Bestilling af Impulse fra USA

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by Goblen »

Jeg valgte at hoppe med på Claus oprettelse og bestilling. Tak fordi I lige fik delt dette spil - det ser totalt fedt ud.

/Brian
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14584
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 630 times
Contact:

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by Frouvne »

netsapiens wrote:[...] Jeg ved ikke hvad du mener med "..gerne ville have sit Impulse med rabat for at have købt beta." i kan få det billigere også? Så synes jeg da bare i skal gøre det hvis i kan. [...]
Ja, det kræver næsten lige en forklaring. Impulse blev optrykt i en beta-version i et begrænset antal med knap så gode komponenter. Det blev brugt som en udvidet spil-test, hvor man kunne melde tilbage til Asmadi Games og det har den endelige version både designmæssigt af komponenter og selve spillet selvfølgelig haft gavn af. Derfor blev beta-testerne tilbudt den endelige udgave til en reduceret pris. (http://asmadigames.com/detail_impulse_beta.php). Jeg har holdt mig tilbage fra at bestille det, da de ekstraudgifter der løber på jo i praksis gør, at prisen stort set er uændret. Med denne sambestilling øjnede jeg så muligheden for at reducere i ekstraudgifterne. Det passer nok ikke lige ind i det ændrede koncept, men pyt med det. Det var forsøget værd.

Når du nu bestiller fra Asmadi Games, Claus, tager du så andre ting med? Helt konkret tænker jeg på Equinox, men der kunne jo også være noget andre kunne være interesseret i. F.eks. er der jo nogen af os, der næsten har slidt Innovation op og så kunne "Innovation: Decks Only$10" lyde interessant eller Red, der har fået en del omtale og som snart skulle blive genoptrykt (hævdes at være hylderne igen i oktober).

http://asmadigames.com/detail_equinox.php
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by netsapiens »

Jeg ved faktisk ikke om asmadi ha et minimm antal de vil sælge, men jeg er frisk på at købe hvad som helst nu vi er igang, så længe jeg ikke er tvunget til at købe en masse som bare ender på lageret.
Jeg tager lige fat i dem og hører ad :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by digter »

Nu kender jeg ikke branchen sådan på detailniveau, men jeg tænker at du bliver den eneste danske butik med spillet, så der er vel rimelig gode afsætningsmuligheder?
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by Robert »

Goblen wrote:Jeg valgte at hoppe med på Claus oprettelse og bestilling. Tak fordi I lige fik delt dette spil - det ser totalt fedt ud.

/Brian
Ditto :D
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by netsapiens »

Frouvne wrote:
netsapiens wrote:[...] Jeg ved ikke hvad du mener med "..gerne ville have sit Impulse med rabat for at have købt beta." i kan få det billigere også? Så synes jeg da bare i skal gøre det hvis i kan. [...]
Ja, det kræver næsten lige en forklaring. Impulse blev optrykt i en beta-version i et begrænset antal med knap så gode komponenter. Det blev brugt som en udvidet spil-test, hvor man kunne melde tilbage til Asmadi Games og det har den endelige version både designmæssigt af komponenter og selve spillet selvfølgelig haft gavn af. Derfor blev beta-testerne tilbudt den endelige udgave til en reduceret pris. (http://asmadigames.com/detail_impulse_beta.php). Jeg har holdt mig tilbage fra at bestille det, da de ekstraudgifter der løber på jo i praksis gør, at prisen stort set er uændret. Med denne sambestilling øjnede jeg så muligheden for at reducere i ekstraudgifterne. Det passer nok ikke lige ind i det ændrede koncept, men pyt med det. Det var forsøget værd.

Når du nu bestiller fra Asmadi Games, Claus, tager du så andre ting med? Helt konkret tænker jeg på Equinox, men der kunne jo også være noget andre kunne være interesseret i. F.eks. er der jo nogen af os, der næsten har slidt Innovation op og så kunne "Innovation: Decks Only$10" lyde interessant eller Red, der har fået en del omtale og som snart skulle blive genoptrykt (hævdes at være hylderne igen i oktober).

