A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fælleskøb)

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fællesk

Post by Mik »

Står Kickstarter på listen?
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fællesk

Post by Frouvne »

Mik wrote:Står Kickstarter på listen?
:wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fællesk

Post by Gunness »

Jeg har helt glemt at sige, at jeg selvfølgelig har pledge't nu. Jeg vender lige tilbage med en præcis pris, når pengene bliver trukket, så jeg ved hvad kursen er.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fællesk

Post by Sir William »

Gunness wrote:Jeg har helt glemt at sige, at jeg selvfølgelig har pledge't nu. Jeg vender lige tilbage med en præcis pris, når pengene bliver trukket, så jeg ved hvad kursen er.
Du siger bare til når du vil have pengene og så får du dem!
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fællesk

Post by Gunness »

Will do!

I øvrigt kan jeg nu annoncere, at ASiE har ramt sit første stretch goal, så pakken nu bliver opgraderet med.... vent.... vent... her kommer det:

[drumroll]En PLAKAT! [/drumroll]

Næste mål er om £30.000, og med 24 dage tilbage skulle der være en hæderlig chance for, at vi også får "eight custom designed wooden zombie pieces" med, og det lyder da meget tilforladeligt.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fællesk

Post by Mik »

Og jeg kan overbringe en tak for støtten fra Martin, som jeg hermed bringer videre til alle supporters.
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fællesk

Post by Sir William »

Mik wrote:Og jeg kan overbringe en tak for støtten fra Martin, som jeg hermed bringer videre til alle supporters.
Super og hvis du alligevel snakker med ham inden det er færdigt, kan du så ikke overtale ham til at signere den plakat vi nu får :P

Selvfølgelig er der risiko for, at det vil give ham en gevaldig skrivekrampe, vurderet ud fra antal backers, men kunne da være fedt. Er allerede ved at finde ud af, hvor min plakat skal hænge :roll:
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fællesk

Post by Gunness »

Not bloody likely ;)
En af backermulighederne var en "early bird": "One copy of the game and a signed sticker to place inside, signed by the designer, Martin Wallace. Only two hundred copies will be available."
Under den almindelige version af spillet står der specifikt "no signed items".

Men jeg skal selvfølgelig ikke sige, om Mik kan nogle særlige magiske tricks.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fællesk

Post by Sir William »

Gunness wrote:Not bloody likely ;)
En af backermulighederne var en "early bird": "One copy of the game and a signed sticker to place inside, signed by the designer, Martin Wallace. Only two hundred copies will be available."
Under den almindelige version af spillet står der specifikt "no signed items".

Men jeg skal selvfølgelig ikke sige, om Mik kan nogle særlige magiske tricks.
Nå, det havde jeg ikke set. Ja ja, så må jeg jo affinde mig med plakaten uden autograf :cry:
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Re: A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fællesk

Post by BACON! »

Så ramte spillet 80.000£, så vi får en stak træzombier med. Det er da meget rart! Jeg tvivler på at det når 120.000£ så det sidste stretchgoal kommer med, men det er heller ikke noget jeg vil kalde videre vigtigt.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fællesk

Post by Gunness »

Ja, det er nu meget fedt :) En del projekter accelererer en del de allersidste dage, men £40K virker nok lidt urealistisk.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Anders H. Pedersen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 186
Joined: Sat Sep 22, 2012 12:49 pm
Location: København N
Has thanked: 1 time

Re: A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fællesk

Post by Anders H. Pedersen »

Nu er jeg ikke fan af at bruge Kicktraq til at følge projekter. Slet ikke når vi snakker om at spå slutresultatet.
Men alligevel... Kicktraq siger pt. at projektet rammer lige over de 120.000....
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fællesk

Post by netsapiens »

Var du med på de sidste 15 minutter af Heroes of Normandie? Det var skide sjovt, hver eneste gang den krydsede 150.000, så begyndte folk at trække dele af deres pledges tilbage, for nu var det sidste stretch goal jo nået.. og så faldt den under, så måtte de til lommerne igen.. og så kunne de trække tilbage..

Så den balancerede over og under i 15 minutter.

Der kan jo ske det samme her, hvis det er så populært :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Anders H. Pedersen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 186
Joined: Sat Sep 22, 2012 12:49 pm
Location: København N
Has thanked: 1 time

Re: A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fællesk

Post by Anders H. Pedersen »

Jeg tror ikke vi kommer til at se en situation som du der beskriver, mht. til dette spil.
Der er jo hverken add-ons eller fancy over-the-top pledge levels i kampagnen...
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: A Study in Emerald - Martin Wallace (Kickstarter fællesk

Post by Gunness »

@netsapiens: nope, det endte med at blive for dyrt midt i alt muligt andet. Men som Anders skriver er de her stretch goals ikke de mest hamrende ophidsende, så det er nok ikke noget folk vil gå alt for meget op i (mmmm.... zombie meeples.... mmmmmm.....)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply