Essen 2015 - kort eller cash?

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
Pulazzo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 66
Joined: Thu Feb 26, 2009 4:57 pm
Favoritspil: Lords of Waterdeep, Arkham Horror, Last Night on Earth, Descent - spil med tema og bits! Og selvfølgelig Pandemic, Race for the Galaxy.
Location: Nibe

Essen 2015 - kort eller cash?

Post by Pulazzo »

Hej Essen-veteraner.

Min vej til efterårferie sydpå falder tilfældigvis forbi Essen i år. (Jeg deler gerne ud af råd til, hvordan kone+børn går med til en sådan deal).

Men: Har man kontanter med til messen, eller kan man betale med Visa, hvis man render i et spil der skal købes?
Mvh. Henrik
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Essen 2015 - kort eller cash?

Post by Stony »

Sidst jeg var dernede var det næsten udelukkende kontanter.

Der er så en hæveautomat lige udenfor, men der er også næsten altid en pæn kø af samme årsag.
Sidst spillet:
Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Essen 2015 - kort eller cash?

Post by JoelP »

Kontanter. Og hæv inden du kommer til messen.
Pulazzo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 66
Joined: Thu Feb 26, 2009 4:57 pm
Favoritspil: Lords of Waterdeep, Arkham Horror, Last Night on Earth, Descent - spil med tema og bits! Og selvfølgelig Pandemic, Race for the Galaxy.
Location: Nibe

Re: Essen 2015 - kort eller cash?

Post by Pulazzo »

Tak begge 2! Jeg tager en sæk med guld med. Det bliver vist nødvendigt...
Mvh. Henrik
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Essen 2015 - kort eller cash?

Post by Mik »

Der er flere og flere som tager plastic på messen, men som hovedregel bør man have Euro med.
Man kan med fordel bruge en hæveautomat i nærheden af sit hotel, da der ALTID er kø foran automaterne på messen. Og det vil næsten altid være en endnu større fordel at at benytte et hjemligt vekselbureau inden man tager hjemmefra.
Image
Post Reply