Kickstarter - Best Treehouse Ever

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Kickstarter - Best Treehouse Ever

Post by Mikkel »

Jeg vil høre om der er andre der kunne være interesseret i at hoppe med på dette projekt.

Jeg må dog indrømme at jeg på nuværende tidspunkt ikke har det store overskud/overblik til at være i spidsen for sådan et projekt, så hvis der en der havde lyst til at stå for det, så kunne det være så sejt!

https://www.kickstarter.com/projects/20 ... nav_search
Image
Henrik Madsen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 104
Joined: Tue Jan 13, 2009 10:00 am
Location: Mårslet

Re: Kickstarter - Best Treehouse Ever

Post by Henrik Madsen »

Jeg overvejer at bestille et. Men da man kun kan bestille et adgangen kan jeg ikke se ideen i at gå sammen.
Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Kickstarter - Best Treehouse Ever

Post by JoelP »

Husk at det er EU unfriendly, så det blir et pænt dyrt filler game
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Kickstarter - Best Treehouse Ever

Post by akwlinka »

Har kigget rahdos video igennem, og så interessant synes jeg så heller ikke det så ud til at være.
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Kickstarter - Best Treehouse Ever

Post by Mikkel »

akwlinka wrote:Har kigget rahdos video igennem, og så interessant synes jeg så heller ikke det så ud til at være.
Muligvis ikke for en voksen. Men jeg har to drenge som det bestemt kunne være interessant for.
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Kickstarter - Best Treehouse Ever

Post by Mikkel »

Henrik Madsen wrote:Jeg overvejer at bestille et. Men da man kun kan bestille et adgangen kan jeg ikke se ideen i at gå sammen.
Har ikke læst så grundigt, kan jeg godt se. Så nej, det det kan du bestemt godt have ret i! :)
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Kickstarter - Best Treehouse Ever

Post by Stony »

JoelP wrote:Husk at det er EU unfriendly, så det blir et pænt dyrt filler game
EU unfriendly ligefrem...? Jeg kan forstå hvis det ikke er EU friendly, men hvad skal man gøre for at være decideret unfriendly? Særligt høje priser for kunder fra EU? :D
Sidst spillet:
Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Kickstarter - Best Treehouse Ever

Post by JoelP »

Stony wrote:
JoelP wrote:Husk at det er EU unfriendly, så det blir et pænt dyrt filler game
EU unfriendly ligefrem...? Jeg kan forstå hvis det ikke er EU friendly, men hvad skal man gøre for at være decideret unfriendly? Særligt høje priser for kunder fra EU? :D
Ja. I stedet for spillet får EU kunder 'Best Treehouse Ever-Monopoly' :(
Post Reply