XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkøb

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Deus
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon Feb 13, 2012 5:27 pm
Location: Vejle

Re: XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkø

Post by Deus »

Lachris wrote:Hej har nu selv pledget og ikke for at lokke ;) Men har du set sellsword nye update? :) med Dev.kit?
Hehe har godt set det lille kit :) Men der skal desværre mere til for at jeg kaster de ekstra 25$ i puljen ;)

Men der er jo heldigvis små 14dage endnu til at bestemme sig i :P
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkø

Post by Stony »

Jeg laver altså en pledge. Det bliver Sellsword udgaven til $130 incl. intl. shipping.

Hvis nogen vil bestille med, og dermed kunne skære lidt af prisen samt dele PostDK's gebyr, så må I sige til, og jeg vil opgradere ordren.

Der er altså mulighed for 1-3 andre.

Pris for Sellsword er afhængig af antallet af spil.
1 spil : $130 pr. spil
(med ca. 182 kroner i moms og 160 i gebyr delt ud på eet eksemplar = total 1073 kroner pr. spil. )
2 spil : $112,50 pr. spil
(med ca. 316 kroner i moms og 160 i gebyr delt ud på to eksemplarer = total 870 kroner pr. spil. )
3 spil : $106,66 pr. spil
(med ca. 450 kroner i moms og 160 i gebyr delt ud på tre eksemplarer = total 804 kroner pr. spil. )
4 spil : $103,75 pr. spil
(med ca. 583 kroner i moms og 160 i gebyr delt ud på fire eksemplarer = total 770 kroner pr. spil. )

Disse priser er altså beregnet i den forventning at der skal betales for momsbehandling. Den eneste overraskelse der kan dukke op, er hvis PostDK insisterer på at porto skal lægges oven i den pris der er betalt på KickStarter (som jo inkluderer fragt.) og der derfor tages moms af et højere beløb.

Et par af de bonus-ting der er blevet indløst, skubber leveringsdatoen for spillet, så det bliver først i starten af 2014 vi skal forvente at modtage spillet. Jeg kan eventuelt medbringe og overlevere dem på Djengis Con, såfremt de er nået frem. ;)
Sidst spillet:
Image
Deus
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon Feb 13, 2012 5:27 pm
Location: Vejle

Re: XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkø

Post by Deus »

Han har også skrevet at han vil skrive production value på pakken istedet for retail value, så momsen bliver en del lavere :D (Hvis den ellers går i tolden...)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkø

Post by Frouvne »

Stony wrote:Jeg laver altså en pledge. Det bliver Sellsword udgaven til $130 incl. intl. shipping.

Hvis nogen vil bestille med, og dermed kunne skære lidt af prisen samt dele PostDK's gebyr, så må I sige til, og jeg vil opgradere ordren. [...]
Jeg vil meget gerne være med på en Sellsword. Det ser simpelthen så interessant ud, at jeg er nødt til at være med. :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkø

Post by Stony »

Det er noteret. Sellsword tiltalte mig, men hvis du vil foretrække den lidt billigere version uden udvidelse, kan jeg godt overtales. Jeg tænkte bare at jeg gerne ville have miniudvidelsen med, og skulle man efterfølgende ud og finde den, vil den sikkert komme til at stå en i mere.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkø

Post by Frouvne »

Jeg havde tænkt mig at hoppe på vognen med Sellsword under alle omstændigheder, så jeg forsøger ikke at tale dig til fornuft! :wink:
frouvne, administrator

Image
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Re: XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkø

Post by IvanHo »

Stony wrote:Jeg laver altså en pledge. Det bliver Sellsword udgaven til $130 incl. intl. shipping.

Hvis nogen vil bestille med, og dermed kunne skære lidt af prisen samt dele PostDK's gebyr, så må I sige til, og jeg vil opgradere ordren.

Der er altså mulighed for 1-3 andre.
Jeg vil gerne være med, men kun hvis vi er tre eller fire, hvilket ikke ser ud til at være et problem (også hvis det ender uden Sellsword, jeg tror nok jeg foretrækker uden, men kun en svag prefærence).

Jeg foretrækker at få lov at betale up front (altså umiddelbart efter at pledgen er betalt) og så kun efterbetale post DK gebyr senere.

