Sommerpriser hos lejbraetspil.dk

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
lejbraetspil.dk
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 10
Joined: Mon May 12, 2014 9:11 am

Sommerpriser hos lejbraetspil.dk

Post by lejbraetspil.dk »

Summertime is gaming time!
Vejret er dejligt, og sommerhusene slår dørene op for hyggelige dage på stranden og aftener samlet om brætspillene.

Det skal da fejres, med særlige priser for udlejning!

Det er nu kun muligt at leje i en uge, men til gengæld er priserne for en uge nu det samme som de før var for tre dage:

Store brætspil: kr. 75,00 for en uge
Små brætspil: kr. 50,00 for en uge
Børnespil: kr. 35,00 for en uge
Små kortspil: kr. 25,00 for en uge


Overrask familie eller venner med en ny spiloplevelse!
Prøv for eksempel Small World for kun kr. 75,00 for en uge - og som altid kan du købe spillet til vejledende udsalgspris minus halvdelen af lejen hvis du bliver helt vildt bidt af det.
http://lejbraetspil.dk

Med ønske om god sommer

Erik Helvard
Lejbraetspil.dk
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Sommerpriser hos lejbraetspil.dk

Post by Larsine »

Hvad er dine vejledende udsalgspriser?

Hvis man klikker "Læs betingelserne her" under de enkelte spil kommer man til en "Protected Blog".
Zalco
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 86
Joined: Sun Jul 10, 2011 8:41 pm
Favoritspil: Cosmic Encounter
7 Wonders
Cyclades
Wiz-War
Roll for the Galaxy
Viticulture
Location: København NV

Re: Sommerpriser hos lejbraetspil.dk

Post by Zalco »

Larsine wrote:Hvad er dine vejledende udsalgspriser?
Ja, hvad mon salgspriserne er hos lejbrætspil.dk ...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14612
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Re: Sommerpriser hos lejbraetspil.dk

Post by Frouvne »

Zalco wrote:
Larsine wrote:Hvad er dine vejledende udsalgspriser?
Ja, hvad mon salgspriserne er hos lejbrætspil.dk ...
Spørgsmålet er ikke så dumt, som man umiddelbart skulle tro, da det som en del af sidens betingelser hedder sig:
Hvis du er blevet helt vildt glad for et spil du har lejet, har du muligheden for at købe spillet til vejledende udsalgspris, minus halvdelen af lejen!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Sommerpriser hos lejbraetspil.dk

Post by Mik »

Frouvne wrote:
Zalco wrote:
Larsine wrote:Hvad er dine vejledende udsalgspriser?
Ja, hvad mon salgspriserne er hos lejbrætspil.dk ...
Spørgsmålet er ikke så dumt, som man umiddelbart skulle tro, da det som en del af sidens betingelser hedder sig:
Hvis du er blevet helt vildt glad for et spil du har lejet, har du muligheden for at købe spillet til vejledende udsalgspris, minus halvdelen af lejen!
Ikke nok med det. Det fremgår faktisk også af selve posten her - umiddelbart før den citerede adresse...
Det eneste som ikke fremgår nogen steder er det svar Larsine venter på.
Men alene det faktum at der ikke findes vejledende udsalgspriser på spil, gør jo spørgsmålet svært at besvare :mrgreen:
Image
lejbraetspil.dk
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 10
Joined: Mon May 12, 2014 9:11 am

Re: Sommerpriser hos lejbraetspil.dk

Post by lejbraetspil.dk »

Kære alle

Nu skulle linket under spillene med henvisning til betingelserne gerne være rettet til på hele sitet, tak fordi du gjorde mig opmærksom på det Larsine!

Angående de vejledende udsalgspriser, så har jeg rettet teksten på siden så det nu står som en fornuftig pris der afhænger af det enkelte spil og dets stand.

Min formulering med vejledende udsalgspris har tydeligvis skabt lidt forvirring, og det beklager jeg. Tilbudet om at købe spillet efterfølgende skal ses som netop det - et tilbud. Min tanke bag det har blot været at gøre det nemmere for folk der har prøvet et fedt spil som de gerne vil beholde.

Jeg beklager den lange svar tid, jeg var under den tro at jeg blev adviseret når der blev skrevet indlæg i tråden, men den er åbenbart glippet, og det beklager jeg!

De bedste hilsner

Erik Helvard
Lejbraetspil.dk
Post Reply