Nye spil og lagerpåfyldning hos Boardgamer.dk

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Nye spil og lagerpåfyldning hos Boardgamer.dk

Post by Boardgamer.dk »

Så bugner lageret af nogen af de ting som blev udsolgt hurtigt i den første uge!
Højdepunkterne inkluderer:

Clash of Cultures
Strike of the Eagle
Libertalia (inkl. promo coins)
Netrunner Core Set
Tzolk'in
Mage Knight + Lost Legion
7 Wonders + Cities+ Leaders

Jeg pakker i nattens mulm og mørke og sender i morgen tidlig, så hvis i gerne vil have noget til weekenden, så skal ordren bare være lagt inden kl. 22 i aften :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Nye spil og lagerpåfyldning hos Boardgamer.dk

Post by Mik »

Hvordan kan du angive en "normalpris" på spil du aldrig har solgt til den pris?
Image
User avatar
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 121
Joined: Mon Nov 19, 2012 7:32 pm
Location: Aarhus

Re: Nye spil og lagerpåfyldning hos Boardgamer.dk

Post by Tyfo »

Citat fra Forbrugerombudsmandens side vedr. pristjek.
I meget korte træk er de nye regler således:

”Normalpris/tilbud”

• Hvis en forretning efter den 1. marts 2010 reklamerer med ”før/nu” priser osv., skal førprisen (normalprisen) have været gældende i mindst 6 uger lige forud for tilbuddet. For dagligvarer er det 4 uger. En ”dagligvare” er en vare i husholdningen, som forbruges (fx opvaskemiddel eller madvarer) og ikke blot bruges (fx en gulvspand eller en gryde)

• Tilbudsprisen eller den nedsatte pris må efter den 1. marts 2010 højst gælde i 2 uger – dagligvarer dog højst 1 uge. Hvis forretningen ønsker, at tilbuddet skal gælde i længere tid end 2 (1) uger, kan den godt det, blot der gøres opmærksom på hvor længe tilbuddet varer – både når det begynder og ved gentagen reklame for tilbuddet.

Hvis man åbner en ny forretning eller begynder at føre en ny vare, må man efter den 1. marts 2010 godt sammenligne med normalprisen, selvom man ikke før har solgt varen, hvis denne sælges til normalprisen, når tilbuddet er slut. Man kan også gøre det, hvis varen har været solgt i 6 uger (4 uger for dagligvarer) inden annonceringen i andre butikker i samme kæde.
Image
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Nye spil og lagerpåfyldning hos Boardgamer.dk

Post by Boardgamer.dk »

Som Tyfo var så venlig at citere, så er det faktisk den eneste måde jeg overhovedet MÅ tilbyde mine kunder et åbningstilbud på.

Alternativet (som vi også var inde på i denne tråd), er at jeg enten ikke tilbyder noget som helst før jeg har haft åbent i seks uger (og så er det jo et noget kedeligt åbningstilbud), eller at jeg alternativt siger: "mine priser er her i starten lidt lavere end de normalt ville være, men jeg kan ikke gå i detaljer".. og det virkede mere ugennemsigtigt og suspekt end det som jeg gør nu med normalpriser.

Det er med andre ord, det mindste af alle onder når jeg nu gerne vil tilbyde særlige priser i min åbningsmåned.
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
Post Reply