Klask til 400,-

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Klask til 400,-

Post by Larsine »

Jeg har lige været en tur i min lokale Bog og Idé, og så at de nu havde Klask til salg, og prisen var kun kr. 400,- hvilket dog er en del under prisen på den officielle hjemmeside.

Personligt synes jeg at Klask er et skide sjovt dexterityspil, og hvis ikek det dukker op i forbindelse med julen, kunen jeg godt finde på selv at købe det.

Edit: Men 5 minutters google viser at det såmænd også kan købes mange andre steder til samme pris, og endda endnu billigere på Coolshop (349,-) eller i Bilka (345,-).
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Klask til 400,-

Post by akwlinka »

Ja efter Competo har overtaget salg, markedsføring og distributio er det blevet lettere og billigere at skaffe Klask.

De havde bl.a. en stor stand i Essen, og man så mange mennesker gå afsted med Klast kasser under armen i Essen.
Godt for dem. Jeg synes også det er et fantastisk spil.
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Klask til 400,-

Post by Larsine »

Men det var åbenbart kun før juleudsalg, for priserne er nu steget:

Bilka.dk 495,- (inkl. porto)
Coolshop.dk 429,- (inkl. porto, kr. 329,- med Premium abonnement)

Hyggeonkel.dk 399,95 (dog pt. udsolgt, porto 29,-, og et smart ophæng for 29,95)
arnoldbusck.dk 399,- (dog pt. udslogt, porto 19,-)
Toysrus 399,- (dog pt. udsolgt, porto 29,-)

Og i min lokale Bog & Idé har de heller ikke flere tilbage.

At de allerede har udsolgt så mange steder, må jo betyde at det står rundt omkring i en del hjem efterhånden.
Post Reply