Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Kchekrik
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 20
Joined: Mon Sep 16, 2013 12:49 am
Favoritspil: Lords of Waterdeep, Quarriors og Eclipse
Location: Horsens

Re: Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Post by Kchekrik »

Jeg har modtaget alle spillene. Der kom moms og gebyr på så der er en efterbetaling på 50 kr.

De kan hentes i Horsens, og hvis du/I sender de 50 kr på forhånd, så kan jeg aflevere dem i Århus, og så kan de hentes der i stedet.

Alternativ kan jeg sende spillet afsted med posten, så skal du selvfølgelig bare selv betale porto.
Kchekrik
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 20
Joined: Mon Sep 16, 2013 12:49 am
Favoritspil: Lords of Waterdeep, Quarriors og Eclipse
Location: Horsens

Re: Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Post by Kchekrik »

Så begynder pengene jo at rulle ind ;)

Moms+gebyr betalt = √

- Janus Holm - Horsens - √
- Asbjørn 'Buddha' Skovsende - Horsens - √
- Deus (Trekantsområdet)
- Anders Worm - Århus √
- Dennis Weibel - Århus √
- Nicolai Broen Thorning / Taibi - Århus - √
- Henrik Sejrup Larsen - (Århus)
- Jesper Mortensen - (KBH) √
- Jesper Rugård - KBH - √
- Mads L. Brynnum - KBH

Jeg skal lige høre, hvor du kommer fra Deus, kan det passe det var trekantsområdet - og hvordan skal spillet fragtes hjem til dig?
Jeg skal til Taulov fredag kl 20, så det kunne måske være vi kunne finde et mødested der?

Jeg håber der kan sendes en fælles pakke til KBH, dog skal jeg have bekræftet hvor de sidste bor. Byerne i parentes er jeg ikke sikker på.

Jeg skal til Århus i weekenden, så der kunne jeg måske smide de 4 spil af.
Anders H. Pedersen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 186
Joined: Sat Sep 22, 2012 12:49 pm
Location: København N
Has thanked: 1 time

Re: Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Post by Anders H. Pedersen »

Jeg har netop sendt besked ud til hold 1 og 2 om afhentning fra torsdag i næste uge.
Hvis du er på et af holdene og ikke har fået min besked, så skriv lige til mig så jeg sikrer mig at der ikke er nogen som bliver glemt!

I håbet om at lette afhentning og levering laver jeg et lille arrangement som også er åbent for alle de der ikke er på hold 1 eller 2.

Torsdag d. 27/11, fra kl 18:00, låner jeg beboerlokalet i Hans Egedes gade 7-9, Nørrebro. Det er porten mellem de to opgange.
Her vil det være muligt både at afhente og spille Tiny Epic Kingdoms.
Jeg håber flest mulige backere kommer og alle er velkomne til at tage venner med. Der skulle jo være spil nok til at alle kan spille med :p
Farer man vild, kan man kontakte mig på 60 67 69 12.


- Anders
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Re: Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Post by Legius »

Jeg kan desværre ikke komme forbi den dag, er der en venlig sjæl der har mulighed for at tage mit kopi med til KBK?
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Post by Frouvne »

Anders H. Pedersen wrote:Jeg har netop sendt besked ud til hold 1 og 2 om afhentning fra torsdag i næste uge.
Hvis du er på et af holdene og ikke har fået min besked, så skriv lige til mig så jeg sikrer mig at der ikke er nogen som bliver glemt!

I håbet om at lette afhentning og levering laver jeg et lille arrangement som også er åbent for alle de der ikke er på hold 1 eller 2.

Torsdag d. 27/11, fra kl 18:00, låner jeg beboerlokalet i Hans Egedes gade 7-9, Nørrebro. Det er porten mellem de to opgange.
Her vil det være muligt både at afhente og spille Tiny Epic Kingdoms.
Jeg håber flest mulige backere kommer og alle er velkomne til at tage venner med. Der skulle jo være spil nok til at alle kan spille med :p
Farer man vild, kan man kontakte mig på 60 67 69 12.


- Anders

Det lyder som en super idé, Anders. APK og undertegnede havde i forvejen en aftale om at skulle mødes og prøve kræfter med Washington's War, så hvis det er iorden vi tager det med og pakker ud på et bord, så er der hermed to tilmeldinger til arrangementet. :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Post by Gunness »

Rigtig fint initiativ, Anders :) Enten kommer jeg selv forbi, eller også tager Allan mit eksemplar med for mig.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Re: Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Post by Legius »

Jeg bliver nok nødt til at få det sendt(kan ikke i aften da jeg skal være hjemme med ungerne), med mindre at der kommer en anden afhentningsdag eller at der er en venlig sjæl der melder sig til at tage mit kopi med til KBK, Hellerup, Nivå eller et sted i nærheden af disse så jeg kan hente der. Jeg er ked af hvis jeg skal være til besvær for Anders, som allerede har brugt rigeligt med tid på dette projekt.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Post by Gunness »

Endnu en gang tak til Anders for at stå for koordineringen - meget fin pris for et spil, som jeg glæder mig til at få prøvet :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Post by Frouvne »

Gunness wrote:Endnu en gang tak til Anders for at stå for koordineringen - meget fin pris for et spil, som jeg glæder mig til at få prøvet :)
Ja, dejligt at du ville påtage dig besværet med bestillingen. Og en super god idé med at lave en lille event i forbindelse med afhentningen! :D
frouvne, administrator

Image
Kchekrik
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 20
Joined: Mon Sep 16, 2013 12:49 am
Favoritspil: Lords of Waterdeep, Quarriors og Eclipse
Location: Horsens

Re: Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Post by Kchekrik »

Hej alle fra hold 3.
Jeg så er stort set alle spil sendt rundt, jeg sendte en pakke med 3 spil til KBH i går og har afleveret 4 spil i Århus i dag hos Anders.
Jeg har mit spil naturligvis og så er der afhentet et.
Så alt i alt har jeg kun ét spil tilbage til Deus, som vi to lige skal have aftalt nærmere omkring.

Tak for samarbejdet og god spil :)
Jeg ser frem til at høre jeres indtryk.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Post by Gunness »

Med alle de mange, mange spil i omløb er der overraskende få spilrapporter.
Jeg kan kun lige mindes Jens Hoppe, der diplomatisk sagt ikke var begejstret, og så Frouvne og undertegnede (hvor jeg nok var lidt mere positiv end ham, uden at nogen af os helt løb rundt med armene over hovedet). Er der nogen af jer andre, der har fået spillet det?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Post by JoelP »

Jeg vil gerne erklære mig ganske tilfreds :)
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Post by digter »

JoelP wrote:Jeg vil gerne erklære mig ganske tilfreds :)
Dvs. en middelmådig spiloplevelse? :)
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Post by Gunness »

JoelP wrote:Jeg vil gerne erklære mig ganske tilfreds :)
Kan du uddybe lidt? Jeg har kun fået prøvet det en enkelt gang, så det er svært at afgøre, om der er en masse nuancer og muligheder, jeg har overset.
Selvfølgelig er det svært at se, hvordan spillet skulle kunne leve op til al hype'n, men hvis det bare er godt og solidt, skal jeg ikke klage :)

Tiny Epic Defenders er oppe på næsten halvdelen af TEKs samlede beløb efter bare et døgn, og det er jo nemt bare at lade sig rive med - men jeg vil godt sikre mig, at Scott Almes virkelig kan noget, inden jeg smider flere penge afsted.
Jeg ved godt, at der er bunker af positive anmeldelser på KS-siden, men jf. vores debat om kritiske anmeldere virker det lidt let at få en anmelder til at sige et par positive linjer.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Tiny Epic Kingdoms samkøb - Kickstarter

Post by JoelP »

Hov, havde ikke set der blev diskuteret videre. Tiny Epic Defenders synes jeg ser fesent ud, så der kan jeg ikke give jer nogen forklaring på popularitet. TEK derimod synes jeg har små interessante beslutninger. Det er jo basalt set rollevalg a la Puerto Rice, hvor det handler om at læse situationen og de andre spillere. Hvad vælger jeg selv at satse på, og hvad springer jeg over, så jeg kan få resourcer - og hvornår. Det er fint at få brugt resourcer, for det giver point at bygge tårn og evner at researche, men man bliver samtidig også mere sårbar over for angreb. Og jeg synes kampsystemet er noget af det mest elegante, det tager stort set ingen tid og der er mulighed for forhandlinger og bluff. Og et 4/5 spiller spil, der kan spilles på 30 min synes jeg ikke behøver at have Terra Mystica lignende progression og kompleksitet. Spillet er dog helt klart bedst med mange spillere.
Post Reply