Dota 2

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 236 times
Been thanked: 104 times

Re: Dota 2

Post by Taibi »

Stony wrote:...ellers har jeg også en håndfuld tilbage.
Dét tager jeg også gerne imod. :)
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Dota 2

Post by Stony »

Du kan tilføje mig på Steam. Brugernavn bangmadsen

Eller send mig en PB med den email du benytter på Steam. Så kan jeg også bare sende det den vej rundt.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 121
Joined: Mon Nov 19, 2012 7:32 pm
Location: Aarhus

Re: Dota 2

Post by Tyfo »

Jeg hedder Tyfo på Steam. Jeg har en sort og rød stjerne som ikon, så det burde være til at finde mig. :)

Og jo, jeg har stadig masser af invitationer tilbage. Alle dem jeg kender har allerede fået én, og jeg har stadig de der 10 tilbage. Valve er rimeligt gavmilde med invitationer, så snart man er inde i systemet.
Image
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 236 times
Been thanked: 104 times

Re: Dota 2

Post by Taibi »

Tak, jeg er nu inde i varmen - omend grundet ferie det nok varer en uge inden jeg får sat mig ind i spillet - og tak til Stony for den flotte gennemgang.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
JesperB
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 110
Joined: Fri Jan 02, 2009 10:24 am
Favoritspil: V:TES
Arkham Horror
Det meste old school, så som Adv. Civ, det gamle Axis, etc. etc.
Det meste af de øvrige Fantasy Flight spil.
Location: Daugård

Re: Dota 2

Post by JesperB »

Hvis nogle staig ligger inde med en Invite og vil kaste en efter mig modtager jeg den da gerne.

Har længe kigget efter spillet og tænkt på at komme igang, da det på papiret er et spil jeg burde elske :)

Steam nick: Bubbbi

Mange tak, og tager da gerne imod nogle invites til at spille på et tidspunkt, måske vi skal oprette et GG hold ;o)
User avatar
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 121
Joined: Mon Nov 19, 2012 7:32 pm
Location: Aarhus

Re: Dota 2

Post by Tyfo »

JesperB wrote:Hvis nogle staig ligger inde med en Invite og vil kaste en efter mig modtager jeg den da gerne.

Har længe kigget efter spillet og tænkt på at komme igang, da det på papiret er et spil jeg burde elske :)

Steam nick: Bubbbi

Mange tak, og tager da gerne imod nogle invites til at spille på et tidspunkt, måske vi skal oprette et GG hold ;o)
Jeg har tilføjet den eneste Bubbbi jeg kunne finde.

Jeg har nu 15 invites, så hvis du gerne vil have nogle til vennerne, så er du mere end velkommen.
Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Dota 2

Post by Foppwin »

Jeg Spillede 700 kampe i Heroes of Newerth (HoN), som var mit første dota spil. Jeg brugte ca. 100 kampe på at hvordan man spiller det, så forvent en stejl indlæringskurve. Forvent også en masse negative kommentarer. Nogle folk vil gerne spille, men får deres spil ødelagt af en medspiller som ikke ved hvordan man spiller og ender op med at "feed" det andet hold. Så spil non-stats games i starten. Så undgår i en masse lort.

Jeg har nu lagt det på hylden for jeg nød det ikke længere. Der kommer et punkt hvor man ikke kan blive bedre når man spiller sammen med randoms. De fleste kampe varede 40 min, og i den tid kan du ikke forlade PC'en - så konen og børn må klare sig selv.

Håber I får det sjovt med det.
Danny

Image
User avatar
JesperB
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 110
Joined: Fri Jan 02, 2009 10:24 am
Favoritspil: V:TES
Arkham Horror
Det meste old school, så som Adv. Civ, det gamle Axis, etc. etc.
Det meste af de øvrige Fantasy Flight spil.
Location: Daugård

Re: Dota 2

Post by JesperB »

Tyfo wrote:
JesperB wrote:Hvis nogle staig ligger inde med en Invite og vil kaste en efter mig modtager jeg den da gerne.

