Tiny epic galaxies - samkøb

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Re: Tiny epic galaxies - samkøb

Post by Legius »

Det er bare smukt.
Image
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Re: Tiny epic galaxies - samkøb

Post by BACON! »

Mit er landet i posten. Det ser da meget godt ud :)
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Re: Tiny epic galaxies - samkøb

Post by Legius »

Jeg fik spillet mit kopi i tirsdags og jeg tror godt at jeg kan sige at det er det bedste af tiny epic spillene indtil nu( ikke at dette betyder at det er et fantastisk spil).
Det er faktisk lykkedes at putte et spil med rimelig gode muligheder for strategi og spiller interaktion ned i den lille boks og holde tiden nede.
Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Tiny epic galaxies - samkøb

Post by JoelP »

Legius - jeg har prøvet skrive til dig her og på facebook. Er der evt en mere effektiv måde at få kontakt til dig på? Kan du sende mig en pb med tlf nummer eller lignende?
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Tiny epic galaxies - samkøb

Post by Mikkel »

Legius wrote:Jeg fik spillet mit kopi i tirsdags og jeg tror godt at jeg kan sige at det er det bedste af tiny epic spillene indtil nu( ikke at dette betyder at det er et fantastisk spil).
Det er faktisk lykkedes at putte et spil med rimelig gode muligheder for strategi og spiller interaktion ned i den lille boks og holde tiden nede.
Kan kun sige at jeg er enig! Jeg har spillet det med min kone og vores to drenge og de synes det var sjovt.
I aften skal det på bordet med "rigtige" brætspillere!
Image
Post Reply