VH Uffe
Deus
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon Feb 13, 2012 5:27 pm
Location: Vejle

Re: XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkø

Post by Deus »

IvanHo wrote:
Stony wrote:Jeg laver altså en pledge. Det bliver Sellsword udgaven til $130 incl. intl. shipping.

Hvis nogen vil bestille med, og dermed kunne skære lidt af prisen samt dele PostDK's gebyr, så må I sige til, og jeg vil opgradere ordren.

Der er altså mulighed for 1-3 andre.
Jeg vil gerne være med, men kun hvis vi er tre eller fire, hvilket ikke ser ud til at være et problem (også hvis det ender uden Sellsword, jeg tror nok jeg foretrækker uden, men kun en svag prefærence).

Jeg foretrækker at få lov at betale up front (altså umiddelbart efter at pledgen er betalt) og så kun efterbetale post DK gebyr senere.

VH Uffe
Jeg er lidt i samme båd som Uffe med hensyn til version og betalingsmetode.

Jeg vil gerne lægge billet ind på den sidste spot såfremt vi kan blive enige :-P

Ps. Nu bor vi lidt i hver vores landsdel, skal en af jer evt. til jylland (vejle området) i starten af det nye år?
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkø

Post by Oseali »

Vil godt være med på en Sellsword pakke også, dog sidder jeg geografisk lidt fra jer andre, men postDK vil nok gerne tjene på mig to gange :-)
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkø

Post by Stony »

Deus wrote:Ps. Nu bor vi lidt i hver vores landsdel, skal en af jer evt. til jylland (vejle området) i starten af det nye år?
Da det er ved at være flere år siden, at jeg har været en tur vest for Fyn, og jeg ikke umiddelbart har nogen planer for at lave om på det, må mit svar sandsynligvis blive et nej.

Så er vi faktisk en for mange. Måske der skulle startes et nyt samkøb, hvor der sigtes efter den lidt billigere version istedet?
Sidst spillet:
Image
Lachris
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 65
Joined: Wed Jan 06, 2010 12:15 pm
Location: Bagsværd

Re: XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkø

Post by Lachris »

Puha I er hurtige :)

Jeg er 100% frisk på Sellsword. Men det ser ud som om jeg er femte hjul. Så hvis en springer fra er jeg frisk.
Skal da have den lille mini udvidelse og Dev. Kit :) De 2 blanke sectors er da for fede - Ser nemlig ud til der ikke er mange sectors uden noget på.
Deus
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon Feb 13, 2012 5:27 pm
Location: Vejle

Re: XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkø

Post by Deus »

Jeg stiller mig gerne til side, så en anden kan få min "spot" :) GO get it! :P
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkø

Post by Stony »

Så ser situationen ud som følger:
4 x Sellsword med deltagelse af følgende (først til mølle)
Stony
Frouvne
IvanHo
Oseali

Lachris er altså i skrivende stund den der ikke fik nogen stol i stoledansen, med mindre IvanHo eller Oseali springer fra, for at nedgradere til standardversionen.

IvanHo og Oseali må meget gerne lave en bekræftelse på at de er med, og at det er på Sellsword, tak. :)
Sidst spillet:
Image
Deus
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon Feb 13, 2012 5:27 pm
Location: Vejle

Re: XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkø

Post by Deus »

Sammenkøb i trekants området er startet (spillene bliver sendt til Vejle).

Der er to spots tilbage og det bliver Sellsword (Blev overbevist :P )

Betaling sker på følgende måde:

Prisen for et spil (kommer an på hvor mange vi bliver) skal overføres til min konto inden Funding perioden slutter. Importafgifter og moms bliver udregnet når spillene ankommer og skal først betales der.

Smid en besked her i tråden hvis du vil have en spot :)

Bank information osv. tilkommer.

ps. Jeg har posted ovenstående i 2 andre grupper på facebook. Spots er først til mølle :)
Lachris
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 65
Joined: Wed Jan 06, 2010 12:15 pm
Location: Bagsværd

Re: XIA: Legends of a bla bla bla (rumspil a la Elite) samkø

Post by Lachris »

Ville et smart træk ikke være at have IvanHo eller Oseali I "Sammenkøb i trekants området" da de er tættere på der end "Stonys KBH". Taastrup er ikke langt fra Ballerup ;)

Selvfølgelig får jeg mest ud af det, men stadig :wink:
Post Reply