Har længe kigget efter spillet og tænkt på at komme igang, da det på papiret er et spil jeg burde elske :)

Steam nick: Bubbbi

Mange tak, og tager da gerne imod nogle invites til at spille på et tidspunkt, måske vi skal oprette et GG hold ;o)
Jeg har tilføjet den eneste Bubbbi jeg kunne finde.

Jeg har nu 15 invites, så hvis du gerne vil have nogle til vennerne, så er du mere end velkommen.
Hmm får ikke besked om jeg har fået en invite og hvis jeg starter spillet op siger den jeg kun er i Specator mode :-/
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Dota 2

Post by Stony »

Hvilken email bruger du på din Steam konto? Så kan jeg sende en direkte den vej. Eller også kan du tilføje mig: bangmadsen
Sidst spillet:
Image
AngryObi
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 55
Joined: Sun Jan 20, 2013 1:47 pm
Location: København

Re: Dota 2

Post by AngryObi »

Jeg har også en god stak invites til Dota2, hvis nogle skulle være interesseret.
Jeg har selv spillet 1000+ games i både Dota og HoN og måske en 200 games i Dota2.

Stony kommer med nogle rigtigt gode tips til begyndere - selvom jeg aldrig selv ville forslå nye spillere at spille "carries". Det er simpelthen en for svær opgave, hvis man ikke har godt styr på items, mechanics og at styre sin helt. Man kan muligvis godt få et spil man synes "flyder" godt nok, men det er på bekostning af ens hold.
Man kan selvfølgelig spille mod AI, men det er ikke noget jeg har prøvet, da jeg startede på Dota1 (WarIII) langt før der var AI's.

Anyway, hvis nogle gerne have invites til Dota2 eller gerne vil spille med en der er god erfaren - så bare sig til :)
AngryObi
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 55
Joined: Sun Jan 20, 2013 1:47 pm
Location: København

Re: Dota 2

Post by AngryObi »

JesperB wrote:
Tyfo wrote:
JesperB wrote:Hvis nogle staig ligger inde med en Invite og vil kaste en efter mig modtager jeg den da gerne.

Har længe kigget efter spillet og tænkt på at komme igang, da det på papiret er et spil jeg burde elske :)

Steam nick: Bubbbi

Mange tak, og tager da gerne imod nogle invites til at spille på et tidspunkt, måske vi skal oprette et GG hold ;o)
Jeg har tilføjet den eneste Bubbbi jeg kunne finde.

Jeg har nu 15 invites, så hvis du gerne vil have nogle til vennerne, så er du mere end velkommen.
Hmm får ikke besked om jeg har fået en invite og hvis jeg starter spillet op siger den jeg kun er i Specator mode :-/
På et tidspunkt kunne man vælge mellem to klienter, når man skulle downloade spillet. Og så vidt jeg ved er den ene klient kun til spectators (hvorfor aner jeg ikke). Hvis du har hentet klienten der hedder "Test", så hent den anden i stedet for. Ellers kan jeg ikke hjælpe :)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Dota 2

Post by Stony »

Jeg mindes ikke at jeg skulle installere en særlig klient... Men det er ved at være et stykke tid siden, så jeg må tilstå at jeg bliver svar skyldig. Men du burde under alle omstændigheder bliver underrettet om at du har modtaget en gave.
Sidst spillet:
Image
User avatar
JesperB
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 110
Joined: Fri Jan 02, 2009 10:24 am
Favoritspil: V:TES
Arkham Horror
Det meste old school, så som Adv. Civ, det gamle Axis, etc. etc.
Det meste af de øvrige Fantasy Flight spil.
Location: Daugård

Re: Dota 2

Post by JesperB »

Min e-mail er jb@jyhad.dk, har forsøgt at finde dig på Steam men får en
"This feature is not available at this time." besked lige nu når jeg laver en søgning :-S

Der var kun en klient da jeg hentede den ned, hvertfald af hvad jeg kunne se :o)
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Dota 2

Post by zutcorp »

Jeg vil egentlig gerne prøve det, hvis i stadig har nøgler til overs.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Dota 2

Post by Stony »

Rigeligt. Smid en PB med den email du benytter på Steam, eller du kan alternativt tilføje mig: bangmadsen
Jeg skal bruge enten en direkte forbindelse i Steam, eller en email at sende det til.
Sidst spillet:
Image
Post Reply