GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Post by ozimek »

Som I måske har opdaget, er der 50% på alle "in stock" GMT games i denne uge på http://www.gmtgames.com

Er der interesse for noget samkøb via shopusa eller noget i dén stil?

Gerne til et sted i Jylland :)

EDIT: Link :https://www.gmtgames.com/news.aspx?showarticle=272

Tilbuddet løber til 22 maj
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Post by digter »

har du styr på fragtpriser og lign? Jeg kunne godt være interesseret i Dominant Species, men jeg kan ikke helt finde ud af hvor meget det kommer til at koste i sidste ende?
Image
User avatar
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 281
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:02 pm
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Location: Frederiksberg

Re: GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Post by MesterLars »

Man må højest købe 2 spil, så ikke så meget samkøb over det igen.
"you can make ONE ORDER with either ONE or TWO IN-STOCK GMT GAMES, and get those games for 50% OFF the retail"
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Post by digter »

Er ideen ikke med shopusa at man kan samle det hele hos dem og så sende det til DK samlet? Eller har jeg misforstået noget?
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Post by Stony »

Jo, men for at samle det (hos ShopUSA) skal det sendes til samme modtager, og det er vel ikke utænkeligt at de (GMT) gør indvendinger, hvis den samme modtager laver fem bestillinger på to spil hver.
Sidst spillet:
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Post by netsapiens »

Det var ihvertfald lige netop det issue der gjorde at jeg ikke kunne til yde P500 håndtering med tilhørende udsalgsrabat. Jeg kan godt bestille p500, men det bliver uden discount. Og da 50% under retail er billigere end hvad butikkerne giver, så kunne jeg godt forestille mig at GMT vil passe på at folk ikke lave sambestillinger.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Post by digter »

Man kunne jo skrive til dem og høre dem ad. De kan vel også godt se det smarte i at vi samler det hele? Det er jo ikke fordi vi snyder, da vi jo ER flere om spillene :).

jeg tænker at man kunne betale hver for sig og så bare sende det hele til samme shopusa adresse. Så kan de jo se at det er forskellige købere?

EDIT: Nu har jeg skrevet og spurgt dem ad.

Til jer der har styr på shopusa? Er det muligt vi alle kan sende til samme shopusa adresse på de individuelle ordrer vi måtte lave?
Image
User avatar
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 281
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:02 pm
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Location: Frederiksberg

Re: GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Post by MesterLars »

Jo det har du ret i. Det tror jeg godt de ville kunne accepterer hvis det er forskellige personer og xreditkort,
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Post by BlueSwan »

Hvis det rent faktisk kan lade sig gøre kunne jeg også være interesseret i spil som Dominant Species, Twilight Struggle og 1989 (eller to af dem, når der nu er en limit på 2 spil).
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Re: GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Post by ozimek »

Jeg har ikke selv undersøgt shopUSA i dybden, men jeg mener at have læst i andre tråde, at det plejer at lande på en dollarpris på ca. 10kr alt i alt.

Jeg havde ikke lige tænkt på det med grænsen på to spil. Bliver spændende at høre, hvad de svarer.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Post by Larsine »

ozimek wrote:Jeg har ikke selv undersøgt shopUSA i dybden, men jeg mener at have læst i andre tråde, at det plejer at lande på en dollarpris på ca. 10kr alt i alt.
Det kommer meget an på hvad du køber og hvormeget det koster:

På shopusa.dk forsiden kan man får en pris uden at man skal oprette sig som bruger.

Vælg hvilken kategori, og prisen, hvorefter du får at vide hvor meget du skal betale til shopusa, og de samlede omkostninger:

Legetøj og spil
$1, Dkk 150, total Dkk 156
$10, Dkk 173, total Dkk 231
$100, Dkk 431, total Dkk 1010
$1000, Dkk 3016, total Dkk 8806

Altså ikke en fantastisk kurs, men som regel sparer man portoen, da der tit er gratis levering i usa, og portoen kommer du også til at betale moms af hos postdk.
Last edited by Larsine on Thu May 16, 2013 1:00 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Post by Larsine »

Skobbolop wrote:Til jer der har styr på shopusa? Er det muligt vi alle kan sende til samme shopusa adresse på de individuelle ordrer vi måtte lave?
Jeg har kun en gang købt varer to forskellige steder og fået dem sendt via shopusa, men det fungerede perfekt.

Du køber såmænd bare dine varer, og sætter din shopusa adresse på som leveringsadresse.

Så registrere du begge køb på shopusa, og de sørger for at de sendes samlet til DK.
User avatar
Nissi
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 215
Joined: Mon Apr 08, 2013 9:15 pm
Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization
Location: Bogense

Re: GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Post by Nissi »

Jeg er også meget interesseret i at købe et par spil.
User avatar
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 281
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:02 pm
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Location: Frederiksberg

Re: GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Post by MesterLars »

Jeg har købt der en hel del gange.
Sålænge alle de varer du køber tilhører samme kategori, så kan du shoppe i flere forskellige butikker og stadig få mængderabatten på fragten.
"Problemet" er hvis du derimod også lige vil have et par høretelefoner (elektronik) fra amazon med - så udregnes moms/fragt for den katagori individuelt.
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: GMT 50% uge & ShopUSA samkøb?

Post by digter »

Har jeg forstået det rigtigt, at det er varernes pris og ikke vægt der bestemmer hvor meget shopusa skal have for at sende til DK?
Image
Post Reply