Bestilling af Impulse fra USA

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by netsapiens »

Jeg har en større mængde Impulse i mit bryggers nu :)

Jeg har sendt mail rundt til alle preorders, og er klar til at sende ud i aften.

Det gik jo smertefrit med tolden denne gang, så jeg er ved at få blod på tanden med mere import af specialtitler, så længe der er efterspørgsel.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by Michael_Olsen »

Lige en opfordring til andre købere af Impulse, at I tæller jeres rumskibe.
Der manglede 2 i min æske, og en uge efter jeg informerede Asmadi om det, lå der 2 skibe i min postkasse, plus et lille plaster på såret: Det mindste spil jeg endnu har set: "Win, Loose, or Banana". 3 kort, det er det : - ) Det kan man vist kalde et nano-spil.
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by netsapiens »

Michael_Olsen wrote:Lige en opfordring til andre købere af Impulse, at I tæller jeres rumskibe.
Der manglede 2 i min æske, og en uge efter jeg informerede Asmadi om det, lå der 2 skibe i min postkasse, plus et lille plaster på såret: Det mindste spil jeg endnu har set: "Win, Loose, or Banana". 3 kort, det er det : - ) Det kan man vist kalde et nano-spil.
Hvis andre har det problem, så er Asmadi så meget klar over det at de faktisk har sendt ekstra skibe til mig!
Så bare skriv til Claus@boardgamer.dk hvis det er et problem, så fixer vi det lokalt og hurtigt :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by Goblen »

netsapiens wrote:
Michael_Olsen wrote:Lige en opfordring til andre købere af Impulse, at I tæller jeres rumskibe.
Der manglede 2 i min æske, og en uge efter jeg informerede Asmadi om det, lå der 2 skibe i min postkasse, plus et lille plaster på såret: Det mindste spil jeg endnu har set: "Win, Loose, or Banana". 3 kort, det er det : - ) Det kan man vist kalde et nano-spil.
Hvis andre har det problem, så er Asmadi så meget klar over det at de faktisk har sendt ekstra skibe til mig!
Så bare skriv til Claus@boardgamer.dk hvis det er et problem, så fixer vi det lokalt og hurtigt :)
Det må jeg så lige få tjekket :-) Har end ikke pakket mit ud af plastikken endnu.

/Brian
Post Reply