http://asmadigames.com/detail_equinox.php
Jeg kan bestille ned til enkelt styks af det hele, så sig hvad du vil have, så bestiller jeg bare :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by Goblen »

netsapiens wrote:
Frouvne wrote:
netsapiens wrote:[...] Jeg ved ikke hvad du mener med "..gerne ville have sit Impulse med rabat for at have købt beta." i kan få det billigere også? Så synes jeg da bare i skal gøre det hvis i kan. [...]
Ja, det kræver næsten lige en forklaring. Impulse blev optrykt i en beta-version i et begrænset antal med knap så gode komponenter. Det blev brugt som en udvidet spil-test, hvor man kunne melde tilbage til Asmadi Games og det har den endelige version både designmæssigt af komponenter og selve spillet selvfølgelig haft gavn af. Derfor blev beta-testerne tilbudt den endelige udgave til en reduceret pris. (http://asmadigames.com/detail_impulse_beta.php). Jeg har holdt mig tilbage fra at bestille det, da de ekstraudgifter der løber på jo i praksis gør, at prisen stort set er uændret. Med denne sambestilling øjnede jeg så muligheden for at reducere i ekstraudgifterne. Det passer nok ikke lige ind i det ændrede koncept, men pyt med det. Det var forsøget værd.

Når du nu bestiller fra Asmadi Games, Claus, tager du så andre ting med? Helt konkret tænker jeg på Equinox, men der kunne jo også være noget andre kunne være interesseret i. F.eks. er der jo nogen af os, der næsten har slidt Innovation op og så kunne "Innovation: Decks Only$10" lyde interessant eller Red, der har fået en del omtale og som snart skulle blive genoptrykt (hævdes at være hylderne igen i oktober).

http://asmadigames.com/detail_equinox.php
Jeg kan bestille ned til enkelt styks af det hele, så sig hvad du vil have, så bestiller jeg bare :)
Hvad skal du have for Innovation så?

/Brian
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by netsapiens »

Som udgangspunkt, hvis man tager Asmadi's egne priser og ganger med 9 (ish), så har man en rimelig indikation af en "vejledende udsalgspris"
Så et $30 spil vil koste i nabolaget af 270.

Det er nok lidt højt sat, det rigtige tal er nærmere 8, men jeg vil helst ikke love noget jeg ikke kan holde :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by Goblen »

netsapiens wrote:Som udgangspunkt, hvis man tager Asmadi's egne priser og ganger med 9 (ish), så har man en rimelig indikation af en "vejledende udsalgspris"
Så et $30 spil vil koste i nabolaget af 270.

Det er nok lidt højt sat, det rigtige tal er nærmere 8, men jeg vil helst ikke love noget jeg ikke kan holde :)
Så er problemet løst og spillet er bestilt :-) Det glæder jeg mig til... Tak for det Claus.

/Brian
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by netsapiens »

Opdatering:

Den ansvarlige hos Asmadi er lige på ferie i denne uge, så han vil pakke og sende i starten af næste uge. Så må vi lige se hvordan det ser ud med transporttiden derfra :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Tigrillo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 178
Joined: Fri Jan 03, 2014 11:04 pm
Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Location: Aarhus og Aalborg

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by Tigrillo »

Er de blevet sendt eller er det muligt at få et mere med? Har været i Indien den sidste måned så så først tråden nu desværre :(
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by netsapiens »

Jeg er lige ved at finde ud af om de er sendt endnu. Asmadi lader til at være lidt tunge at danse med :)

Men du kan sagtens bestille en på hjemmesiden, hvis du vil have en. Jeg tror jeg har bestilt en lille håndfuld mere end jeg havde forudbestillinger til
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Tigrillo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 178
Joined: Fri Jan 03, 2014 11:04 pm
Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Location: Aarhus og Aalborg

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by Tigrillo »

Fedt! Det vil jeg gøre så hvis jeg ikke kan få en med her :)
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by Taibi »

Tigrillo wrote:Fedt! Det vil jeg gøre så hvis jeg ikke kan få en med her :)
Det endte med at vi bestilte gennem Boardgamer.dk så der blev ikke lavet en fælles forum-bestilling i den forstand. :)
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Bestilling af Impulse fra USA

Post by netsapiens »

SÅ har Asmadi fortalt at Impulse er sendt og på vej. De når det jo desværre nok ikke inden Essen, så jeg håber at folk er lidt tålmodige :)

Utålmodige sjæle kan følge med her: http://www.stamps.com/shipstatus/submit ... 61022663US
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply