X-Com klassikere på tilbud

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

X-Com klassikere på tilbud

Post by netsapiens »

Få de fem først X-Com spil til noget nær en flad 60'er ($13.49 eks. moms) via Steam
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: X-Com klassikere på tilbud

Post by Brichs »

Wow... dvs de rent faktisk kan virke på XP efterhnden? Sidst jeg prøvede var min maskine (der på det tidspunkt var super-duper...altså for 8 år siden) alt for kraftig, og spiller kørte så hurtigt, at man blev udslettet efter 2 minutter - altså inden man nåede at gøre en eneste ting, eftersom planeten bare drejede ekstremt hurtigt rundt.

Savner x-com :-D
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: X-Com klassikere på tilbud

Post by Rune Petersen »

Ifølge Steam's egne fora bruger de DOSBox til at afvikle spillene, hvilket jeg selv har haft ganske god success med. Så de burde virke fint på XP og Vista.

Edit: Terror from the Deep bliver opdateret på et senere tidspunkt til at køre under DOSBox. Det gør den åbenbart ikke i øjeblikket.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: X-Com klassikere på tilbud

Post by Rune Petersen »

Jeg har lige købt pakken og spillede det oprindelige X-Com. Det kører helt fint under Vista og det er simpelt at tweake DOSBox opsætningen til at køre i et vindue mm.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: X-Com klassikere på tilbud

Post by netsapiens »

hvis nogen skulle være fristet, så er prisen i denne weekend helt nede og hygge på 5 EUR (37 DKK) for hele samlingen

http://store.steampowered.com/sub/964/
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply