Nye brætspil hos Boardgamer.dk, Uge 16

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Nye brætspil hos Boardgamer.dk, Uge 16

Post by Boardgamer.dk »

hold da helt hest for en uge.

Der er MANGE nyheder i denne uge. Og jeg orker desværre ikke at reposte alt lige nu, så jeg håber i tilgiver mig og selv klikker igennem :)

Men for folk herinde vil jeg lige gøre særligt opmærksom på et par ting:
City of Remnants er godt på vej til at blive udsolgt fra leverandørens side.. og så kan det hurtigt gå som det gjorde med Love Letter og Zombicide.. men der er stadig lidt.
Archipelago er nu officielt Out of Print, og der er kun rester tilbage rundt omkring. Så hvis man har overvejet det, skal man nok ikke overveje så gevaldigt meget længere.
Walking Dead Card Game sagde en sugende lyd da det forsvandt ud af mit lager i sidste uge. Det forsvandt hurtigere end Love Letter!
Claustrophobia - De profundis.. hvis man alligevel fylder udvidelsen ned i basis-æsken, så er der penge at spare på en bulet udgave :) Men jeg har det også i pæn version

Love Letter er derudover nu det bedst-sælgende spil, år til dato, målt i antal enheder hos Boardgamer.dk. Og der er udsolgt hos leverandøren igen. Men jeg tror ikke de er Out Of Print (endnu)

Som altid: Spørg efter det du ikke ser. Jeg ELSKER at løse opgaver med at skaffe varer hjem :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
Jakob
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 135
Joined: Fri Jan 25, 2013 7:51 pm
Location: KBH

Re: Nye brætspil hos Boardgamer.dk, Uge 16

Post by Jakob »

----
Last edited by Jakob on Wed Apr 17, 2013 1:56 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Nye brætspil hos Boardgamer.dk, Uge 16

Post by Larsine »

Hvordan var det lige med bestilling og levering i forbindelse med DjengisCon?
Jakob
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 135
Joined: Fri Jan 25, 2013 7:51 pm
Location: KBH

Re: Nye brætspil hos Boardgamer.dk, Uge 16

Post by Jakob »

Larsine wrote:Hvordan var det lige med bestilling og levering i forbindelse med DjengisCon?
det var det jeg også vil høre om.
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Nye brætspil hos Boardgamer.dk, Uge 16

Post by Boardgamer.dk »

Jeg kommer
Larsine wrote:Hvordan var det lige med bestilling og levering i forbindelse med DjengisCon?
Det var sådan at alt hvad der bliver bestilt senest torsdag kl. 22, vil blive medbragt fredag ved 16-18 tiden, da jeg arbejder lige ved siden af. Jeg har allerede et par ordrer klar i bilen :)
Hvis nogen skulle lægge en ordre imellem fredag og søndag, så kan jeg nok også overbevises om at dukke op med den/dem, med mindre det er en pakke kortlommer, så kan det ikke dække benzinen jo :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 241
Joined: Tue May 01, 2012 1:36 pm
Location: Viborg

Re: Nye brætspil hos Boardgamer.dk, Uge 16

Post by Jesper_Norris »

Boardgamer.dk wrote:Archipelago er nu officielt Out of Print, og der er kun rester tilbage rundt omkring. Så hvis man har overvejet det, skal man nok ikke overveje så gevaldigt meget længere.
Whaaaat?! Udgår spillet?
Det er helt nyt, og et rimeligt fedt spil.
Det var da en sørgelig nyhed. Lader til, at der nu er en del der ikke får fornøjelsen af at prøve det.
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
Post Reply