Guru Special Offers

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Guru Special Offers

Post by Frouvne »

Var lige et smut forbi Boardgameguru.co.uk og syntes der var en del interessante tilbud. Iblandt disse er:


Age of Industry
£17.99
Brass £24.99
London £14.99
Tulipmania 1637 £7.99
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Guru Special Offers

Post by Stunke »

Det er eddermame et roeverkoeb for Age of Industry.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Guru Special Offers

Post by Jens_Hoppe »

Jeg kan anbefale Starship Merchants til £16.99.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Guru Special Offers

Post by Stony »

Stunke wrote:Det er eddermame et roeverkoeb for Age of Industry.
Det ved jeg nu ikke. Jeg forærede mit eksemplar væk. :lol:
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Guru Special Offers

Post by Stunke »

Der maa enten hoere en god historie med til, eller ogsaa er du saa voldsomt begejstret for Brass at du fandt at AoI var et bastardspil (som saa mange andre goer det). :)
Jeg kan ikke rigtigt komme i tanke om noget ved AoI jeg ikke bryder mig om. Det er ikke mange spil jeg kan sige det om. Beslutningerne man skal tage er meningsfyldte nok til at det ikke foeles dumt, men ikke saa tonserkomplekse at man sidder i timevis og venter paa en enkelt persons analyse paralyse skal gaa over.
Jeg kan ikke spille Caylus. Andre mennesker kan ikke holde mig ud. Selvom Caylus er et mekanisk fantastisk spil er det ikke godt, fordi jeg ikke kan spille det hurtigt nok. Desvaerre.

Saa for 160 kroner for Age of Industry koeber man sig mange gode timers underholdning ogsaa selvom spillets 'fader' maaske er bedre for mange.
Som nogen naevner, saa goer det lidt mere simple design ogsaa at der er markant forskel paa de forskellige kort der er til spillet, fordi smaa aendringer i infrastrukturen betyder en hel del.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Guru Special Offers

Post by Stony »

Ja, jeg kan langt bedre lide Brass. Og hvis jeg vil have en spiloplevelse i den boldgade, så bliver det Brass der kommer på bordet. Da AoI så ville komme til at stå og glo på hylden, så røg det videre.

http://boardgamegeek.com/geeklist/60817/
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Guru Special Offers

Post by Stunke »

Den der geeklist ikke ogsaa? Den er lige til Fucking Flink.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Guru Special Offers

Post by Frouvne »

På tilbudslisten kunne jeg i hvert tilfælde finde noget jeg syntes var tilpas interessant til at jeg ikke var svær at lokke med til et samkøb. At udvidelsen Eclipse: Rise of the Ancients også på lager gjorde ikke beslutningen vanskeligere... :P
frouvne, administrator

Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Guru Special Offers

Post by JoelP »

Måske er det fordi jeg løb ind i AoI først, men jeg synes det er på højde med Brass. kan godt se at der måske ikke er plads i alle spilsamlinger til begge dele, men jeg synes at AoI er nemmere at sætte nye spillere ind i. Og jeg synes de har et forskelligt 'feel' som hænger sammen med den måde man får penge på i spillene.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Guru Special Offers

Post by Frouvne »

JoelP wrote:Måske er det fordi jeg løb ind i AoI først, men jeg synes det er på højde med Brass. kan godt se at der måske ikke er plads i alle spilsamlinger til begge dele, men jeg synes at AoI er nemmere at sætte nye spillere ind i. Og jeg synes de har et forskelligt 'feel' som hænger sammen med den måde man får penge på i spillene.
Begge spil har i hvert tilfælde også fundet plads i min samling. Jeg mener nok, at Brass er det bedste spil, men det er tilpas mere bøvlet til at Age of Industry er meget lettere at få på bordet. Og nogle gange må man jo lade sig nøje. Endvidere er det jo til Age of Industry, at der bliver udviklet udvidelser og det er i sig selv interessant at se i hvilke retninger spillet bliver tvunget af dem.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Guru Special Offers

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:
JoelP wrote:Måske er det fordi jeg løb ind i AoI først, men jeg synes det er på højde med Brass. kan godt se at der måske ikke er plads i alle spilsamlinger til begge dele, men jeg synes at AoI er nemmere at sætte nye spillere ind i. Og jeg synes de har et forskelligt 'feel' som hænger sammen med den måde man får penge på i spillene.
Begge spil har i hvert tilfælde også fundet plads i min samling. Jeg mener nok, at Brass er det bedste spil, men det er tilpas mere bøvlet til at Age of Industry er meget lettere at få på bordet. Og nogle gange må man jo lade sig nøje. Endvidere er det jo til Age of Industry, at der bliver udviklet udvidelser og det er i sig selv interessant at se i hvilke retninger spillet bliver tvunget af dem.
Jeg startede også med Brass, men kan vældigt godt lide begge spil. Jeg har det egentlig nok ligesom Allan, at mens Brass måske nok er det mest designmæssigt interessante af de to spil, er AoI tilpas meget mere strømlinet til at det er nemmere at få spillet. Og så synes jeg faktisk at AoI rent mekanisk gør nogle ting bedre end Brass gør.

Der er i hvert fald plads i min samling til begge spil. :D
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Guru Special Offers

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:[...]Der er i hvert fald plads i min samling til begge spil. :D
Det er nok bare fordi vi er sådan nogle rummelige personer, Jens! :wink:


... eller måske er det bare vores spilsamlinger, der er rummelige... :roll:
frouvne, administrator

Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Guru Special Offers

Post by JoelP »

Altså, jeg må jo også melde mig som u-anonym dobbeltejer :D
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Guru Special Offers

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:Det er nok bare fordi vi er sådan nogle rummelige personer, Jens! :wink:
Det er vi! Og beskedne! :mrgreen:
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Guru Special Offers

Post by Robert »

JoelP wrote:Altså, jeg må jo også melde mig som u-anonym dobbeltejer :D
Ditto, om ikke specielt anonym. Begge spil har sin berettigelse.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Post Reply