

Post by Mik »

Hvorfor vil du absolut deltage?
Jeg kan forstå formålet med at spare penge. Men dette argument gælder jo netop ikke mht. spil solgt via USA.
Og derudover kan jeg ikke komme i tanke om væsentlige mangler ved at købe spillene fra butikkerne i EU - inklusiv fra herr Udo Grebe, CoSim Shop o.l.
Image
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Re: GMT P500?

Post by ozimek »

Primært for at være med til at skubbe spil op over P500 grænsen, men også for at blive kvalificeret til efterårsudsalget.
Post Reply