Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Post by BlueSwan »

Faraos Cigarer har som bekendt 20% fødselsdagsudsalg i morgen (Lørdag). Jeg har et gavekort til Faraos Cigarer jeg lige så godt kan få brugt mens der er udsalg. Jeg kender kun afdelingen i Lyngby. Er det værd at tage ind til afdelingen i Skindergade eller er udvalget nogenlunde det samme i de to butikker?
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Post by Helle »

BlueSwan wrote:Faraos Cigarer har som bekendt 20% fødselsdagsudsalg i morgen (Lørdag). Jeg har et gavekort til Faraos Cigarer jeg lige så godt kan få brugt mens der er udsalg. Jeg kender kun afdelingen i Lyngby. Er det værd at tage ind til afdelingen i Skindergade eller er udvalget nogenlunde det samme i de to butikker?
De sidste par gange jeg har kigget i Lyngby har der ikke været det helt store .... Mens de vist har satset på brætspil og udvidet i midtbyen. Så medmindre du ved hvad du vil have (eller det har ændret sig med udvalg i Lyngby de sidste par måneder), så ville jeg tage midtbyen.
Så kan du også kigge i Games og Fantask ... Så har du muligheden for at powershoppe.
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Post by krasch »

Enig med Helle.
Udvalget i København er betydelig større - så ja, jeg kan godt anbefale at du besøger afdelingerne i København. Der er 2 butikker, men de ligger lige ved siden af hindanden. Den ene fokuserer på tegneserier/bøger og den anden fokuserer på spil.
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Post by BlueSwan »

Tak! Det lyder som om at jeg må et smut til København, så. :)
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Post by Brichs »

krasch wrote:Enig med Helle.
Udvalget i København er betydelig større - så ja, jeg kan godt anbefale at du besøger afdelingerne i København. Der er 2 butikker, men de ligger lige ved siden af hindanden. Den ene fokuserer på tegneserier/bøger og den anden fokuserer på spil.
Og den tredje, der fokuserer på live-rollespil, ligger lige ved siden af de to andre.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Post by Frouvne »

Jeg syntes faktisk at man i det seneste års tid har kunnet mærke et kvalitativt løft i Lyngby-afdelingen. Men det er da nok ingen skade til at tage forbi midt-byen.
frouvne, administrator

Image
Cassius
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 68
Joined: Sun May 13, 2012 8:44 pm
Location: Århus

Re: Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Post by Cassius »

Fint tilbud, men det er meget ærgerligt at det kun er gældende i butikkerne!
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Post by BlueSwan »

Cassius wrote:Fint tilbud, men det er meget ærgerligt at det kun er gældende i butikkerne!
Jeg ved snart ikke. Man kan vel uden de helt store problemer finde priser i online-butikkerne der matcher det her tilbud.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Post by Boardgamer.dk »

BlueSwan wrote:
Cassius wrote:Fint tilbud, men det er meget ærgerligt at det kun er gældende i butikkerne!
Jeg ved snart ikke. Man kan vel uden de helt store problemer finde priser i online-butikkerne der matcher det her tilbud.
Det vil jeg faktisk gerne lade komme an på en prøve.

Frem til midnat i dag, lørdag d. 16/2, så tilbyder jeg at matche enhver pris hos Faraos Cigarer inkl. de 20% rabat som de tilbyder i fødselsdagsrabat.
Dette tilbud gælder for enhver vare som kan findes på deres hjemmeside, og som er på lager på http://www.boardgamer.dk.
Undtagelser kan gøres for varer som ikke på lager, men det bliver på case-by-case basis og er afhængigt af varens tilgængelighed hos distributører.
Tilbudet er IKKE kumulativt med åbningstilbudet på 10% rabat.
Tilbudet gælder KUN for personer som af den ene eller den anden årsag er forhindret i at komme til en Faraos Cigarer butik i dag.

Jeg vil gerne opfordre alle som er i stand til det, til at tage ind til Faraos og handle der hvis det er muligt. Dette tilbud skal ses som en service til folk som ikke har muligheden for at komme til København eller Lyngby alligevel.

Hvis du mener at kvalificere dig til dette tilbud, så opret en ordre på http://www.boardgamer.dk, og skriv til mig på claus@boardgamer.dk eller kontakt mig på 20940181, så vil jeg kontakte dig for at justere ordren.
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Post by Frouvne »

Selvom tilbudet hos Faraos Cigarer nu ikke længere er gældende, vil jeg alligevel gerne kommentere deres udbud, da jeg var forbi butikken i København i dag og jævnligt er forbi den der er i Lyngby. Som tidligere skrevet, mener jeg bestemt at man i Lyngby har forbedret udbuddet i det seneste års tid. Det står dog slet ikke mål med udviklingen i København; de har efterhånden et imponerende udbud. De ekspedienter der var tilstede idag - og da jeg ikke kommer der til hverdag har jeg ingen idé om hvorvidt det er de sædvanlige - virkede meget vidende om de produkter de solgte og samtidig meget interesserede i at dele den med kunderne. Det kan selvfølgelig være, at de var ekstra oppe at køre i dag, men standarden virkede på alle måder til at være højere end hvad jeg i øvrigt har oplevet i danske brætspilsbutikker. Godt gået Faraos!
frouvne, administrator

Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Post by BlueSwan »

Frouvne wrote:Selvom tilbudet hos Faraos Cigarer nu ikke længere er gældende, vil jeg alligevel gerne kommentere deres udbud, da jeg var forbi butikken i København i dag og jævnligt er forbi den der er i Lyngby. Som tidligere skrevet, mener jeg bestemt at man i Lyngby har forbedret udbuddet i det seneste års tid. Det står dog slet ikke mål med udviklingen i København; de har efterhånden et imponerende udbud. De ekspedienter der var tilstede idag - og da jeg ikke kommer der til hverdag har jeg ingen idé om hvorvidt det er de sædvanlige - virkede meget vidende om de produkter de solgte og samtidig meget interesserede i at dele den med kunderne. Det kan selvfølgelig være, at de var ekstra oppe at køre i dag, men standarden virkede på alle måder til at være højere end hvad jeg i øvrigt har oplevet i danske brætspilsbutikker. Godt gået Faraos!
Yes. Var også derinde idag, for første gang. Fed butik og flinke ekspedienter. Desværre havde jeg frygtelig travlt så jeg nåede kun lige at købe en håndfuld spil og så ud igen.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Post by netsapiens »

Frouvne wrote:Selvom tilbudet hos Faraos Cigarer nu ikke længere er gældende, vil jeg alligevel gerne kommentere deres udbud, da jeg var forbi butikken i København i dag og jævnligt er forbi den der er i Lyngby. Som tidligere skrevet, mener jeg bestemt at man i Lyngby har forbedret udbuddet i det seneste års tid. Det står dog slet ikke mål med udviklingen i København; de har efterhånden et imponerende udbud. De ekspedienter der var tilstede idag - og da jeg ikke kommer der til hverdag har jeg ingen idé om hvorvidt det er de sædvanlige - virkede meget vidende om de produkter de solgte og samtidig meget interesserede i at dele den med kunderne. Det kan selvfølgelig være, at de var ekstra oppe at køre i dag, men standarden virkede på alle måder til at være højere end hvad jeg i øvrigt har oplevet i danske brætspilsbutikker. Godt gået Faraos!
Jeg har ikke været i København længe, men de er også begyndt at oversætte tekstbeskrivelser på deres spil på nettet, så det lader generelt til at de har fokus på brætspil. Og det skal de da have stor ros for.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Post by Brichs »

Frouvne wrote:De ekspedienter der var tilstede idag - og da jeg ikke kommer der til hverdag har jeg ingen idé om hvorvidt det er de sædvanlige - virkede meget vidende om de produkter de solgte og samtidig meget interesserede i at dele den med kunderne. Det kan selvfølgelig være, at de var ekstra oppe at køre i dag, men standarden virkede på alle måder til at være højere end hvad jeg i øvrigt har oplevet i danske brætspilsbutikker. Godt gået Faraos!
Jeg kan afsløre, at det er to af de faste ekspedienter, der stod der i lørdags :) Lederen for brætspilsafdelingen, og en af de faste afløsere (min kone ;) )
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Post by Frouvne »

Brichs wrote:
Frouvne wrote:De ekspedienter der var tilstede idag - og da jeg ikke kommer der til hverdag har jeg ingen idé om hvorvidt det er de sædvanlige - virkede meget vidende om de produkter de solgte og samtidig meget interesserede i at dele den med kunderne. Det kan selvfølgelig være, at de var ekstra oppe at køre i dag, men standarden virkede på alle måder til at være højere end hvad jeg i øvrigt har oplevet i danske brætspilsbutikker. Godt gået Faraos!
Jeg kan afsløre, at det er to af de faste ekspedienter, der stod der i lørdags :) Lederen for brætspilsafdelingen, og en af de faste afløsere (min kone ;) )
Det er godt at høre, for så er den butik bestemt kommet op i niveau! Dejligt at se, at der bliver satset kvalitet.
frouvne, administrator

Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Et spørgsmål omkring Faraos Cigarer

Post by BlueSwan »

Brichs wrote:
Frouvne wrote:De ekspedienter der var tilstede idag - og da jeg ikke kommer der til hverdag har jeg ingen idé om hvorvidt det er de sædvanlige - virkede meget vidende om de produkter de solgte og samtidig meget interesserede i at dele den med kunderne. Det kan selvfølgelig være, at de var ekstra oppe at køre i dag, men standarden virkede på alle måder til at være højere end hvad jeg i øvrigt har oplevet i danske brætspilsbutikker. Godt gået Faraos!
Jeg kan afsløre, at det er to af de faste ekspedienter, der stod der i lørdags :) Lederen for brætspilsafdelingen, og en af de faste afløsere (min kone ;) )
Hende blev jeg ekspederet af. Super flink pige! :)
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Post Reply