Anmeldelser og faste anmeldere søges

Her har man som bruger mulighed for at anmelde, beskrive eller give sit førstehåndsindtryk af et spil
Justaangel
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Sat Aug 04, 2007 9:14 am

Re: Anmeldelser og faste anmeldere søges

Post by Justaangel »

Frouvne wrote:
Justaangel wrote:
Frouvne wrote:Der er bestemt plads til flere og du skal være meget velkommen. Det vil være rigtig rart, hvis du vil anmelde The Settlers of Catan, da det da er et spil, der burde ligge en anmeldelse af på en side som vores! :D
Haps - den tager jeg mig af :D Grundspillet skal da selvfølgelig have en anmeldelse - hvad med udvidelserne? Jeg har selv "søfaren" og "byer og ridder" :D
Meget gerne. Det vil være smartest, hvis det er adskilte anmeldelser, da det er sådan vi har gjort med andre spil. De kan selvfølgelig sagtens referere til hinanden, så man ikke behøver at starte fuldkommen forfra hver gang.
Jeg laver bare en til hver - det er ganske fint :D Jeg kigger straks på hvad jeg skal skrive og så skriver jeg den hurtigst muligt :D
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Anmeldelser og faste anmeldere søges

Post by Frouvne »

Justaangel wrote:Jeg laver bare en til hver - det er ganske fint :D Jeg kigger straks på hvad jeg skal skrive og så skriver jeg den hurtigst muligt :D
Gid det må være en inspiration for andre! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Anmeldelser og faste anmeldere søges

Post by Brichs »

Efter den bragende succes med anmeldelsen af Battlestar Galactica er der i hvert fald anmeldelser af udvidelserne på vej.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Anmeldelser og faste anmeldere søges

Post by Frouvne »

Brichs wrote:Efter den bragende succes med anmeldelsen af Battlestar Galactica er der i hvert fald anmeldelser af udvidelserne på vej.
Det vil jeg personligt se frem til, da jeg rigtig godt kunne lide grundspillet og aldrig har fået sat mig ind i, hvad udvidelserne har at byde på! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Anmeldelser og faste anmeldere søges

Post by Helle »

Så ligger der en anmeldelse af Red november - lavet af Sir William - på opfordring, da vi var mange, der lagde mærke til, at spillet blev spillet på DC10.... (og nu skal jeg nok lade være med at drille Claus mere :wink: )
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Anmeldelser og faste anmeldere søges

Post by Sir William »

Helle wrote:Så ligger der en anmeldelse af Red november - lavet af Sir William - på opfordring, da vi var mange, der lagde mærke til, at spillet blev spillet på DC10.... (og nu skal jeg nok lade være med at drille Claus mere :wink: )
:oops: :oops: :lol:

Var sjovt at både spille det på DC 2010 og også skrive anmeldelsen. 8)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Anmeldelser og faste anmeldere søges

Post by Frouvne »

Sir William wrote:
Helle wrote:Så ligger der en anmeldelse af Red november - lavet af Sir William - på opfordring, da vi var mange, der lagde mærke til, at spillet blev spillet på DC10.... (og nu skal jeg nok lade være med at drille Claus mere :wink: )
:oops: :oops: :lol:

Var sjovt at både spille det på DC 2010 og også skrive anmeldelsen. 8)
Det er også svært motiverende for os andre både at nogle er engagerede i et brætspil, så det kan ses (og høres) og at der også er nogle flere der melder sig under fanerne som anmeldere! :D
frouvne, administrator

Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Anmeldelser og faste anmeldere søges

Post by Oseali »

Er gået lidt i stå med mine anmeldelser, ikke fordi at jeg ikke fortsat har lyst, men fordi jeg står over for at skulle flytte i et meget større hus, går fra ca 50kvm til 300kvm kæmpe palæ, det skal indrettes over de næste par uger, men har allerede tiltusket mig 2 stuer ensuite til spille værelse med indbyggede skabe.

Jeg skal nok sende billeder af mit nye spilleværelse så snart det er operationelt :-)
Image
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Anmeldelser og faste anmeldere søges

Post by larkin »

Oseali wrote:jeg har allerede tiltusket mig 2 stuer ensuite til spille værelse med indbyggede skabe.

Jeg skal nok sende billeder af mit nye spilleværelse så snart det er operationelt :-)
:shock: Kan man komme på koloni i dit spilleværelse :shock:
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Anmeldelser og faste anmeldere søges

Post by Frouvne »

larkin wrote:
Oseali wrote:jeg har allerede tiltusket mig 2 stuer ensuite til spille værelse med indbyggede skabe.

Jeg skal nok sende billeder af mit nye spilleværelse så snart det er operationelt :-)
:shock: Kan man komme på koloni i dit spilleværelse :shock:
Der skulle være basis for at kunne lave en Aalborg-Con! :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Anmeldelser og faste anmeldere søges

Post by Helle »

Frouvne wrote:
larkin wrote:
Oseali wrote:jeg har allerede tiltusket mig 2 stuer ensuite til spille værelse med indbyggede skabe.

Jeg skal nok sende billeder af mit nye spilleværelse så snart det er operationelt :-)
:shock: Kan man komme på koloni i dit spilleværelse :shock:
Der skulle være basis for at kunne lave en Aalborg-Con! :wink:
Det har der faktisk været tale om før :D
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Anmeldelser og faste anmeldere søges

Post by Oseali »

Har 7 værelser til 2 personer så kan også have en del overnattende gæster, men det er godt nok i Hobro istedet, men der er en meget fin togstation ca 1 km væk fra boligen.

Så mit nye spilleværelse bliver større end vores samlede kollegielejlighed areal :-) bliver godt med noget albuerum.
Image
Post Reply