Frontend til Steam, GOG o.l.?

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Frontend til Steam, GOG o.l.?

Post by Gunness »

Jeg køber de fleste af mine spil via Steam, men også en del via GOG - findes der en frontend eller lignende, så man kan få et samlet overblik over, hvad man har liggende på de to tjenester (og evt. andre)?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Frontend til Steam, GOG o.l.?

Post by Stunke »

Kom til at google GOG.
Fandt gog.com...
... FFFfffuuuuuuUUUUUU!!!!

Jeg er konstant noedt til at minde mig selv om at jeg ikke har brug for, eller tid til, nye (eller nye-gamle) computerspil.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Frontend til Steam, GOG o.l.?

Post by Gunness »

Humble er heller ikke værst når det kommer til at købe spil, man nok ikke lige havde brug for ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Frontend til Steam, GOG o.l.?

Post by Sir William »

Er nu mere typen som gerne vil have en fysisk eksemplar af spillet, dermed aldrig købt på Steam el lign. 8)
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Frontend til Steam, GOG o.l.?

Post by Gunness »

Tja... det er bare billigere og fylder ikke så meget ;)
Men for at vende tilbage til trådens start: frontend søges :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply