Freedom: The Underground Railroad

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Freedom: The Underground Railroad

Post by Boardgamer.dk »

Jeg får Freedom: The Underground Railroad hjem i slutningen af næste uge.

Er der nogen der allerede nu kan sige at de er interesserede i en kopi, så giv lige lyd. Jeg har deadline for bestilling i morgen aften, og jeg har ingen ANELSE om hvor stor efterspørgslen er på dette spil.
Prisen i butikken bliver 520,-
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14584
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 630 times
Contact:

Re: Freedom: The Underground Railroad

Post by Frouvne »

Super-fedt tema for et samarbejdsspil. Jeg lod mig dog allerede friste, da det var på Kickstarter, så jeg bliver blandt dem, der takker pænt nej. Glæder mig rigtig meget til det!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Freedom: The Underground Railroad

Post by Goblen »

Det ser mega fedt ud, og pengene skal bruges på julegaver i år :-( Ikke flere brætspil til mig desværre. Håber du får nogle flere hjem :-)
User avatar
Mads321
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 125
Joined: Tue Jul 17, 2012 12:11 pm
Location: Aarhus

Re: Freedom: The Underground Railroad

Post by Mads321 »

Jeg krydser fingre for, at det er fordi min Secret Santa på BGG, har lavet en bestilling hos dig på nævnte spil, at du tilbyder andre muligheden.

Den eneste brætspilsjulegave jeg får i år (så vidt jeg ved), er nemlig den fra min Secret Santa - og Freedom: The Underground Railroad er en 1'er på min ønskeliste. :D
Post Reply