Ny, billig butik i Aarhus - sender også

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Mads321
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 125
Joined: Tue Jul 17, 2012 12:11 pm
Location: Aarhus

Ny, billig butik i Aarhus - sender også

Post by Mads321 »

Hej :)

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på, at der er åbnet en ny "butik" i Aarhus, som prismæssigt ligger under alle andre (generelt og på "pr. spil basis", afhentet i Aarhus). Butikkens varer kan ses og købes på hjemmesiden: https://braet.dk - og man kan hente sin ordre alle hverdage mellem kl. 15 og 18, få den leveret i Aarhus for 35,- eller få den tilsendt med GLS eller DAO.

Det er min kæreste Tea, der ejer og driver butikken sammen med Jesper Overgaard, som også ejer Aarhus Brætspilscafé. Jeg selv hjælper til ift. hvilke spil der købes hjem og andre småting.

Har i nogen spørgsmål, så skriv en besked på facebook til vores side her: https://www.facebook.com/braet.dk
Last edited by Mads321 on Mon Sep 04, 2017 11:35 am, edited 1 time in total.
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Ny, billig butik i Aarhus - sender også

Post by JoelP »

'Prismæssigt ligger under ALLE andre' skal man nok passe på med at udtale (ikke at priserne på nogen måde er urimelige, men med sådan en udtalelse er det ikke så godt at jeg har set de fleste af titlerne billigere andre steder) ;)
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Ny, billig butik i Aarhus - sender også

Post by Michael_Olsen »

Jeg er heller ikke vildt imponeret over priserne. De er da i den billige ende, det er jeg enig i, men at sige priserne er under alle andre er ganske simpelt ikke rigtigt.

Som en test tog jeg de første 4 på siden (Codenames Duet, Terraforming Mars, 2 Exit spil) og jeg kunne på minutter finde dem alle til en billigere pris. Terraforming Mars er endda omkring 100,- billigere hos Vengeful Games.
Image
User avatar
Mads321
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 125
Joined: Tue Jul 17, 2012 12:11 pm
Location: Aarhus

Re: Ny, billig butik i Aarhus - sender også

Post by Mads321 »

Hov, jeg må hellere lige rette på mig selv. Der menes billigst i Aarhus ved afhentning - beklager misforståelsen. Har rettet i ovenstående.

Priserne at sat efter prisen på brætspilspriser.dk inkl. porto pr. spil. Her skulle de gerne være lavere ved afhentning hos os i Aarhus - og dermed billigst (generelt) for kunder i Aarhus. Hvis i ser andet, må i gerne sige til, så vi kan justere på priserne.

Og tak fordi i gjorde mig opmærksom på det :)
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Ny, billig butik i Aarhus - sender også

Post by JoelP »

Du kan ikke regne med brætspilspriser. Det er vist kun de butikker, der betaler for det, der er opdaterede mht pris og status, resten sender de bare en crawler ud efter en gang imellem
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Ny, billig butik i Aarhus - sender også

Post by JoelP »

(Det er i hvert fald det indtryk jeg har fået af siden)
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Ny, billig butik i Aarhus - sender også

Post by Michael_Olsen »

Mads321 wrote:Priserne at sat efter prisen på brætspilspriser.dk inkl. porto pr. spil. Her skulle de gerne være lavere ved afhentning hos os i Aarhus - og dermed billigst (generelt) for kunder i Aarhus. Hvis i ser andet, må i gerne sige til, så vi kan justere på priserne.
Ok. Som sagt er Terraforming Mars omkring 100,- billigere hos Vengeful Games, og dermed også billigere end jer når man regner fragt med.
Image
User avatar
Mads321
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 125
Joined: Tue Jul 17, 2012 12:11 pm
Location: Aarhus

Re: Ny, billig butik i Aarhus - sender også

Post by Mads321 »

JoelP wrote:Du kan ikke regne med brætspilspriser. Det er vist kun de butikker, der betaler for det, der er opdaterede mht pris og status, resten sender de bare en crawler ud efter en gang imellem
Michael_Olsen wrote:
Mads321 wrote:Priserne at sat efter prisen på brætspilspriser.dk inkl. porto pr. spil. Her skulle de gerne være lavere ved afhentning hos os i Aarhus - og dermed billigst (generelt) for kunder i Aarhus. Hvis i ser andet, må i gerne sige til, så vi kan justere på priserne.
Ok. Som sagt er Terraforming Mars omkring 100,- billigere hos Vengeful Games, og dermed også billigere end jer når man regner fragt med.
Tak. Terraforming Mars må være blevet sat ned siden vi sidst tjekkede (hvilket ikke er længe siden, da spillet er et af de nyeste vi har fået hjem/oprettet).

Brætspilspriser.dk er selvfølgelig hvad det er. Vi er en lille nystartet butik som er startet på hobbyplan (dvs. uden et stort økonomisk indskud og som er drevet ved siden af vores normale hverdage). Derfor har vi ikke punget ud for at få programmeret en priscrawler der kan støvsuge alle priser og opdatere vores automatisk 24/7/365.

Vi gør det bedste vi kan, med de midler vi har til rådighed. Der er igen steder lovet, at vi kan holde vores priser 100% opdateret, altid, hele tiden. Jeg må endnu engang beklage, hvis det er det indtryk i har fået.

Det sagt, så justerer vi priserne løbnede, så Terraforming Mars står hermed til at blive prisnedsat snarest muligt.
Post Reply