Trickerion: Legends of Illusion - samkøb

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
ThomasLund
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 25
Joined: Thu Jan 15, 2015 3:36 pm

Re: Trickerion: Legends of Illusion - samkøb

Post by ThomasLund »

Anytime!

Det her spil skal btw IKKE spilles med folk som går amok i min/max mode, og bliver nød til at regne alle muligheder ud på forhånd inden de kan lave et træk. Det vil dræbe enhver form for fremdrift.
ThomasLund
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 25
Joined: Thu Jan 15, 2015 3:36 pm

Re: Trickerion: Legends of Illusion - samkøb

Post by ThomasLund »

Har i andre fået spillet jeres, og hvad syntes i?
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Trickerion: Legends of Illusion - samkøb

Post by Gunness »

Desværre ikke :( Men satser på i morgen aften.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Trickerion: Legends of Illusion - samkøb

Post by JoelP »

Jeg har kun samkøbt med mig selv, samlede det op i Essen. Synes det er rigtig godt, selvom der godt nok er meget at få styr på. Meget kickstarteragtig pærevælling af mekanismer, men tilsammen virker det. Har kun spillet den avancerede version med magicians powers, men kunne aldrig forestille mig at spille uden alle modulerne. Ville ønske at selve performancedelen var mindre abstrakt, men ellers kan jeg godt lide det strategiske i udviklingen af ens magiske maskine, spillet har et fint flow og eskaleringen er god (især med magicians powers og 36 fame tricksene).
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Trickerion: Legends of Illusion - samkøb

Post by Gunness »

Spillede grundspillet i går og er virkelig godt tilfreds med tema og mekanismer :) Vi spillede i alt fald én regel forkert, så vi fjernede performance-kortene, når de var brugt. Det betød uheldigvis, at der ikke var noget kort tilbage til min magiker i sidste runde. Doh!

Jeg synes, at prophecy-udvidelsen virker lidt kaotisk? Men har ikke prøvet den endnu.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply