Særbestilling fra Lost Battalion Games

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Særbestilling fra Lost Battalion Games

Post by Boardgamer.dk »

Lost Battalion Games laver en del forskellige spil, det største af dem er nok Sergeants Miniatures: Day of Days
Fuld produktliste her.

Jeg har selv kigget på det, og jeg synes oprigtig talt det ser afsindig godt ud, men prislejet er desværre over hvad jeg kan tilse min hobby i øjeblikket.
Men det skal ikke afholde mig fra at tilbyde det til vennerne på GermanGames :)
Og med en average rating på 8,32 så er der da andre der synes det er godt.

Selve grundspillet Day of Days kommer til at koste omkring 750,-
Der er deadline for bestillinger mandag kl. 17, og som altid, spørg efter priser, så regner jeg dem ud :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Slotracer
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 36
Joined: Thu Jul 04, 2013 2:45 pm
Favoritspil: Storm over Arnhem, Memoir '44, World Cycling Game, Leader 1
Location: Solrød Strand
Contact:

Re: Særbestilling fra Lost Battalion Games

Post by Slotracer »

Er lige faldet over dit indlæg her.
Fik du bestilt noget hjem?
Jeg er selv lige hoppet med på vognen.
Jeg købte Day of Days brugt og fik en ven til at tage Road to Carentan og to bundles med hjem fra USA, så jeg er oppe på 15 US paras og 15 tyskere.

Du skulle vel ikke befinde dig i København?
mvh
René Christensen
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Særbestilling fra Lost Battalion Games

Post by Boardgamer.dk »

Hej René,

Nej der er desværre overhovedet ingen efterspørgsel på Sergeants spillet i Danmark (eller rettere, nu er der én :) ).

Jeg er stadigvæk istand til at skaffe varerne hjem på specialbestilling, men så længe efterspørgslen er så lille, så er det ikke noget jeg vil lagerføre med mine begrænsede midler.
Hvis du i fremtiden har interesse i nogen specifikke produkter fra deres sortiment, så er du velkommen til at kontakte mig på claus@boardgamer.dk, så skal jeg gerne købe hjem til dig.

Og jeg befinder mig i 3660, lige nord for København :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Slotracer
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 36
Joined: Thu Jul 04, 2013 2:45 pm
Favoritspil: Storm over Arnhem, Memoir '44, World Cycling Game, Leader 1
Location: Solrød Strand
Contact:

Re: Særbestilling fra Lost Battalion Games

Post by Slotracer »

Tak for tilbudet, men en af mine venner tager til USA ca. hver 3. måned, så det kan ikke svare/betale sig at få noget sendt til Danmark.
Og med de priser der er på spillet, udvidelser og figurer, så skal der jo også bruges tid til at spare lidt penge sammen, så hver 3. måned er ok med mig.

Men hvis du er interesseret i at spille, så arbejder jeg meget centralt i København, hvor der mulighed for at sidde og spille efter fyraften. :wink:

Jeg er dog i gang med at få liv i min musikalske karrierer igen efter over 30 års pause, så det skal lige planlægges et par uger frem i tiden.
mvh
René Christensen
Post Reply