Bestilling af Impulse fra USA

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Bestilling af Impulse fra USA

Post by IvanHo »

Hej jeg og et par andre er ved at planlægge en bestilling af Impulse fra USA, det er umiddelbart ikke til at få herhjemme og kommer ifølge udgiver ikke på Essen.

Pris per styk ligger i omegnen af 231,- + evt 90,- hvis der skal betales moms. Billgere hvis vi bliver flere end de fem vi lader til at blive i øjeblikket.

Jeg bor I Odense og kommer ofte forbi København (samt deltager i en del (rollespils)conner etc). Der tillæges indenlandsporto hvis man bor andre steder og ikke kommer forbi og henter.


Skriv en pb senest fredag hvis du vil være med, så fremsender jeg betalingsinfo fredag og bestiller mandag.


Venlig Hilsen, Uffe
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by Rune Petersen »

Jeg vil gerne være med. Har hørt en del interessante ting om Impulse.
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by larkin »

Jeg er med
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by Gunness »

Jeg er med. Godt initiativ!
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by netsapiens »

Jeg tillod mig lige at tage fat i Asmadi Games, for jeg tænkte at en Impulse til mig selv, og et par stykker til butikken ville da være en fin ide.

Hvis jeg køber en kasse med seks, så koster det $50 i fragt. Til gengæld kan jeg få en lidt bedre pris fordi jeg videresælger spillene. Til gengæld så er man jo så garanteret en udgift til moms :)

Regnestykket for boardgamer v/ 6 stk ender med 230,- pr. stk hvis Boardgamer skal hjælpe til med at få dem hjem. Jeg tjener så ikke en fis på det, men jeg får en Impulse selv, og det skal man jo ikke kimse af. :)
Oveni prisen kommer så fragt rundt til folk, men køber man lidt ekstra, så kan man jo få det fragtfrit som altid.

Jeg ville bare lige nævne det som en mulighed, ikke for at tage æren fra Uffe, jeg synes det er fedt at han gider.
Men jeg får tit forespørgsler på mystiske småting, så det er god træning lige at undersøge tingene :)

Så Uffe, du kan lige sige til hvis jeg skal hjælpe.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by Rune Petersen »

Det lyder da meget besnærende, Claus!
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by IvanHo »

netsapiens wrote:Jeg tillod mig lige at tage fat i Asmadi Games, for jeg tænkte at en Impulse til mig selv, og et par stykker til butikken ville da være en fin ide.

Hvis jeg køber en kasse med seks, så koster det $50 i fragt. Til gengæld kan jeg få en lidt bedre pris fordi jeg videresælger spillene. Til gengæld så er man jo så garanteret en udgift til moms :)

Regnestykket for boardgamer v/ 6 stk ender med 230,- pr. stk hvis Boardgamer skal hjælpe til med at få dem hjem. Jeg tjener så ikke en fis på det, men jeg får en Impulse selv, og det skal man jo ikke kimse af. :)
Oveni prisen kommer så fragt rundt til folk, men køber man lidt ekstra, så kan man jo få det fragtfrit som altid.

Jeg ville bare lige nævne det som en mulighed, ikke for at tage æren fra Uffe, jeg synes det er fedt at han gider.
Men jeg får tit forespørgsler på mystiske småting, så det er god træning lige at undersøge tingene :)

Så Uffe, du kan lige sige til hvis jeg skal hjælpe.
Det lyder som en god idé, dog er vi allerede 6 + dig + Frouvne der gerne ville have sit Impulse med rabat for at have købt beta. Men hvis du kan få nok hjem til alle synes jeg bestemt det er en god idé, langt lettere for mig.
Dog er det sjovt at du skal betale mere porto end os andre (hvor den makser ud ved 45$).

I hvor høj grad skal du bruge en liste over dem der vil bestille? Er det nok med et antal?

VH Uffe
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by IvanHo »

netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by netsapiens »

Egentlig skal jeg ikke bruge så gevaldig meget. Jeg kan oprette produktet på hjemmesiden, så kan folk lægge ordrer på det, og så bestiller jeg bare et par kasser hos Asmadi.
Jeg kan oprette produktet i aften, give folk et par dage til at bestille via hjemmesiden, og så lægge ordren hos Asmadi, når jeg ved om der er 4, 7 eller 13 der vil have.

Jeg ved ikke hvorfor portoen er forskellig faktisk. For mig valgte de at sige at det ville koste $50 for en kasse med seks, og $100 for en kasse med 24. Så kan vi komme tæt på 24 bliver det jo lidt billigere.

Jeg ved ikke hvad du mener med "..gerne ville have sit Impulse med rabat for at have købt beta." i kan få det billigere også? Så synes jeg da bare i skal gøre det hvis i kan.
Uanset så skal vi vel lige være enige om hvad vi gør, så jeg ikke ødelægger et samkøb for jer andre :)

Skal jeg oprette produktet på siden og se hvem der interesseret? Eller kører i bare som planlagt?
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by Jens_Hoppe »

netsapiens wrote:Skal jeg oprette produktet på siden og se hvem der interesseret? Eller kører i bare som planlagt?
Jeg kunne i hvert fald godt være interesseret...
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by IvanHo »

Jeg siger: Go!

Og til Frouvne må jeg sige: Ærgeligt, ved ikke om Claus kan facilitere dit køb, prøv selv at forklare hvordan og hvorledes.

VH Uffe
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by netsapiens »

Alright, jeg opretter og informere i aften :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by IvanHo »

netsapiens wrote:Alright, jeg opretter og informere i aften :)
Så skrive rjeg rundt til folk der har meldt interesse.
Hansn
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Mon Apr 07, 2014 12:55 pm
Favoritspil: Spil på min hylde som jeg har nydt mest at spille er: Kolejka (et polsk spil om at stå i kø foran butikker under kommunist styret), Eclipse, er blevet spillet en del gange, nyder spil hvor der er flere lag af strategisk og taktisk tænkning.

Med min 5 årige søn er der blevet spillet temmeligt meget Fire rescue og Ticket to Ride Europe.
Location: Frederiksberg

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by Hansn »

Det lyder godt, så holder jeg øje med din side, så jeg kan kaste en ordre ind.

:D
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by netsapiens »

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply