Diablo 3 Reaper of Souls

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Diablo 3 Reaper of Souls

Post by Myde »

Andre D3 spillere herinde der hopper på udvidelsen? Jeg er klar til tirsdag 8)
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Diablo 3 Reaper of Souls

Post by Sir William »

Myde wrote:Andre D3 spillere herinde der hopper på udvidelsen? Jeg er klar til tirsdag 8)
Har ikke spillet Diablo 3 siden det udkom + 2 måneder og computeren kommer hjem i dag med nye HD, så selv om det kunne være fristende, så bliver det nok et nej.

I første omgang skal jeg se, hvor meget der skal geninstalleres.
User avatar
Nissi
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 215
Joined: Mon Apr 08, 2013 9:15 pm
Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization
Location: Bogense

Re: Diablo 3 Reaper of Souls

Post by Nissi »

Myde wrote:Andre D3 spillere herinde der hopper på udvidelsen? Jeg er klar til tirsdag 8)
jeg har spillet det, men går hurtigt træt i det. Så det må også blive et nej herfra :)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Diablo 3 Reaper of Souls

Post by Stony »

Jeg kunne nok godt finde på det, men ligesom Sir William, så har jeg ikke spillet det siden ca. 2-3 måneder efter at grundspillet udkom, så jeg er nok håbløst bagud. :D
Sidst spillet:
Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Diablo 3 Reaper of Souls

Post by Myde »

Det er meget nemt at komme ind i igen, vil jeg så påstå. Jeg har selv kun genoptaget det for nylig, da jeg havde lidt ferie :)
Cassius
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 68
Joined: Sun May 13, 2012 8:44 pm
Location: Århus

Re: Diablo 3 Reaper of Souls

Post by Cassius »

Jeg har forudbestilt det og ser frem til det. Jeg har kun spillet D3 i ca 2 mdr. og det er allerede blevet ret kedeligt. Spillet er som sådan sjovt og godt, men der er ingen variation når man rammer level 60 (hvilket man kan gøre ret hurtigt). Så jeg håber at udvidelsen kan byde op den variation som Blizzard lover.
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Diablo 3 Reaper of Souls

Post by Myde »

Foreløbig synes jeg det virker rigtig godt nu de kører på v.2, der er sket rigtig mange ændringer, og kommer flere til med udvidelsen, bl.a. den her nye adventure mode.
Cassius
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 68
Joined: Sun May 13, 2012 8:44 pm
Location: Århus

Re: Diablo 3 Reaper of Souls

Post by Cassius »

Myde wrote:Foreløbig synes jeg det virker rigtig godt nu de kører på v.2, der er sket rigtig mange ændringer, og kommer flere til med udvidelsen, bl.a. den her nye adventure mode.
Ja der er kommet lyt liv i spillet og adventure mode vil helt sikkert give det endnu mere liv. Men jeg glæder mig til at se om det bliver spændende nok, når man rammer lvl 70. :)
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Diablo 3 Reaper of Souls

Post by Sir William »

Myde wrote:Foreløbig synes jeg det virker rigtig godt nu de kører på v.2, der er sket rigtig mange ændringer, og kommer flere til med udvidelsen, bl.a. den her nye adventure mode.
Få da helt lyst til, at installere D3 på computeren og så forsøge mig igen.
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Diablo 3 Reaper of Souls

Post by pytman »

Lyder til de har rettet hele loot systemet til så det ligner D2 mere og mere... Kunne være man skulle installere det og prøve igen inden Reaper of souls udkommer :P
Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Diablo 3 Reaper of Souls

Post by Myde »

pytman wrote:Lyder til de har rettet hele loot systemet til så det ligner D2 mere og mere... Kunne være man skulle installere det og prøve igen inden Reaper of souls udkommer :P
så skal du skynde dig, det er på tirsdag ;)
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Diablo 3 Reaper of Souls

Post by Myde »

Hvis i ender med at hoppe på er i velkomne til at tilføje mig: Myde#1571
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Diablo 3 Reaper of Souls

Post by pytman »

Myde wrote:
pytman wrote:Lyder til de har rettet hele loot systemet til så det ligner D2 mere og mere... Kunne være man skulle installere det og prøve igen inden Reaper of souls udkommer :P
så skal du skynde dig, det er på tirsdag ;)
Allerede Tirsdag... Må jeg lige overveje, ellers så kan man vel altid dukke op efter releasen ;)
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Diablo 3 Reaper of Souls

Post by Stony »

Jeg fik lige (gen) installeret Diablo 3, og spillet lidt. Hmmmm. Der er sket lidt. Jeg starter eksempelvis helt fra bunden m.h.t. Paragon point, idet jeg stoppede med spillet inden det blev introduceret. Men jeg er da indtil videre kommet op på 11. :)

Lidt forventningsafstemning...? Den eneste jeg har fået trykket op på level 60 er en munk. Udstyrsmæssigt er det vist ikke det store, idet jeg stadig hænger på noget udstyr fra før det blev væsentlig lettere at finde stærkt udstyr. Men jeg har fået pyntet lidt på det.

Såfremt der er andre der allerede har den klasse, så kan jeg evt. fokusere på at få min Wizard op på 60. (I skrivende stund på lvl knapt 50)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Diablo 3 Reaper of Souls

Post by Myde »

Jeg har pt en Demon Hunter og en Wiz på 60, og en monk på vej op.
Gik i seng igår før der blev åbnet, så jeg ser frem til fyraften i eftermiddag ;)
Post Reply