Puslespil?

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Puslespil?

Post by 40crew »

Min kone har fået job i en klub, og de skal bestille puslespil, men ved ikke hvorfra. De plejer at bruge coolshop, men kan kun finde puslespil til små børn. Hvor vil i anbefale at de kigger? Vi snakker puslespil med 500 og flere brikker.

De har også forsøgt toys r US, men deres hjemmeside er åbenbart ikke up to date med deres puslespil, og de vil kun shoppe online.
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Puslespil?

Post by Sir William »

40crew wrote:Min kone har fået job i en klub, og de skal bestille puslespil, men ved ikke hvorfra. De plejer at bruge coolshop, men kan kun finde puslespil til små børn. Hvor vil i anbefale at de kigger? Vi snakker puslespil med 500 og flere brikker.

De har også forsøgt toys r US, men deres hjemmeside er åbenbart ikke up to date med deres puslespil, og de vil kun shoppe online.
Næsten på alle loppemarkeder, kan du finde puslespil i den kategori.

Folk samler dem en gang og så bliver de pakket væk. Sælges som regel for 5-10 kr. stk.

Selvfølgelig en risiko for, at du først opdager sidst i forløbet, at et 1.000 brikkers puslespil mangler en brik, men ødelægger ikke hele oplevelsen.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Puslespil?

Post by digter »

Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Puslespil?

Post by Foppwin »

http://www.jigsawpuzzlesdirect.co.uk/

Jeg kan anbefale Jan van Hasteren. Super sjove motiver.
Danny

Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Puslespil?

Post by 40crew »

Tak, ja, jeg antog at de havde prøvet google.. men åbenbart ikke :roll:

Jeg får dem til at kigge på hyggeonkel.dk og den engelske side :-)
Image
Post Reply