Bog og Idé har udsalg

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Brugeravatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Geografisk sted: Sorø

Bog og Idé har udsalg

Indlægaf Larsine » fre feb 05, 2016 8:25 pm

og det består naturligvis mest af bøger. Faktisk siger deres udsalgsavis slet ikke noget om brætspil.

Men i Bog og Idé Slagelse havde de i hvert fald en masse brætspil på tilbud, de fleste af dem var dog, i min optik, ikke særlig interessante, lige bortset fra Las Vegas som de havde til 99,95, hvilket er en god pris da den danske udgave normalt ikke kan fås under 239,- (i følge brætspilspriser.dk)

Brugeravatar
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg
Geografisk sted: Aarhus

Re: Bog og Idé har udsalg

Indlægaf Tyfo » tors feb 11, 2016 8:05 pm

Hvis det er landsdækkende, så har min lokale Bog & Idé i Randers Storcenter én kopi af Spyfall.

Betinget af at der både er landsdækkende og at lige præcis dét spil er på tilbud :D
Billede

Brugeravatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Geografisk sted: Sorø

Indlægaf Larsine » tors feb 11, 2016 8:10 pm

Tyfo skrev:Hvis det er landsdækkende, så har min lokale Bog & Idé i Randers Storcenter én kopi af Spyfall.

Betinget af at der både er landsdækkende og at lige præcis dét spil er på tilbud :D

Hvad står det til, for de har længe haft Spyfal i mine lokale Bog og Idé butikker, men jeg har ikke set et nedsat.

Brugeravatar
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Tyfo » fre feb 12, 2016 11:40 pm

Larsine skrev:
Tyfo skrev:Hvis det er landsdækkende, så har min lokale Bog & Idé i Randers Storcenter én kopi af Spyfall.

Hvad står det til, for de har længe haft Spyfal i mine lokale Bog og Idé butikker, men jeg har ikke set et nedsat.

Det er væk nu, så ved ikke om det var på tilbud, da de også har fjernet skiltet.

Tilgengæld har de nu Resistance Avalon og Splendor ... dog ikke på tilbud.
Billede

Tilbage til "Indkøb, udsalg og tilbud i øvrigt"