Særbestilling til flyvegale krigsspillere

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Særbestilling til flyvegale krigsspillere

Post by Boardgamer.dk »

Jeg har fået mulighed for at bestille
Black Cross / Blue Sky
samt udvidelsen Lost Squadrons

Det ser ud til at jeg kan sælge dem til amerikanske priser, hvilket vil sige $90 for Black Cross / Blue Sky og $80 for Lost Squadrons.
Derudover kan jeg bestille en masse småting til spillet i form af map packs, counter packs og en masse andet.

Hvis der er nogen der har interesse i dette, så RING TIL MIG ELLER SEND EN SMS på 20940181 med din emailadresse, så vil jeg forwarde en mail til de interesserede med billeder og mere information om priser.

Jeg kan ikke nå at oprette produktet på hjemmesiden, da jeg har en deadline på at bestille disse varer d. 28/2 kl. 19.00!
Jeg skal derfor have at vide hvad i gerne vil bestille senest i morgen kl. 17.00 hvis vi skal nå det.
Beklager at det skal gå så stærkt, men jeg har netop modtaget tilbuddet selv, og ville lade det gå videre til krigsspillerne :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Særbestilling til flyvegale krigsspillere

Post by chr88 »

Det er sgu god stil, det du har gang i! :) Jeg er ikke selv wargamer, så lige dette tilbud har ikke min interesse, men det er et fremragende initiativ, og jeg kunne helt sikkert være interesseret i et lignende tilbud, hvis spillet falder i min smag (dvs. det skal nok være et tørt eurogame ;)). Wargamere, skynd jer at bestille! :D
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 629 times
Contact:

Re: Særbestilling til flyvegale krigsspillere

Post by Frouvne »

Jeg havde ikke hørt om det før, men det ser ret sejt ud. Vi befinder os dog udenfor den type af spil, som jeg ved, jeg får til bordet, så jeg prøver også at beherske min købelyst i denne omgang...
frouvne, administrator

Image
Post Reply