Samkøb på Spiele-Offensive

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
ross
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 13
Joined: Fri Nov 11, 2016 11:45 am

Re: Samkøb på Spiele-Offensive

Post by ross »

Jeg vil gerne have:

6 Nimmt
X-Nimmt
Abluxxen
Coloretto
R-Öko
Kahuna
Kryptos
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Samkøb på Spiele-Offensive

Post by Bugge »

Hej Brian, Pamela og Thomas,

Jeg har lige givet min egen lille spillegruppe muligheden for at være med.

Derfor venter jeg til ca. kl.18.00 i morgen, og så bestiller jeg.

I hører nærmere derefter. I må gerne sende mig jeres private E-mail adresser på en PB.

Mvh,
Søren
User avatar
LuluChia
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Tue Apr 19, 2016 12:37 pm
Favoritspil: Gloomhaven, Eldritch Horror, Pandemic Legacy
Location: Gentofte

Re: Samkøb på Spiele-Offensive

Post by LuluChia »

Fantastisk Søren,
Håber du kan få flere med på samkøbet. Jeg glæder mig til at få Slaughterville (Eng.). Er med på det som alle er enige om mht. hvordan vi deler porto.

mvh.
Pamela
Spil jeg ejer, ønsker og generelt vil prøve: https://boardgamegeek.com/collection/user/LuluChia

Sidst spillet:
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Samkøb på Spiele-Offensive

Post by Bugge »

Så er der bestilt :D

Jeg havde selv sat mine øjne på Great Western Trail, men i løbet af de 2 sidste dage blev det sidste eksemplar solgt, og Spiele-Offensive kunne ikke love levering før slutningen af december, og det ville jeg ikke byde jer andre på :(

Coloretto var heller ikke på lager Thomas, så det er heller ikke med i bestillingen, men de andre 6 du skal have med er. Et af dem var dog på fjernlager (X-Nimmt), og kan først leveres om 3-7 dage, hvilket påvirker hele bestillingen, så forvent af der går et par uger før vi har spillene.

Forsendelse blev de forventede €9,90 til deling. Når pengene er trukket fra min konto, og jeg kender den præcise Euro kurs, kan lave regnestykket på hvor meget i skylder mig.

Og en gang til Thomas, du må gerne lige melde tilbage med hvor du bor i verden, da overlevering skal koordineres på et tidspunkt. Du og jeg finder let en løsning Brian og Gentofte er ikke langt fra mig Pamela. Min mor bor i Jægersborg, så jeg er tit i området.

Mvh,
Søren
Post Reply