Specialbestilling af I am Vlad: Prince of Wallachia

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Specialbestilling af I am Vlad: Prince of Wallachia

Post by Boardgamer.dk »

Nyt tiltag hos boardgamer!

Jeg har fået muligheden for at bestille I am Vlad: Prince of Wallachia til Boardgamer. Det er et spil som ikke umiddelbart kommer i salg hos nogen af mine distributører, så der er tale om et rimelig unikt tilbud.
Metoden er kort fortalt at alle der er interesserede kan lægge en preorder senest søndag d. 24/2, hvorefter jeg vil lægge en særbestilling på produktet og kontakte de relevante kunder når den er kommet hjem.

Hvis du kigger på produktet og ikke synes det er noget for dig, så må du gerne lige lade mig vide om konceptet er interessant, for så vil jeg fortsat holde øje med disse niche-spil, så vi kan få flere af dem til Danmark.
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Specialbestilling af I am Vlad: Prince of Wallachia

Post by Stony »

Spillet er ikke noget der fænger mig, men konceptet holder 100%. Du får omsætning i forretningen, og det vil sandsynligvis blive billigere for den enkelte køber, end hvis man selv bestiller et enkelt eksemplar. I hvert fald når/hvis kommer fra et sted udenfor EU.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14584
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 630 times
Contact:

Re: Specialbestilling af I am Vlad: Prince of Wallachia

Post by Frouvne »

Stony wrote:Spillet er ikke noget der fænger mig, men konceptet holder 100%. Du får omsætning i forretningen, og det vil sandsynligvis blive billigere for den enkelte køber, end hvis man selv bestiller et enkelt eksemplar. I hvert fald når/hvis kommer fra et sted udenfor EU.
Det konkrete spil har jeg ikke umiddelbart meget fidus til, men syntes bestemt at initivet er meget interessant. Hvis det er noget, du kommer til at fortsætte med, vil jeg helt sikkert følge opmærksomt med.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Re: Specialbestilling af I am Vlad: Prince of Wallachia

Post by Tobias »

Jeg vil meget gerne lægge en pre-order for Dracula :D
Image
Post Reply