Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Post by Boardgamer.dk »

Jeg taster stadig varer ind hele tiden, så der mangler stadig en del.. men der er noget at købe og noget at se på.
Som skrevet i overskriften, så er der 10% rabat i februar. Jeg håber at se jer i butikken :)

Hvis i opdager fejl og mangler, så hører jeg meget gerne om det. Jeg kan desværre ikke længere se fejlene, fordi jeg har stirret på det så længe.
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5123
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 499 times
Been thanked: 548 times

Re: Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Post by Gunness »

Tillykke med åbningen :) Er på vej til Berlin men ser frem til at tjekke udvalget, når jeg kommer tilbage.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Post by Stony »

Et par hurtige indspark...

Når jeg vælger "Alle brætspil", kan jeg ikke benytte underpunkterne med alfabet-inddeling.

Under økonomispil finder jeg Merchants of Venus (som ganske vist ikke er på lager), men jeg finder ikke titlen under "Alle brætspil"

...et eller andet med kategoriseringen, som endnu ikke er sat op...?
Sidst spillet:
Image
User avatar
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 121
Joined: Mon Nov 19, 2012 7:32 pm
Location: Aarhus

Re: Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Post by Tyfo »

Der er flere spil der ikke dukker op under "Alle Brætspil", blandt andet Dixit 3, 011 og Merchant of Venus.
Image
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Post by Boardgamer.dk »

Tak Stony,

Det med at den ikke findes under "Alle brætspil" er fordi det er en manuel proces at tilføje den til hvert eneste produkt. Og som med alle manuelle processer, så sker der menneskelige fejl. Merchant of Venus burde være på plads igen. Nu undrer jeg mig bare over at der står nul på lager, for jeg fik den indtastet i går :)

Bogstaverne er deaktiveret med vilje. Jeg havde faktisk håbet på at de slet ikke ville dukke op, for jeg synes ikke de tjener et logisk formål. Hvis du ved hvad du vil have, så søger du vel efter det? Og hvis du bare er ude for at blive inspireret, så bliver du vel ikke inspireret af bogstavet H?
Så jeg regner med at slette bogstaverne, men bevare "alle brætspil".

Jeg hører gerne hvis du eller andre er uenige i den betragtning.

update: 011 og Dixit er nu også under "alle", mange tak for feedback :)
update 2: Nu er forbogstaverne under alle brætspil også væk. Sig til hvis i savner dem :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 233 times
Been thanked: 104 times

Re: Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Post by Taibi »

Bohnanza står (netop nu) med 2 stk. på lager, men det er ikke muligt at købe det.

6 nimmt står til ikke at være på lager, men det kan man heller ikke købe. Grunden til at jeg nævner det er fordi der er andre spil (011 & Descent) som ej heller er på lager, men disse kan godt købes.

Det virker umiddelbart til, at (næsten) alle spil med tal som første "bogstav" ikke er med under alle - eks. 6 nimmt og 1989.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Jesper Amstrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 189
Joined: Tue Dec 12, 2006 12:23 am
Location: Frederikshavn

Re: Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Post by Jesper Amstrup »

Boardgamer.dk wrote:Bogstaverne er deaktiveret med vilje. Jeg havde faktisk håbet på at de slet ikke ville dukke op, for jeg synes ikke de tjener et logisk formål. Hvis du ved hvad du vil have, så søger du vel efter det? Og hvis du bare er ude for at blive inspireret, så bliver du vel ikke inspireret af bogstavet H?
Så jeg regner med at slette bogstaverne, men bevare "alle brætspil
Thumbs up!

Jeg har aldrig forstået hvorfor en webshop skal opdeles på den måde. Det er det samme hvis man skal købe et TV, og de er delt ind efter hvem producenten er. Det giver meget lidt mening.

