Et præ-åbningstilbud for brugerne af Germangames

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Et præ-åbningstilbud for brugerne af Germangames

Post by Boardgamer.dk »

Jeg får i dag 6 stk af den nye kæmpestore udvidelse til Mansions of Madness: Call of the Wild.
vejl. udsalg 479,- min pris 379,- (åbningstilbud)
Jeg får også lige præcis én kopi af CO2, vejl. udsalg 479,- min pris 399,- (åbningstilbud)

Jeg vil gerne tilbyde brugere af Germangames muligheden for at reservere deres kopi før nogen andre.
Så hvis man er interesseret i en af de to ovenstående varer, så poster man i den her tråd, eller sender mig en pb på den her konto, ELLER mailer mig på claus@boardgamer.dk, så skal jeg reservere dem på forhånd. I morgen tidlig kl. 8 åbner jeg boardgamer.dk for "offentligheden" og så er dette tilbud jo ikke længere relevant :)

Jeg har oprigtig talt INGEN anelse om det er noget der bliver revet væk til de priser, det kan sagtens være de kommer til at ligge på lager i månedsvis, det kan også være jeg sagtens kan skaffe flere i næste uge. Men jeg synes alligevel jeg ville give eventuelt ivrige brugere muligheden for at reservere.
Og hvis mere end én er interesseret i CO2, så ring eller sms med det samme på 20940181, så skal jeg med det samme se om jeg kan få nogen flere :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
Post Reply