Brætspilsbutikker i Flensborg

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Lasborg
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 32
Joined: Thu Apr 04, 2013 9:26 am
Location: Amager

Brætspilsbutikker i Flensborg

Post by Lasborg »

Jeg skal et smut til Flensborg en af de nærmeste dage. Kan se at flere anbefaler Gandalph butikken. Men er der andre steder der er værd at kigge?
Jeg tænker primært på om udvalget i stormagasiner og almindelige legetøjsbutikker i tyskland generelt er bedre end her hjemme. Og hvad priserne?
Zaphoddk
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 127
Joined: Sun May 25, 2008 3:18 pm
Location: Kjellerup
Has thanked: 1 time

Re: Brætspilsbutikker i Flensborg

Post by Zaphoddk »

Overfor McDonald's på gågaden, ligger der en legetøjsbutik med et hæderligt udvalg, og Karstadt har muligvis også lidt at byde på. På godt og ondt er brætspil jo populært syd for grænsen. Godt fordi at udvalget er stort og priserne ofte lavere end het. Men skidt da de flest spil er oversat til tysk.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Brætspilsbutikker i Flensborg

Post by Mik »

Zaphoddk wrote:Overfor McDonald's på gågaden, ligger der en legetøjsbutik med et hæderligt udvalg, og Karstadt har muligvis også lidt at byde på. På godt og ondt er brætspil jo populært syd for grænsen. Godt fordi at udvalget er stort og priserne ofte lavere end het. Men skidt da de flest spil er oversat til tysk.
Jeg tror at du vil finde at de fleste spil i Flensborg faktisk er tyske, med kun en mindre del importerede oversættelser.
Image
Post Reply