Hvis vi skal tale spil, kan jeg heller ikke finde rundt i det, når de udelukkende er delt ind efter, voksenspil, strategispil, familiespil osv. Så kan man trave igennem alle listerne, og se samme spil flere gange - meget irriterende... hvis man altså ikke har mulighed for at det det hele
Jesper Amstrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 189
Joined: Tue Dec 12, 2006 12:23 am
Location: Frederikshavn

Re: Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Post by Jesper Amstrup »

Under Claustophobia og De Profundis, ser det ud som om der er et billede under teksten der ikke fungerer. Måske et logo?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Post by Stony »

Jesper Amstrup wrote:Jeg har aldrig forstået hvorfor en webshop skal opdeles på den måde. Det er det samme hvis man skal købe et TV, og de er delt ind efter hvem producenten er. Det giver meget lidt mening.
Jeg er enig med Claus i at alfabet-inddelingen ikke bidrager med noget, men din parallel til TV-producenter er jeg uenig i. Jeg er f.eks. stor tilhænger af Samsungs fjernsyn, så hvis jeg skal se hvad der eventuelt kunne blive mit næste fjernsyn, så går jeg ind på siden og benytter meget gerne kategorien Samsung hvis den er der. Hvis den parallel skal føres over til brætspilverdenen, kunne det være at angive brætspilproducenterne, så man kunne se hvad man havde hjemme fra Fantasy Flight, Hans im Glück osv... Og det kunne faktisk også godt give mening, hvis du bare vil "ose" og se om der er kommet noget spændende. For vi har jo ofte hver især vores favorit-udgiver, som udgiver ting der gennemsnitligt passer vores egne præferencer bedre end de øvrige producenter. Om det så vil give for mange kategorier der skal holdes styr på er en anden sag.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Post by Jens_Hoppe »

Jeg tror det er helt centralt at indse at folk har forskellige præferencer når det kommer til bruger-interfaces, i dette tilfælde en webshop. Understøtter man netop én måde at benytte systemet på, risikerer man at udelukke de folk, som helst bruger systemet på anden vis.

Personligt ser jeg helst at en webshop indeholder
- En "nye spil" kategori
- En tilbudskategori
- Evt. en måde at se alle spil på en gang
- En *god* søgefunktion

Falder jeg over en webshop som ikke giver mig dette - som f.eks. kun tillader fremsøgning af spil ved navigation gennem forskellige kategorier - handler jeg der som udgangspunkt ikke. Men jeg forventer ikke at andre skal have det på samme måde...

Ligeså med kundeprofiler og login vs. "anonyme" handler, hvor man bare angiver sine oplysninger i forbindelse med købet: Nogle vil sikkert synes det er fedt at have en profil, andre gider ikke skulle til at huske endnu et login/password. Igen tror jeg man gør klogt i ikke kun at understøtte en af modellerne...

EDIT: Endnu en af mine præferencer: Det skal være blændende åbenlyst om et spil er på lager eller ej. Hvis systemet først fortæller mig at et spil ikke er på lager, i det øjeblik jeg forsøger at lægge det i kurven, vil min naturlige reaktion være straks at forlade sitet og forsøge mig med en anden forhandler.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Post by Stony »

Jens_Hoppe wrote:Ligeså med kundeprofiler og login vs. "anonyme" handler, hvor man bare angiver sine oplysninger i forbindelse med købet: Nogle vil sikkert synes det er fedt at have en profil, andre gider ikke skulle til at huske endnu et login/password. Igen tror jeg man gør klogt i ikke kun at understøtte en af modellerne...
Enig. Og især ovenstående synes jeg fortjener en kommentar.

Jeg er som udgangspunkt ikke begejstret for hjemmesider, hvor jeg skal oprette profil. Jeg ved godt at det kan være til min egen fordel, da jeg så ikke behøver indtaste adresse m.m. hver gang jeg handler, men bagsiden er at disse sites til tider også gemmer på mine betalingskort-oplysninger. Og det skal de bare fucking holde snitterne fra! Jeg vil gerne købe online, men jeg vil ikke have at de gemmer mine betalingskortoplysninger. Jo færre steder de ligger jo bedre. Af samme årsag kan jeg godt lide Paypal-tilgangen til tingene. Man bliver smidt over på en betalingsside. Jeg taster brugernavn og password og accepterer betalingen. Ikke noget med at indtaste betalingskort, for det kender Paypal allerede. Ikke noget med at indtaste adresse, for den kender Paypal allerede. Og kernen af sagen er at mine betalingskortsoplysninger står ET sted, og så er det kun det ene sted jeg skal krydse fingre for har sikkerheden i orden.

Hvis jeg SKAL oprette en profil for at købe på en hjemmeside, er der 90% sandsynlighed for at jeg finder et andet sted at købe varen.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Post by Boardgamer.dk »

Alrighty!
Jeg er enormt glad for at i deltager i det her. Mange, mange tak for det.
Jeg prøver lige at respondere til alle fra en ende af:
Taibi wrote:Bohnanza står (netop nu) med 2 stk. på lager, men det er ikke muligt at købe det.
6 nimmt står til ikke at være på lager, men det kan man heller ikke købe. Grunden til at jeg nævner det er fordi der er andre spil (011 & Descent) som ej heller er på lager, men disse kan godt købes.
Det virker umiddelbart til, at (næsten) alle spil med tal som første "bogstav" ikke er med under alle - eks. 6 nimmt og 1989.
Dem du nævner er fixet. Og du har ret med spil som starter med et tal. Det er fordi de er blevet brugt i de sidste 14 dage til diverse tests, derfor mangler de ofte nogen kritiske felter. Men nu burde de alle være under "alle" og alle kunne købes.
Jesper Amstrup wrote:Under Claustophobia og De Profundis, ser det ud som om der er et billede under teksten der ikke fungerer. Måske et logo?
Godt spottet! Det er producentens logo der mangler. Jeg kørte en kørsel for fire dage siden der skulle fjerne alle billeder som ikke var i brug.... ifølge min leverandør af webshops, er billeder af leverandørlogo'er åbenbart "ikke i brug" på trods af at det er et standard felt der er udfyldt :)
Så nu har jeg deaktiveret firmalogo, indtil jeg kan finde ud af hvor webshoppen har smidt dem henne, og få dem reaktiveret. Det står på min todo.
Jens_Hoppe wrote:Personligt ser jeg helst at en webshop indeholder
- En "nye spil" kategori
- En tilbudskategori
- Evt. en måde at se alle spil på en gang
- En *god* søgefunktion
Nyhedskategori og tilbudskategori er lidt ... udfordrende i webshoppen :) Jeg kan sagtens markere en vare som nyhed, og sætte den til at være nyhed i 30 dage frem, eller 10, eller hvad jeg vil. Men jeg kan ikke lave en kategori som kun viser produkter som har det flag på et givet tidspunkt. Så i øjeblikket er det en manuel proces, hvor jeg selv skal ind og markere om noget er nyt eller ej. Jeg arbejder på at gøre det en DEL smartere :)
Søgefunktion er desværre det samme. Du kan søge på en tekst. Det er alt. Jeg ville gerne lave en lækker filterfunktion, og kan måske også på sigt, men det har lange udsigter. Beklager.
Jens_Hoppe wrote: Endnu en af mine præferencer: Det skal være blændende åbenlyst om et spil er på lager eller ej. Hvis systemet først fortæller mig at et spil ikke er på lager, i det øjeblik jeg forsøger at lægge det i kurven, vil min naturlige reaktion være straks at forlade sitet og forsøge mig med en anden forhandler.
Så tror jeg du bliver glad for mit seneste tiltag :)
Jeg har lavet det så lagerstatus står på kategorilisten og på søgeresultatet. I fremtiden vil jeg yderligere have en tekst som matcher den reelle, kendte lagerstatus. Man vil altså fremadrettet kunne se:
- Varen er på lager (antal)
- Varen er bestilt hos leverandør, forventes på lager d. (dato)
- Varen er ikke på lager
- Varen er under genoptryk fra producenten, forventes på markedet (dato)
- Varen er udgået og kan ikke længere købes
- Forudbestilling, Varen er endnu ikke udgivet, forventes på markedet (dato)

Er der andre man kunne forestille sig var relevante?
Jens_Hoppe wrote:Ligeså med kundeprofiler og login vs. "anonyme" handler, hvor man bare angiver sine oplysninger i forbindelse med købet: Nogle vil sikkert synes det er fedt at have en profil, andre gider ikke skulle til at huske endnu et login/password. Igen tror jeg man gør klogt i ikke kun at understøtte en af modellerne...
Stony wrote:Jeg er som udgangspunkt ikke begejstret for hjemmesider, hvor jeg skal oprette profil. Jeg ved godt at det kan være til min egen fordel, da jeg så ikke behøver indtaste adresse m.m. hver gang jeg handler, men bagsiden er at disse sites til tider også gemmer på mine betalingskort-oplysninger. Og det skal de bare fucking holde snitterne fra! Jeg vil gerne købe online, men jeg vil ikke have at de gemmer mine betalingskortoplysninger. Jo færre steder de ligger jo bedre. Af samme årsag kan jeg godt lide Paypal-tilgangen til tingene. Man bliver smidt over på en betalingsside. Jeg taster brugernavn og password og accepterer betalingen. Ikke noget med at indtaste betalingskort, for det kender Paypal allerede. Ikke noget med at indtaste adresse, for den kender Paypal allerede. Og kernen af sagen er at mine betalingskortsoplysninger står ET sted, og så er det kun det ene sted jeg skal krydse fingre for har sikkerheden i orden.

Hvis jeg SKAL oprette en profil for at købe på en hjemmeside, er der 90% sandsynlighed for at jeg finder et andet sted at købe varen.
Jeg er 100% enig. Jeg har aktiveret kundeoprettelse på boardgamer, ene og alene fordi jeg har nogen planer og ideer som kræver kundeoprettelse. Det vender jeg tilbage til om en måneds tid eller så :)
Boardgamer.dk gemmer ikke kreditkortinformationer, overhovedet, og strengt taget er det ligeså let at taste sit tlf. nr. ind i Krak søgningen, som det er at logge sig ind med sin registrerede konto. Så der er ingen tvang, man kan handle som man vil.
Så jeg håber begge d'herrer er enig med mig i at det her er den bedst mulige løsning for alle parter.

Igen, tak for feedback, det er meget værdsat, så kom frisk med det hele :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14613
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Re: Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Post by Frouvne »

Det er en fornøjelse at se at ikke alene er Boardgamer igen på banen men også at det er både i en mere æstetisk og funktionel udgave. Og det allermest lovende er, at det lyder som om siden stadig vil blive videreudviklet.

Lige nu skal der selvfølgelig varer på hylderne og styr på kategoriseringerne, som jeg allerede syntes, der er kommet konstruktiv kritik på. Det må være det, der har førsteprioritet. Selvom det åbenbart er udfordrende med webshoppen, tror også jeg, at det er meget vigtig at man kan se, hvad der er af nyheder på siden. Og måske endda også, hvad der er på vej ind, så man ikke når at foretage indkøbet et andet sted. I den forbindelse kunne jeg som kunde også godt tænke mig at kunne holde en ordre åben for en kortere periode imens man f.eks. venter på at et spil når hjem eller hvis man vil koordinere et samkøb med andre uden at løbe risikoen for, at et spil er blevet solgt inden man får koordineret. Jeg tror de fleste af os, når vi køber spil i en webshop som hovedregel altid køber mindst to og ofte endnu flere spil. Kunne jeg idag have åbnet en ordre med f.eks. Claustrophobia - De Profundis ville jeg formentlig have gjort det og så fundet en titel eller to mere, når du får lagt lidt flere titler op. Nu er udvidelsen væk og jeg vil skulle finde mindst to titler de kommende dage, før jeg evt. lægger en bestilling.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14613
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Re: Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Post by Frouvne »

I forbindelse med din lagerstatus har du:
- Forudbestilling, Varen er endnu ikke udgivet, forventes på markedet (dato)
Bliver det ikke også en mulighed at reservere/forudbestille en vare, der er bestilt hos eller på vej hjem fra leverandøren? Når du forståeligt nok har få eksemplarer af hver vare, kan det jo ofte ske at en eller flere af de ting, man har på sin bestillingsliste er midlertidigt udsolgt hos dig.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Så er Boardgamer.dk åben igen, 10% rabat i februar

Post by Boardgamer.dk »

