Et par ekstraordinære tilbud

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Et par ekstraordinære tilbud

Post by Boardgamer.dk »

Jeg har jo travlt med at falbyde mine varer til 10% rabat her i februar, men jeg fik samtidig mulighed for at indkøbe nogen (synes jeg) ret lækre titler til en fordelagtig pris, så jeg tog lige et par stykker og satte dem lidt ekstra ned, til dem der lige måtte mangle lidt til frostvejret:

Starship Merchants 134,-
Brass 225,-
London 130,50
Al Rashid 359,-
Last Will 225,-
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Et par ekstraordinære tilbud

Post by Frouvne »

London lyder som en foræring til den pris og Brass som et kup. :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Et par ekstraordinære tilbud

Post by Stony »

Enig. Jeg ved godt, at det kan være en udfordring at køre en rentabel forretning med de priser, men slagtilbud er vel værdsat af de fleste, og når jeg - som for nylig på Boardgameguru - falder for dem, så ryger der som regel et par andre spil ned i kurven samtidig, når man nu alligevel er igang med fragt osv.... Eller i Boardgamer's tilfælde, så måske for at komme over 600,-
Sidst spillet:
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Et par ekstraordinære tilbud

Post by Robert »

Jeg. Har London og Brass, men Starship Merchants var lidt for fristende.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Et par ekstraordinære tilbud

Post by Boardgamer.dk »

Det skal siges at selvfølgelig er dækningsbidraget lavt når vi er nede i de priser, men jeg fik dem faktisk på tilbud, så dækningsgraden er den samme :) .. og der er efter sigende flere hos leverandøren, så hvis nogen går forgæves kan jeg sandsynligvis skaffe nogen flere.
Jeg vil tro at guru har købt hos samme leverandør, hvilket forklarer de nogenlunde matchende produkttilbud.

Og jeg må indrømme at det er da dejligt at se at jeg kan konkurrere med englænderne :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Et par ekstraordinære tilbud

Post by Sir William »

Det er altså fristende med de gode tilbud, ulempen er bare at jeg får flere og flere spil som jeg vil spille men ikke har tiden til at spille :roll:

Bare sådan af nysgerrighed, men er "Last Will" en avanceret udgave af "Lad millionerne rulle" og "PBX"? Umiddelbart er ideen jo den samme, men det gælder jo en del spil.
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Et par ekstraordinære tilbud

Post by Bugge »

Sir William wrote:Det er altså fristende med de gode tilbud, ulempen er bare at jeg får flere og flere spil som jeg vil spille men ikke har tiden til at spille :roll:

Bare sådan af nysgerrighed, men er "Last Will" en avanceret udgave af "Lad millionerne rulle" og "PBX"? Umiddelbart er ideen jo den samme, men det gælder jo en del spil.
Hej Claus,

Jeg tager Last Will med på tirsdag. Så kan du se det, og er der stemning efter Eclipse kan vi oven i købet spille det. Så kan i finde ud af, om i vil have jeres eget eksemplar.

S
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Et par ekstraordinære tilbud

Post by Boardgamer.dk »

Det lykkedes mig at skaffe hele seks ekstra eksemplarer af Last Will og Starship Merchants
Så er der vist heller ikke flere :)
Men hvis nogen er kede af at de ikke nåede det, så er chancen der lidt endnu.
En af de seks er allerede reserveret, så der er fem tilbage af hver.
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
Post Reply