Nyheder fra Boardgamer 30/8-2013

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Nyheder fra Boardgamer 30/8-2013

Post by Boardgamer.dk »

Så er der nye brætspil og lageropfyldninger igen.

Stefan Feld's Bruges (Brügge) er endelig landet, sammen med Robinson Crusoe, som jo er noget så efterspurgt.
Jeg har også kigget en del på Warmachine: High Command deck builderen, som godt kunne gå hen og være interessant, især når Hordes udgaven udkommer senere på året, og man blander de to sammen. Privateer Press har en tendens til at tage eksisterende systemer og lige tweake dem på ret fede måder.
Til sidst er Bioshock Infinite: The Siege of Columbia kommet, og som alle andre Plaid Hat udgivelser, så er det bare afsindig lækker produktion. Jeg prøver at modstå, men mon ikke jeg ender med en i egen samling. Og jeg har ikke engang spillet nogen af computerspillene :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9178
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Nyheder fra Boardgamer 30/8-2013

Post by Stony »

På din Warmachine side linker du i bunden til BGG, men det er ikke der det fører hen.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Nyheder fra Boardgamer 30/8-2013

Post by Boardgamer.dk »

Det er fixet, takker :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 501 times
Been thanked: 554 times

Re: Nyheder fra Boardgamer 30/8-2013

Post by Gunness »

Boardgamer.dk wrote:Og jeg har ikke engang spillet nogen af computerspillene :)
Woooot? Kan du så komme i gang! Især første spil er en autoriseret moderne klassiker :) Og stemningen er tommetyk.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 241
Joined: Tue May 01, 2012 1:36 pm
Location: Viborg

Re: Nyheder fra Boardgamer 30/8-2013

Post by Jesper_Norris »

Boardgamer.dk wrote:sammen med Robinson Crusoe, som jo er noget så efterspurgt.
Lod godt mærke til at prisen på dette spil blev sænket med over 100,- indenfor en uge efter, at jeg købte det.
Så der er penge i at vente
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Nyheder fra Boardgamer 30/8-2013

Post by netsapiens »

Gunness wrote:
Boardgamer.dk wrote:Og jeg har ikke engang spillet nogen af computerspillene :)
Woooot? Kan du så komme i gang! Især første spil er en autoriseret moderne klassiker :) Og stemningen er tommetyk.
Jeg har jo ikke tiden menneske :)
Listen over ting jeg gerne vil spille, både elektronisk og analogt vokser jo nærmest eksponentielt (hvordan det så kan lade sig gøre) :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
MortenS
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 20
Joined: Thu Aug 22, 2013 12:42 am

Re: Nyheder fra Boardgamer 30/8-2013

Post by MortenS »

Gunness wrote:
Boardgamer.dk wrote:Og jeg har ikke engang spillet nogen af computerspillene :)
Woooot? Kan du så komme i gang! Især første spil er en autoriseret moderne klassiker :) Og stemningen er tommetyk.
Snakker du System Shock, System Shock 2, eller Bioshock når du siger "det første"? :P
Jeg tror jeg er væsentlig mere interesseret i Bioshock Infinite brætspillet (det ser superfedt ud!) end computerspillet...
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 501 times
Been thanked: 554 times

Re: Nyheder fra Boardgamer 30/8-2013

Post by Gunness »

Jeg snakker det første Bioshock - selv om de andre selvfølgelig er ret knyttet til serien, så er de jo ikke rigtigt en del af den. Men begge SS-spil har da været en stor fornøjelse at spille :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Post Reply