Frouvne wrote:Og det allermest lovende er, at det lyder som om siden stadig vil blive videreudviklet.
Også i den grad. Jeg har så mange ideer og drømme om hvordan sådan en butik skal fungere, men som du selv siger: Lige nu handler det om at have produkterne oprettet, og oprettet korrekt, så de er til at finde :)
Frouvne wrote: Selvom det åbenbart er udfordrende med webshoppen, tror også jeg, at det er meget vigtig at man kan se, hvad der er af nyheder på siden.
Enig. Lad mig stille et par spørgsmål i den forbindelse: Hvor længe er en nyhed, en nyhed? 14 dage? 30 dage? Og hvad er en nyhed? Er det nye udgivelser, eller nye varer på lager? Eller skal jeg lave en kategori til hver type?
Jeg sørger for at der kommer en nyhedskategori i løbet af weekenden, men så er spørgsmålet om jeg bare skal fylde alt det nye ind i den.
Frouvne wrote:Og måske endda også, hvad der er på vej ind, så man ikke når at foretage indkøbet et andet sted.
Igen, helt enig. Og jeg har en ordre på vej ind som ankommer tirsdag, men jeg har ikke oprettet varerne endnu. Måske i løbet af weekenden, men så vil man også kunne se at der er varer på vej ind, og hvilke. Måske dette skulle være en kategori også egentlig...hmmm
Frouvne wrote:I den forbindelse kunne jeg som kunde også godt tænke mig at kunne holde en ordre åben for en kortere periode imens man f.eks. venter på at et spil når hjem eller hvis man vil koordinere et samkøb med andre uden at løbe risikoen for, at et spil er blevet solgt inden man får koordineret.
hmm... den her er en interessant nød at knække. Med de nye lagerstatus opdateringer, og muligheden for at købe varer som endnu ikke er på lager, så kan du gøre det delvist som jeg ser det. Du kan lægge en ordre i dag, og så få den sendt når de sidste varer kommer ind på tirsdag. Strengt taget er der jo ingenting til hinder for at du lægger en ordre på en vare, og skriver i kommentaren at du ønsker at vente med at få leveret den. Jeg kan sagtens styre at du har indtil flere ordrer som allerede er plukket fra lageret og lagt til side. Især hvis du har en bruger oprettet, så kan jeg jo se at der ligger flere ordre til samme bruger. Problemet kommer (for mig som forretningsdrivende) først hvis du ønsker at holde selve ordren åben, med mulighed for at annullere den. Så længe varen ligger i din kurv, eller på en ikke-faktureret ordre, så er jeg jo ikke istand til at sælge den til anden side. Men jeg kan heller ikke se udfra det du skriver, om det er det du mener med at "holde en ordre åben" (?)
Og så skal ordren jo effektueres indenfor en rimelig tid. Der er ikke meget sjov i at jeg har adskillige hylder med varer som bare ligger og venter :)
Det er interessant synes jeg, og jeg vil mægtig gerne på forsøgsbasis se om vi ikke kan gøre noget på området. Prøv lige at uddybe hvad det er du ønsker Allan, så kan jeg komme med et oplæg.
Frouvne wrote:Bliver det ikke også en mulighed at reservere/forudbestille en vare, der er bestilt hos eller på vej hjem fra leverandøren? Når du forståeligt nok har få eksemplarer af hver vare, kan det jo ofte ske at en eller flere af de ting, man har på sin bestillingsliste er midlertidigt udsolgt hos dig.
Jo, det er lige netop det der er meningen. Man kan jo allerede nu lægge ordre på varer som der er nul af på lager. Og jeg forventer egentlig at en forudbestilling skal være lige netop det; Muligheden for at kunne reservere i god tid, og for mig at opdatere mine forudbestillinger, så jeg altid har "antal reserverede varer + X" i bestilling hos leverandøren, så der også er til at lægge på lager når varen kommer ind.
Du kan sagtens lægge en ordre på Claustrophobia De Profundis lige nu, og så vil jeg bestille den allerede i dag. HVIS det skulle ske at varen ikke er hos leverandøren, så vil jeg tage kontakt til dig, for at finde ud af hvad du så ønsker at gøre.
(Note: .. du kan NU.. jeg opdagede der var en fejl på det produkt :) )
Forskellen mellem at købe en udsolgt vare, og en forudbestilling, er at jeg ved med 90% sikkerhed at varen kommer, og at jeg kommer til at få den på lager, så det føles måske mere sikkert for dig som kunde at reservere en forudbestilling.
I løbet af weekenden kommer jeg til at oprette de varer som jeg først får på tirsdag, så kommer du til at kunne se det i funktion.


Og som en sidste kommentar. Mine første tre-fire ordrer hos leverandørerne var på bredde i sortimentet. Jeg ville have mange forskellige produkter, ikke mange af hver. Men næsten alle produkter der er på butikken p.t. har gode chancer for at blive genbestilt og være klar i butikken igen allerede tirsdag.
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
Post Reply