King Builder med udvidelse til 30 euro hos amazon.de

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

King Builder med udvidelse til 30 euro hos amazon.de

Post by Aratar »

Som titlen lyder, kan man lige nu få Kingdom Builder med den første udvidelse til 30 euro. Det skal siges, at der til Essen kommer en "big box"-udgave, som indeholder grundspillet og begge de to store samt de to små udvidelser til grundspillet. Den vil dog næppe blive prissat til 30 euro, hvis jeg kender Queen Games ret :D

Her er linket til tilbuddet: http://www.amazon.de/Queen-Games-0521-K ... sim_toy_10
Last edited by Aratar on Mon May 06, 2013 6:58 pm, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Kingbuilder med udvidelse til 30 euro hos amazon.de

Post by Aratar »

Fragt fra amazon.de er forresten omkring 7 euro. Desuden skal der lægges ca. 1,5 euro til, da amazon.de betaler dansk moms, når de sender til Danmark.
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Kingbuilder med udvidelse til 30 euro hos amazon.de

Post by BlueSwan »

Aratar wrote:Som titlen lyder, kan man lige nu få Kingdom Builder med den første udvidelse til 30 euro. Det skal siges, at der til Essen kommer en "big box"-udgave, som indeholder grundspillet og begge de to store samt de to små udvidelser til grundspillet. Den vil dog næppe blive prissat til 30 euro, hvis jeg kender Queen Games ret :D

Her er linket til tilbuddet: http://www.amazon.de/Queen-Games-0521-K ... sim_toy_10
Yes, det tilbud har været der i et stykke tid. Har også overvejet det flere gange. Det skal dog siges at det er den tyske udgave, hvilket kan afskrække nogen (inklusive undertegnede), selvom det kun er nogle få kort hvor der er tysk tekst på.

EDIT: Iøvrigt bestilte jeg her for nylig en helvedes masse fra amazon.de, hvor jeg samlet kun betalte omkring 4 euro i porto.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: King Builder med udvidelse til 30 euro hos amazon.de

Post by Aratar »

Jeg tror måske, at udgaven indeholder både engelske og tyske kort, men jeg kan tage fejl. Er der nogen, der ved dette med sikkerhed?
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: King Builder med udvidelse til 30 euro hos amazon.de

Post by BlueSwan »

Aratar wrote:Jeg tror måske, at udgaven indeholder både engelske og tyske kort, men jeg kan tage fejl. Er der nogen, der ved dette med sikkerhed?
Jeg er temmelig sikker på at der kun er tyske kort. Det fremgik i hvert fald af en lignende diskussion på BBG for nogen tid siden.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 233 times
Been thanked: 104 times

Re: King Builder med udvidelse til 30 euro hos amazon.de

Post by Taibi »

Aratar wrote:Jeg tror måske, at udgaven indeholder både engelske og tyske kort, men jeg kan tage fejl. Er der nogen, der ved dette med sikkerhed?
Det indeholder kun tyske kort.

Jeg havde en dialog med Queen Games på Geekmail men de vendte nu aldrig tilbage. De mente faktisk der var engelske kort i også... men det kan jo være de fandt ud af det var forkert. :)
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: King Builder med udvidelse til 30 euro hos amazon.de

Post by Gunness »

Iflg BGG har den tyske udgave kun tyske kort, mens den internationale udgave, der sælges alle andre steder, har kort på engelsk og tysk.

Men som jeg har forstået det, er det kun nogle scoringskort, der er tekst på? Det lyder da ret overkommeligt.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 233 times
Been thanked: 104 times

Re: King Builder med udvidelse til 30 euro hos amazon.de

Post by Taibi »

Gunness wrote:Iflg BGG har den tyske udgave kun tyske kort, mens den internationale udgave, der sælges alle andre steder, har kort på engelsk og tysk.
Korrekt - min kommentar var møntet på den linkede udgave fra Amazon. Her blev jeg nemlig "snydt" da Queen sagde der burde være engelske kort i men ikke var det.
Gunness wrote:Men som jeg har forstået det, er det kun nogle scoringskort, der er tekst på? Det lyder da ret overkommeligt.
Det er ikke det store problem. Som tysk-forskrækket kan man downloade de engelske regler hvori der er engelsk udgave af de nævnte Kingdom Builder (score) kort.

Spillet er et ganske fornøjeligt, omend meget abstrakt, spil. Min kone og jeg nærmer os 50 spil på årets første 4 måneder og kan spille et enkelt spil på 12-15 minutter inklusive endelig scoring.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: King Builder med udvidelse til 30 euro hos amazon.de

Post by Mik »

Aratar wrote:Som titlen lyder, kan man lige nu få Kingdom Builder med den første udvidelse til 30 euro. Det skal siges, at der til Essen kommer en "big box"-udgave, som indeholder grundspillet og begge de to store samt de to små udvidelser til grundspillet. Den vil dog næppe blive prissat til 30 euro, hvis jeg kender Queen Games ret :D
Du har ret i at det ikke bliver solgt billigt på messen. Til gengæld har Queen altid udsalg om foråret, så jeg forventer flere billge tilbud på nettet i den kommende måned.
Image
Post Reply