Bog og Idé har udsalg

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Bog og Idé har udsalg

Post by Larsine »

og det består naturligvis mest af bøger. Faktisk siger deres udsalgsavis slet ikke noget om brætspil.

Men i Bog og Idé Slagelse havde de i hvert fald en masse brætspil på tilbud, de fleste af dem var dog, i min optik, ikke særlig interessante, lige bortset fra Las Vegas som de havde til 99,95, hvilket er en god pris da den danske udgave normalt ikke kan fås under 239,- (i følge brætspilspriser.dk)
User avatar
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 121
Joined: Mon Nov 19, 2012 7:32 pm
Location: Aarhus

Re: Bog og Idé har udsalg

Post by Tyfo »

Hvis det er landsdækkende, så har min lokale Bog & Idé i Randers Storcenter én kopi af Spyfall.

Betinget af at der både er landsdækkende og at lige præcis dét spil er på tilbud :D
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Bog og Idé har udsalg

Post by Larsine »

Tyfo wrote:Hvis det er landsdækkende, så har min lokale Bog & Idé i Randers Storcenter én kopi af Spyfall.

Betinget af at der både er landsdækkende og at lige præcis dét spil er på tilbud :D
Hvad står det til, for de har længe haft Spyfal i mine lokale Bog og Idé butikker, men jeg har ikke set et nedsat.
User avatar
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 121
Joined: Mon Nov 19, 2012 7:32 pm
Location: Aarhus

Re: Bog og Idé har udsalg

Post by Tyfo »

Larsine wrote:
Tyfo wrote:Hvis det er landsdækkende, så har min lokale Bog & Idé i Randers Storcenter én kopi af Spyfall.

Betinget af at der både er landsdækkende og at lige præcis dét spil er på tilbud :D
Hvad står det til, for de har længe haft Spyfal i mine lokale Bog og Idé butikker, men jeg har ikke set et nedsat.
Det er væk nu, så ved ikke om det var på tilbud, da de også har fjernet skiltet.

Tilgengæld har de nu Resistance Avalon og Splendor ... dog ikke på tilbud.
Image
Post Reply