Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9175
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Post by Stony »

Måske det vil være smart at aftale et cirka-tidspunkt...? Jeg tænker at det gerne må være enten om morgenen (på vej på arbejde) eller om eftermiddagen (på vej hjem igen)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9175
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Post by Stony »

JoelP wrote:Hvis du nu ankommer, kun iført pink bikini, skal vi nok finde dig - så stor er den banegård heller ikke
...og jeg betaler gerne lidt ekstra for den oplevelse, at få spillet leveret af en i pink bikini.
Sidst spillet:
Image
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Post by Torcida »

Stony wrote:Måske det vil være smart at aftale et cirka-tidspunkt...? Jeg tænker at det gerne må være enten om morgenen (på vej på arbejde) eller om eftermiddagen (på vej hjem igen)
Jeg vil fortrække det bliver når folk skal hjem fra arbejde så, for der er jeg sikkert selv på arbejde derinde.
Og da jeg arbejder aften/nat, så får jeg lidt svært ved at dukke op til afhentning tidligt om morgenen.

Hvis der skulle være nogen der ikke lige har mulighed for at afhente på det tidspunkt vi nu kommer frem til, så tager jeg gerne imod spillet og lægger det på mit arbejde (på Hovedbanegården), så kan i altid hente det hos mig eller få det udleveret af en af de andre på arbejdet hvis jeg ikke lige er der.
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Post by pytman »

Puuhaaa pink bikini?.. Den kan jeg nok ikke klare.. Ik i pink i hvert fald hehe :D..

Jamen lad os sigte efter arbejdstid.. Klokken 16 er det helt hen i vejret??
Image
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Post by Torcida »

pytman wrote:Puuhaaa pink bikini?.. Den kan jeg nok ikke klare.. Ik i pink i hvert fald hehe :D..

Jamen lad os sigte efter arbejdstid.. Klokken 16 er det helt hen i vejret??
Klokken 16 er fint med mig.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Post by Sir William »

Hvis der er en der gider tage imod mit spil, vil jeg sætte pris på det.

Kommer ikke så ofte ind mod København, men smutter en tur til Flensborg, så kan jo gøre et stop på vejen, evt i Høje Taastrup :P
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9175
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Post by Stony »

Jeg agerer gerne mellemmand for dit eksemplar.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Wuffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 173
Joined: Thu Jan 24, 2008 5:43 pm
Location: København

Re: Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Post by Wuffer »

HBG kl. 16 er helt perfekt. Er der fundet en dag :D
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Post by pytman »

Har intet hørt fra Kingtut.. Sidst jeg tjekkede havde han/hun ikke været online siden midt juni.. Nogle der har en anden kontakt form end gg.dk pb'er? Hører jeg meget gerne mere :P..

-Jesper
Image
kingtut
Posts: 5
Joined: Fri Jan 04, 2013 12:30 pm

Re: Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Post by kingtut »

Yes jeg er her....

Hvilken dato skal vi mødes på hovedbanegården?

Hilsen Anders (kingtut) tel: 20181210
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Post by pytman »

Anders H. Pedersen wrote:Er det ikke nemmest hvis du bare fortæller os hvad tid du ankommer med toget?
Så kan vi andre jo nok selv finde den perron du ankommer på og så mødes ved toppen af trappen!
Hvad siger I til under uret - http://www.hovedbanen.dk/index.php?id=24 - Det må jeg da kunne finde :P.. d. 19/9 Kl. 16:00 :P Har fået ordnet så jeg har pause fra arbejde, så jeg lige kan svinge forbi hovedbanen og aflevere spil :P..

-Jesper
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9175
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Post by Stony »

Pis. Det kan være jeg får en udfordring med at nå det. Jeg skal muligvis være i Vallensbæk kl. 16.00 i arbejdsøjemed. Jeg kan muligvis trække den, og nå forbi hovedbanen ca. 16.00, men jeg er ikke sikker. (Det er noget arbejds-tam-tam, og der er fælles afgang fra Vallensbæk, og jeg mener der er afgang kl. 16.00)

I værste fald må jeg bløde en gang porto, såfremt du på et tidspunkt kan lokkes forbi et posthus.
Sidst spillet:
Image
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Post by pytman »

Stony wrote:Pis. Det kan være jeg får en udfordring med at nå det. Jeg skal muligvis være i Vallensbæk kl. 16.00 i arbejdsøjemed. Jeg kan muligvis trække den, og nå forbi hovedbanen ca. 16.00, men jeg er ikke sikker. (Det er noget arbejds-tam-tam, og der er fælles afgang fra Vallensbæk, og jeg mener der er afgang kl. 16.00)

I værste fald må jeg bløde en gang porto, såfremt du på et tidspunkt kan lokkes forbi et posthus.
Ellers skriv til Torcida, han arbejder inde på hovedbanen så kan du altid svinge forbi hans arbejde (på hovedbanen) og hente dem?

Men ja sender gerne hvis det bliver nødvendigt..
Image
kingtut
Posts: 5
Joined: Fri Jan 04, 2013 12:30 pm

Re: Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Post by kingtut »

Vi ses i morgen kl 16 :j under uret..

Husk mit nummer 20181210, hvis du bliver forsinket eller lost in translation :)

Anders
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Dungeon roll.. Evt. kickstarter samkøb?

Post by Torcida »

Ja jeg arbejder på Hovedbanegården.
Arbejder i den 7Eleven der ligger overfor spor 1-2 nedgangen, tættest på Tivoli/bus terminalen.

Eneste problem er at jeg ligger syg i dag, hvilket jeg med ret stor sandsynlighed også gør i morgen :(

Så hvis mit spil + evt. andres der heller ikke selv kan hente i morgen kan blive afleveret til en af mine kollegaer, så vil det være helt perfekt.
Så får jeg det bare når jeg kommer på arbejde igen.
Bare sig du skal aflevere spillet/spillene til Jesper Brøchner.

Hvis der er andre der skal have deres spil liggende til udlevering, så smid mig lige et navn, mere så jeg kan give besked videre til arbejdet om hvem der måtte dukke op og gøre krav på et spil :)
Post Reply