Betatestere til abonnementsbaseret salg søges

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Betatestere til abonnementsbaseret salg søges

Post by Boardgamer.dk »

Så er jeg godt nok ved at være endog MEGET tæt på at have en abonnementsløsning oppe at køre.

Men jeg har brug for lidt hjælp til at teste den. Og til det vil jeg meget gerne have noget kvalificeret indspark fra de folk der skal bruge systemet.
Så dem der har lyst til at hjælpe må gerne svare her, eller sende en email.

Krav til tester:
- Skal være interesseret i at købe et (eller flere) abonnement(er) til LCG'er
- Skal have mulighed for at indgå i dialog enten via telefon eller Skype
- Skal være kritisk og idérig
- Skal have, eller oprette en konto på boardgamer.dk
- Skal have tillid til at jeg ikke fakturerer, når du laver en testordre på dit dankort :)

Betatesten går egentlig mest på at indsamle data omkring hvordan jeg gør det lettest, og mest tydeligt for brugeren hvad han køber og hvordan. Mulighederne i systemet er begrænsede, men der er dog mere end én måde at få en firkantet pæl ned i et rundt hul.

Så kom frisk og vær med til at definere hvordan systemet skal fungere så du bliver mest tilfreds. :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Betatestere til abonnementsbaseret salg søges

Post by BlueSwan »

Umiddelbart lyder det interessant nok med en abonnementsordning på eksempelvis Android: Netrunner, men umiddelbart tænker jeg at det næppe kan betale sig grundet portoudgifter (i forhold til bare at købe i en fysisk butik eller online i forbindelse med større ordrer), men det har du måske en genial løsning på?
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Betatestere til abonnementsbaseret salg søges

Post by Boardgamer.dk »

Foreløbig er min "geniale" løsning at det koster 10,- i porto, oveni den pris det koster i butikken.
Om det er 10 kr. værd for dig at modtage en pakke i din postkasse hver gang den næste kommer på markedet, så du ikke selv skal huske på det, eller tage til den nærmeste butik og hente den er jo helt og aldeles op til dig :)
Nåh ja, og hvis du venter til at købe i forbindelse med en større ordre alligevel, så er der jo altid risikoen for at serien er udsolgt. I øjeblikket er det eksempelvis nærmest umuligt at finde første cycle af Lord of The Rings LCG, og Netrunner er allerede på sit første genoptryk af første cycle.

Men der er jo heldigvis forskellige mennesker. Nogen vil have tingene når de kommer ud, andre kan godt vente, og for nogen er det jo en øjebæ uden lige at mangle pakke 4 ud af 6 :)

Der har været efterspørgsel på abonnementssalg fra flere sider, så nu prøver vi. Og hvis det bliver en succes af en vis størrelse, så kan jeg måske med tiden sænke portoen yderligere.
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Betatestere til abonnementsbaseret salg søges

Post by Robert »

10 kr er godt nok ikke så meget, men jeg har to veje til/fra arbejde. Den ene fører mig igennem Ganløse, hvor boardgamer.dk bor. Så jeg kan godt samle ting op for dig, Kasper. Så skal vi bare finde ud af at mødes bagefter . men det er formentlig ikke noget problem.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Betatestere til abonnementsbaseret salg søges

Post by BlueSwan »

10 kr. Er helt bestemt overskueligt. :wink:
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Betatestere til abonnementsbaseret salg søges

Post by glorn »

hmm.. jeg kunne godt være beta-tester.

Jeg spiller iøvrigt star wars the card game.
David.
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Betatestere til abonnementsbaseret salg søges

Post by Boardgamer.dk »

Send mig lige en mail David, så kan vi se på det.
claus@boardgamer.dk

Tak :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Betatestere til abonnementsbaseret salg søges

Post by Stunke »

mail sendt.
It's about playing games, not owning games.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Betatestere til abonnementsbaseret salg søges

Post by Rune Petersen »

ME!ME!ME!ME!ME!ME!ME!ME!ME!
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Betatestere til abonnementsbaseret salg søges

Post by glorn »

hej claus.

har du modtaget min mail?
David.
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Betatestere til abonnementsbaseret salg søges

Post by Boardgamer.dk »

Jeps!

Det skrøbelige korthus som kaldes mine ressourcer væltede bare lige, så der går lige et par dage inden jeg kan vende tilbage med en mail til dem der har vist interesse for projektet :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Betatestere til abonnementsbaseret salg søges

Post by glorn »

fair nok, jeg var bare nervøs for jeg havde sendt mailen forkert.
David.
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Betatestere til abonnementsbaseret salg søges

Post by krasch »

Hvordan går det med testen?
Vi er et par stykker som måske kunne være interesseret i en abonnements ordning på fremtidige A game of Thrones chapter packs. Det er ikke et produkt du på nuværende tidspunkt sælger, men vi kan eventuelt tage snakken, hvis det lykkedes at få iværksat abonnement-ordningen på de øvrige lcg's. :)
Image
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Betatestere til abonnementsbaseret salg søges

Post by Boardgamer.dk »

Testen har ligget stille, fordi der ikke har været så mange udgivelser indenfor de abonnementer som mine kære testere er interesserede i :)

Men jeg håber på at få kørt nogen fakturerings- og leverings-test i løbet af de næste par uger, og jeg mangler mere indblik i om det er til at styre herfra.
Foreløbig har jeg fået enorm værdifuld feedback omkring bestilling og beskrivelse af abonnementer, så det har været en god test indtil nu.

Game of Thrones lcg kommer der også til at være abonnement på, jeg har bare ikke haft efterspørgslen til at oprette og sælge produkterne indtil nu. Derfor er der ikke nogen på hjemmesiden.
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
Post Reply