Nyheder fra Boardgamer 2/8-13

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Nyheder fra Boardgamer 2/8-13

Post by Boardgamer.dk »

Så kom der lige lidt mere spændende ind.

Stefan Feld's Rialto er blandt nyhederne. Og så faldt jeg lige over 2 stk Ladies & Gentlemen, som jeg længe har haft et godt øje til, og som har været næsten forsvundet fra markedet siden Shut up & Sit Down anmeldte det positivt. Mini Game Library dukkede også lige kort op igen, og Rock, Paper, Shotgun's gennemgang af det synes jeg siger alt.

Faiduttis nye Bluff-spil Mascarade har jeg hørt beskrevet som en "Love Letter for gamers". Og Faidutti synes jeg plejer at lave kram, så jeg har store håb for det her. Og ellers har jeg brugt nogen penge på at få opbygget lageret omkring abstrakte spil, jeg skal jo trods alt have Danmarks Største Udvalg :)

hele listen over nye brætspil.
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Nyheder fra Boardgamer 2/8-13

Post by Stony »

Kan jeg evt. få et stk Mini Games Library lagt til side? Så kan du evt. Samsende med Corporate America når det ankommer.
Sidst spillet:
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Nyheder fra Boardgamer 2/8-13

Post by netsapiens »

Klart Steen. Jeg har lagt den til side, men lav lige en ordre ellers skal du selv huske mig på det :)
Du kan bare skrive i kommentaren at den skal leveres sammen med ordre xxxxx.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply