Metalmønter - samkøb Kbh

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Metalmønter - samkøb Kbh

Post by Gunness »

Nå, nu er det da gået helt galt. Meldingen i den seneste opdatering er, at da der pga. en fejl mangler 10.000 mønter, er der rigtig mange hvis ordrer ikke kan fuldføres:
"Her er en liste med 86 varenumre, der er udsolgt. Find dem selv på din ordreseddel, og hvis de er der, kan du enten selv finde tre andre varenumre, der ER på lager (som erstatning), eller vente 3-4 måneder på nye forsyninger. Og så skal du i øvrigt skynde dig, fordi vi ikke har ret meget af noget som helst på lager. Huskede vi at nævne, at du selv skulle finde tingene på din ordre? Men ellers går det meget godt"

Backerne er rasende. Det er utroligt dårligt håndteret. Jeg håber og krydser fingre for, at alle vores ting er i orden (så vi ikke skal vente flere måneder på erstatninger. Min pakke burde ankomme hertil i morgen.

Men det betyder nok også, at min mail om VAT nu er én mail blandt mange, mange andre.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Wuffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 173
Joined: Thu Jan 24, 2008 5:43 pm
Location: København

Re: Metalmønter - samkøb Kbh

Post by Wuffer »

Ville bare lige skrive en tak for at du har stået for fælleskøbet.
Helt fint du betalte for told m.m. Du skal for min skyld ikke lægge flere kræfter i denne kickstarter.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Metalmønter - samkøb Kbh

Post by Gunness »

Gode nyheder - det er endelig lykkedes mig at komme igennem til Fantasy Coins, og de har overført pengene til min PayPal-konto. Pga. gebyrer til banken + kursforskelle får vi ikke alle pengene, men næsten. Jeg sender dem nu :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Wuffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 173
Joined: Thu Jan 24, 2008 5:43 pm
Location: København

Re: Metalmønter - samkøb Kbh

Post by Wuffer »

Fedt med returpenge for tolden :D

Tak
Anders H. Pedersen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 186
Joined: Sat Sep 22, 2012 12:49 pm
Location: København N
Has thanked: 1 time

Re: Metalmønter - samkøb Kbh

Post by Anders H. Pedersen »

Ja stor tak for indsatsen, og pengene.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Metalmønter - samkøb Kbh

Post by Gunness »

My pleasure, og på gensyn til næste samkøb!
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply