Butikker/hjemmesider i USA

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
Rhaizah
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 69
Joined: Sun Jul 29, 2012 12:05 am
Location: Tåstrup (København)

Butikker/hjemmesider i USA

Post by Rhaizah »

Hej,

Jeg har en tur til USA planlagt om 2 uger (New York og Philidelphia). Jeg kender og er medlem af hjemmesiden fairplaygames.com som jeg overvejer at bestille nogle spil hos.... men måske kender i nogle hjemmesider eller butikker som er billigere/bedre at bestille fra?

Jeg ved ikke hvad jeg skal have med hjem endnu, men hvis der er plads i mine kufferter forestiller jeg en blanding af nedenstående:
Ora et Labora
Railways of the world
Trajan
Star Wars: X-Wing Miniatures Game
Tzolk'in: The Mayan Calendar
Village
Terra Mystica

Håber i kan hjælpe,

mvh,
Rhaizah
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Butikker/hjemmesider i USA

Post by Mik »

Nu er godt nok en del år siden jeg sidst var i NY, men byen er ikke just kendt for sine brætspilsbutikker.
Og Philly kender jeg intet til.
Pas dog på med overvægt - den er blevet ekstrem dyr , medmindre du rejser på luksusbillet.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Butikker/hjemmesider i USA

Post by Gunness »

Hvis vi taler hjemmesider, har jeg været rigtig godt tilfreds med CoolStuffInc.com
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Rhaizah
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 69
Joined: Sun Jul 29, 2012 12:05 am
Location: Tåstrup (København)

Re: Butikker/hjemmesider i USA

Post by Rhaizah »

Mange tak for tippene!
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 241
Joined: Tue May 01, 2012 1:36 pm
Location: Viborg

Re: Butikker/hjemmesider i USA

Post by Jesper_Norris »

The Compleat Strategist
ligger ved 5th Avenue og Madison Avenue

Ikke superbillige, men interessant udvalg.

God tur!
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
Jake Helms
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 67
Joined: Tue May 24, 2011 9:19 am
Location: Valby, København

Re: Butikker/hjemmesider i USA

Post by Jake Helms »

Der er også TrollAndToad og Cardhaus, som jeg kender folk der bruger - det er vist primært tilegnet folk der spiller Magic: The Gathering, men ikke desto mindre har de også brætspil, og det er i hvert fald bedre priser end herhjemme.

Det minder mig om, at jeg egentlig har et par brætspil og tilbehør, hvor jeg egentlig bare har ventet på en god pris - hvis du har lyst og plads til tage et par ting med hjem til Københavnstrup for mig, så må du endelig smide en PM, så kan vi se, om vi ikke kan aftale et eller andet :).
Jesper Amstrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 189
Joined: Tue Dec 12, 2006 12:23 am
Location: Frederikshavn

Re: Butikker/hjemmesider i USA

Post by Jesper Amstrup »

Undersøg lige om der er noget at spare før du køber vildt ind. F.eks. koster Village ca. 40 kroner mindre hos Milan-Spiele (via. nethandel i tyskland) end hos Cardhaus i USA. Hvis du går i en fysisk butik i USA koster det måske endda lidt mere. Der er engelsk i begge udgaver, så der taber du ikke noget. Oftest er Milan-Spiele ikke engang den billigste tyske shop, så det kan betale sig at skøjte lidt rundt.
Post Reply