Bomb Squad samkøb - Århus og omegn!

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Bomb Squad samkøb - Århus og omegn!

Post by Taibi »

Jeg har kig på Bomb Squad fra TMG der netop nu er på Kickstarter. Det sendes fra Frankrig og er derfor EU venligt.

Prisen for et styk leveret er $48 og ekstra kopier op til total 4 stk er $35, så der er penge at spare, omend ikke formuer, så ender vi dog på $38,5 pr. stk hvis vi er fire, men det vil så kun give mening hvis der kan aftales overlevering/ afhentning.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Bomb Squad samkøb - Århus og omegn!

Post by Stony »

Bare til info. De sidste par titler TMG har udgivet gennem Kickstarter, er endt med at være billigere hvis man ventede og købte den gennem en netbutik.

Så du skal ikke regne med særlige fordele som kickstarter, med mindre de har stretchgoals der er "exclusive for kickstarters".

Jeg er blevet temmelig pas på TMG's kickstarter model, og jeg har valgt fremadrettet at gå udenom dem på kickstarter. Jeg vil stadig kunne finde på at købe de titler jeg måtte synes ser interessante ud, men jeg gider ikke længere risikere at købe katten i sækken, støtte projektet med de fornødne midler på forkant, og så samtidig ende med at betale mere for spillet end alle de almindelige kunder.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Bomb Squad samkøb - Århus og omegn!

Post by Taibi »

Stony wrote:Bare til info. De sidste par titler TMG har udgivet gennem Kickstarter, er endt med at være billigere hvis man ventede og købte den gennem en netbutik.

Så du skal ikke regne med særlige fordele som kickstarter, med mindre de har stretchgoals der er "exclusive for kickstarters".
Tak for info.

Umiddelbart ser det ud til, at det eneste der specifikt er "exclusive" er spillet "Bomb Squad Academy" - et spil der kommer med gratis hvis denne Kickstarter når $60.000!

Er det i stil med Skyline/ Ground Floor er det ikke nødvendigvis noget at skåle for...
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Post Reply