Between Two Cities - samkøb

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
AndersC
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Fri Jan 25, 2013 12:09 pm
Location: Birkerød
Has thanked: 64 times
Been thanked: 3 times

Between Two Cities - samkøb

Post by AndersC »

Hej,

Så er Stonemaier Games tilbage på Kickstarter. Læs mere om spillet her:

https://www.kickstarter.com/projects/ja ... escription

Man kan få en special edition til 39$ + 9$ shipping eller alternativt 3 styks til 99$ + 9$ shipping. Altså falder prisen per spil fra ca. 315 kr til ca. 240 kr.

Så hvis der er to andre, der er interesseret, vil jeg gerne stå for et samkøb i København. Jeg bor i Kbh. NV.

Venlig hilsen,
Anders
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Between Two Cities - samkøb

Post by Gunness »

Hej Anders,
jeg var ret glad for Euphoria og Stegmaiers måde at køre kampagne på... men selv om der ikke er den vilde prisforskel, er der så noget som helst i special edition, der er værd at kigge på? De ekstra figurer kan vel ikke rigtig bruges til så meget, og regler på fransk og tysk trækker heller ikke rigtig. Eller er det mig, der har overset noget?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
AndersC
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Fri Jan 25, 2013 12:09 pm
Location: Birkerød
Has thanked: 64 times
Been thanked: 3 times

Re: Between Two Cities - samkøb

Post by AndersC »

Gunness wrote:Hej Anders,
jeg var ret glad for Euphoria og Stegmaiers måde at køre kampagne på... men selv om der ikke er den vilde prisforskel, er der så noget som helst i special edition, der er værd at kigge på? De ekstra figurer kan vel ikke rigtig bruges til så meget, og regler på fransk og tysk trækker heller ikke rigtig. Eller er det mig, der har overset noget?
Næh.. Det er vel mest de ekstra figurer. Men det var nok mere en første indskydelse fordi der var et pledge level på 3xSpecial så de kostede det samme som Retail. Men jeg kan se, at man også kan købe 3xRetail til 87$ + 9$ shipping. Så bliver det ca. 210 kr. per næse. Den er jeg også frisk på at stå for :)

Mvh.
Anders
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Between Two Cities - samkøb

Post by Gunness »

Jeg skal lige læse lidt mere op på det først :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Post Reply